تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817630629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسعه ورزش روستايي و عشايري با قدرت ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: توسعه ورزش روستايي و عشايري با قدرت ادامه دارد
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/07/22

رييس فدراسيون ورزش روستايي وعشايري به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش عملكرد يك سال اخير اين فدراسيون را تشريح كرد.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، غلامرضا جعفري در نشست خبري عصر امروز خود كه در محل فدراسيون ورزش روستايي و عشايري برگزار شد، اظهار داشت: محور اصلي فعاليت ما احياي ورزش هاي سنتي و بازي هاي بومي و محلي است كه با توجه به فناوري روز و علاقه زنان و مردان روستايي به ورزش هايي نظير فوتبال از اين مهم نيز غافل نيستيم و مسابقات رشته هايي نظير فوتبال و واليبال را نيز در سطح كشور براي جامعه بزرگ روستايي برگزار مي كنيم. با وجود اين به عنوان متولي ورزش روستايي سياست گذاري در اين بخش بر عهده ماست و با برنامه هاي گسترده و متنوعي كه از زمان تاسيس فدراسيون آغاز شده در راستاي رشد و اعتلاي ورزش كشور گام بر مي داريم.
وي ادامه داد: از جمله فعاليت هاي عمده كه در يك سال گذشته انجام داده ايم مي توان از مسابقات روستايي در رشته هاي كشتي،واليبال، فوتبال و فوتسال( به صورت منطقه اي)، برگزاري نخستين دوره مسابقات كشتي ساحلي، جشنواره فرهنگي- ورزشي كليبر،مسابقات فوتسال و واليبال بانوان روستايي، دومين دوره مسابقات كشتي با چوخه در اسفراين،جشنواره نورآباد لرستان(تيراندازي حين سواركاري)، جشنواره دزلي كردستان با شركت بيش از 10 هزار نفر،مسابقات دووميداني در زنجان،مسابقات طناب كشي،كسب دو مدال كشتي آليش در مسابقات برون مرزي كره جنوبي و آلباني نام برد.
رييس فدراسيون ورزش روستايي تصريح كرد: با حمايت رئيس سازمان تر بيت بدني توانسته ايم به بسياري از اهداف خود در زمينه رشد و توسعه ورزش در ميان روستاها و عشاير كشورمان دست يابيم اما نكته حائز اهميت اينكه حجم كار بسيار گسترده است و با توجه به اينكه حدود 63 هزار روستا در سراسر كشور وجود دارد براي رسيدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله زيادي داريم اما با توجه به اينكه تنها حدود سه سال از تاسيس اين فدراسيون مي گذرد فعاليت هاي ارزشمندي صورت گرفته است.
وي با اشاره به طرح ضربتي توسعه فضاهاي ورزش روستايي ادامه داد: اين طرح كه نشات گرفته از نگاه عدالت محور دولت و سازمان تربيت بدني دارد بي شك نقش عمده اي در راستاي رشد و اعتلاي ورزش كشور خواهد داشت از طرفي نبايد اين نكته را فراموش كنيم كه دولت عدالت محور نهم بنياد مسكن و شهرسازي را موظف كرده است كه در هزار روستاي سراسر كشور يك سالن ورزشي ساخته شود كه مطمئنا با تكميل طرح هاي ورزشي در دست ساخت روستاهاي كشور در آينده اي نزديك شاهد ثمرات اين نگاه عميق در ورزش كشور خواهيم بود.
رييس فدراسيون ورزش روستايي و عشاري با تاكيد بر تعامل سازنده اين فدراسيون با ساير فدراسيون هاي ورزشي هم گفت: با توجه به گستردگي كار همواره سعي كرده ايم كه از تجارب ساير فدراسيون ها به منظور دستيابي به اهداف توسعه اي ورزش استفاده كنيم بر اين اساس با توجه به علاقه مردم روستاهاي ساحلي كشور به امر ورزش پيشنهاد داده ايم كه ورزش هاي ساحلي زير مجموعه فدراسيون ورزش روستايي و عشايري قرار گيرند.
وي همچنين با تاكيد بر لزوم توسعه ورزش در ميان بانوان روستايي گفت: بي شك توجه به ورزش بانوان روستايي نيز در دستور كار ما قرار دارد و بايد زمينه اي فراهم شود كه همه زنان روستايي در فضاي اسلامي ورزش حضوري پر بار داشته باشند.
جعفري از رايزني اين فدراسيون با فدراسيون هاي تيراندازي و تير و كمان به منظور احياي رشته قيقاج (تيراندازي هنگام سواركاري) خبر داد و گفت: بايد ورزش هايي را كه متعلق به مردم كشورمان هستند بيشتر مورد توجه قرار داده و با احياي آنها حتي در سطح جهان در راستاي اهداف عاليه ورزش ايران گام برداريم و رايزني اخير نيز به همين منظور صورت گرفته است.
رييس فدراسيون ورزش روستايي و عشايري همچنين از انجام رايزني هاي لازم براي برگزاري نخستين دوره مسابقات بين المللي كشتي با چوخه خبر داد و اظهار اميدواري كرد كه اين تلاش ها به ثمر بنشيند تا گام اساسي براي شناسانني اين رشته مفرح به كشورهاي منطقه برداشته شود.
جعفري همچنين اعلام كرد كه هيات هاي استاني روستايي و عشايري برنامه هاي متنوعي را به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش طراحي كرده و به مرو آنان را در سراسر كشور اجرا خواهند كرد.
صدا و تصوير دارد
0001/10105/12
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن