تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماهنامه كتاب ماه كودك و نوجوان منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ماهنامه كتاب ماه كودك و نوجوان منتشر شد
ماهنامه تخصصي اطلاع رساني و نقد و بررسي كتاب ماه كودك و نوجوان ويژه خرداد و تير منتشر شد. ماهنامه كتاب كودك و نوجوان به صاحب امتيازي خانه كتاب و سردبير آن خسرو آقاياري است. در سخن سردبير با عنوان «تمدن كنسروي، هويت كمپوتي» مي خوانيد: «هر انسان آفرينشگري» در خاصيت هنري و آفرينشگري خود (اگر هنر باشد، نه تقليد) استقلال دارد.هنر هويتي مستقل و يكتا دارد و خاصيت آفرينش، هر كس را از ديگران متمايز و هويت مند مي كند و...»
و در ادامه اخبار فرهنگي، هنري و ادبي با عنوان هايي چون نمايشگاه تصويرگران ايراني در مقرشهر فرهنگي اروپا، معرفي بخش كودك و نوجوان كتابخانه ملي ايران، گورخرها در سومين نمايشگاه گروه نقطه و ... آمده است.
كتاب ماه كودك و نوجوان در بخش نقد و بررسي به كتاب هايي چون «نان و گل سرخ»، «بيوك آقا» اشاره دارد و كتابهايي چون؛ قصه و قصه گويي در اسلام را معرفي كرده است.
در اين شماره، قسمت شعر كتاب« كلاغ سه شنبه» نقد و بررسي مي شود كه در بخشي از آن آمده است: «خيال» همان عنصري كه مهم ترين عامل تمايز شعر و نشر است، در اين سروده ها حضوري روشن و قاطع دارد.
شاعر نخواسته است حرف بزند، توضيح بدهد، موعظه يا هر چيزي به مخاطب بياموزد. به جاي اين كارها، و قبل از هر چيز شعر سروده است:
ريخت در ذهن اتاق
چكه چكه ساز آب
سطل خالي زير سقف
پرشد از آواز آب...
همچنين در بخش تصويرگري به موضوعات درون جزئيات تصاوير و سبك به مثابه معنا (قسمت دوم) پرداخته است. و در گزارش و خبر ماهنامه كودك و نوجوان كتاب ماه آمده، مشكلات ديگري هم هست... . نگار پدرام؛ طراحي داخلي فضاهاي كتابخانه هاي كودك و نوجوان. كارول براون. ربابه نصيري اميني، اخبار هنرمندان، همراه با مطبوعات كودك و نوجوان فروردين و ارديبهشت 87، در يك نگاه فروردين و ارديبهشت .87 و براي ارتباط بيشتر با اين نشريه مي توانيد به آدرس wwwketabir مراجعه كنيد.
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن