تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817147628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانلود مجموعه عظیم پلاگین های فتوشاپ Topaz Labs Photoshop Plugins Bundle


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دی:


دانلود پلاگین

دانلود مجموعه عظیم پلاگین های فتوشاپ Topaz Labs Photoshop Plugins Bundle

همانطور که می دانید فتوشاپ یکی از قدرتمندترین برنامه هایی است که در زمینه طراحی ساخته شده است و این برنامه یک سری افزودنی ها دارد که شما را در طراحی های حرفه ای کمک می کند. این افزودنی ها می توانند کارهایی را برای شما انجام دهند که بسیار مشکل و یا وقت گیر هستند. در این پست یک مجموعه از افزودنی ها یا همان پلاگین های فتوشاپ آماده کرده ایم که می توانند در طراحی مختلف شما را همراهی کرده و مانند یک میانبر به داد تمامی طراحان و گرافیست ها برسند. نام این مجموعه عظیم و کاربردیTopaz Labs Complete Photoshop Plugins Bundle است. این مجموعه از پلاگین ها گردآوری شده اند تا بتوانند شما را در ویرایش و روتوش تصاویر یاری کنند. شما با کمک این پلاگین ها و فقط با داشتن کمی آشنایی با فتوشاپ و سلیقه می توانید تصاویر واقعا زیبایی رو خلق کنید. مثلا می توانید یک تصویر را تنها با چند کلیک به یک نقاشی آبرنگ تبدیل کنید و یا یک عکس را شفاف کنید و یا اینکه یک شی را از تصویر حدف کنید. این بسته شامل 10 پلاگین قدرتمند به نام های Topaz InFocus, Topaz Adjust, Topaz DeNoise, Topaz Simplify, Topaz Clean, Topaz DeJPEG, Topaz ReMask, Topaz Detail, Topaz Lens Effects, Topaz B&W Effects. است که قابل استفاده در Adobe PhotoShop CS3 , CS4 , CS5 هستند.

Topaz Adjust 5 : یک پلاگین قدرتمند و حرفه ای در زمینه افزایش کیفیت تصاویر می باشد. این پلاگین قادر است تا با بهبود بخشیدن به کیفیت تصاویر شما ، زیبایی را به طراحی ها هدیه دهد ، همچنین این پلاگین دارای 107 اثر بسیار کاربردی است که شما می توانید از آنها برای قرار دادن بر روی تصاویر خود استفاده کنید که هریک از آنها ویژگی منحصر به فردی را تصویر خواهند داد.
Topaz B&W Effects 1.0 : پلاگین بسیار کاربردی و مفید برای قرار دادن افکت بر روی تصاویر می باشد ، این نرم افزار که انحصارا برای برنامه فتوشاپ تولید شده است به شما این امکان را خواهد داد تا با بیش از 150 افکت متنوع و بسیار زیبا عکس های خود را زیباتر از قبل کرده و در عرض چند ثانیه تصاویر بسیار زیبایی خلق کنید ، این نرم افزار همچنین به عنوان یک مبدل نیز می تواند  مورد استفاده قرار گیرد و شما می توانید انواع فرمت های عکس را نیز به یکدیگر تبدیل کنید.
Topaz Lens Effects 1.0.0 : یک پلاگین حرفه ای در زمینه به حداقل رساندن نقاط انحرافی تصاویر می باشد. در واقع شما با کمک این پلاگین می توانید بر روی کانون تصاویر افکت های زیبایی رو اعمال کنید و از فیلترها و افکت های مخصوص دوربین استفاده کنید .
Topaz DeJPEG v4.0.2 : یک پلاگین قدرتمند و کاربردی در زمینه افزایش وضوح تصاویر و حذف اشیای اضافه و ناخواسته می باشد. این پلاگین با استفاده از الگوریتم های بسیار حرفه ای خود می تواند وضوح تصویر را بالا ببرد و قسمت های آسیب دیده ی عکس را بازیابی کند و روشنایی تصاویر را افزایش می دهد.
Topaz Clean 3.02 : پلاگینی بسیار قدرتمند و چند منظوره که حتی عکاسان حرفه ای هم از این پلاگین استفاده می کنند .این پلاگین با داشتن گزینه های متعدد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای روتوش تصاویر باشید و تنها با چند کلیک می توانید نویزهای موجود در عکس را از بین ببرید و لبه های تصاویر را بهبود ببخشید .
Topaz Detail 2.0.5 : یکی از مشکلات تصاویر HDR و حتی تصاویر سیاه و سفید تنظیم مقدار دقت تصویر است , شما با کمک این پلاگین می توانید بر روی اینگونه تصاویر مانور بیشتری داشته باشید .
Topaz DeNoise 5.0.1 : همانطور که از اسم پلاگین پیداست برای از بین بردن و حذف نویز ها در تصاویر استفاده می شود و با وجود تنظیم موجود هیچ افت کیفیتی نخواهید داشت و کیفیت تصاویر را می توانید بصورت کاملا چشمگیر افزایش دهید.
Topaz ReMask 3.0.0 : همیشه کار کردن بر روی تصاویر و جدا سازی قسمتی از تصویر از جمله مو کار بسیار سخت و دشواری است. با استفاده از این پلاگین می توانید براحتی هر قسمتی از عکس که مایل باشید رو از بک گراند جدا کرده و ماسک گذاری کنید .سازنده این پلاگین اعتقاد داره این پلاگین بهترین گزینه برای افراد کاملا مبتدی است
Topaz Simplify 3.0.2 : به کمک بعضی از فیلترهای فتوشاپ قادر خواهید بود تصاویری بصورت آبرنگ و رنگ و روغن و حتی مداد رنگی خلق کنید اما قطعا تصویری که تو ذهن داشتید رو نمی تونید بسازید اما با کمک این پلاگین می توانید براحتی و با استفاده از گزینه های پیش فرض چنین تصاویری را خلق کنید که گویا واقعا با دست کشیده شده اند.
Topaz InFocus 1.0.0 : یک پلاگین حرفه ای و قدرتمند در زمینه بهبود کیفیت تصاویر و از بین بردن تاری می باشد.  این پلاگین می توانید عکس های بد کیفیت را خوب، خوب را بهتر، و حتی یک عکس با کیفیت را بهبود ببخشید. تفاوتی نمی کند که از این برنامه در چه کیفیتی استفاده کنید، Topaz InFocus نتایج بینظیری را در واضح نمودن تصاویر تیره و تار برای شما به ارمغان خواهد آورد.



دانلود پلاگین
دانلود فایل (با لینک مستقیم)


دانلود پلاگین
دانلود فایل (غیر مستقیم - Mediafire)


دانلود پلاگین
دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)


دانلود پلاگین
344 MB


دانلود پلاگین
رمز: www.p30day.com








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دی]
[مشاهده در: www.p30day.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 702]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن