تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820831981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت پوشاك داخلي 40 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: قيمت پوشاك داخلي 40 درصد افزايش يافت


تهران- خبرگزاري كار ايران
فعالان بازار پوشاك از افزايش 40 درصدي قيمت انواع پوشاك در بازار خبر مي‌‏دهند.

به گزار ش خبرنگار ايلنا، در حال حاضر بازار پوشاك بسيار نابسامان و آشفته است، به ويژه آنكه روز به روز عرصه فعاليت بر توليدكنندگان پوشاك داخلي به جهت واردات بي‌‏رويه انواع پوشاك خارجي به خصوص از چين تنگ‌‏تر مي‌‏شود.
به گفته فعالان بازار پوشاك، بسياري از توليدكنندگان پوشاك به دليل اشباع شدن بازار از پوشاك چيني توليد را رها كرده و خود از واردكنندگان پوشاك شده‌‏اند.
فعالان بازار پوشاك بر اين عقيده‌‏اند كه تورم جهاني و متعاقب آن تبعات ناشي از اين تورم به دليل نبود حمايت گسترده از صنعت پوشاك بعد از واردات گسترده پوشاك خارجي آخرين ضربه‌‏ بر پيكره توليد پوشاك داخلي بود.
به گزارش خبر نگار ايلنا، به اعتقاد فعالان بازار پوشاك، افزايش بي‌‏رويه ماليات، سياست‌‏هاي اشتباه دولت همچون سهميه‌‏بندي بنزين و نبود حمايت از صنعت نساجي كشور به همراه واردات پوشاك از دلايل عمده افزايش قيمت پوشاك داخلي بوده است.
به گفته دست اندركاران پوشاك، افزايش قيمت مواد اوليه نساجي و عدم نوسازي و مجهز شدن كارخانه‌‏هاي نساجي به وسايل و تجهيزات مدرن نيز از ديگر عوامل افزايش قيمت پوشاك داخلي بوده است.
افزايش دستمزد كارگران و هزينه حمل ونقل و همچنين ديگر مسايل همچون كمبود عرضه پوشاك داخلي از مواردي هستند كه به اعتقاد فعلان بازار باعث افزايش قيمت پوشاك داخلي شده‌‏اند.
در همين رابطه تلاش خبرنگار ايلنا براي ارتباط با رييس اتحاديه لباس و پوشاك بي‌‏نتيجه بود و با عدم پاسخ‌‏گويي از سوي اين اتحاديه مواجه شد.
پايان پيام

كد خبر: 452920
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن