تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817708204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به تازه هاي ارتباطات در نشريات


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نگاهي به تازه هاي ارتباطات در نشريات
" با هدف جست و جوي سريع تر ، موتور Ask ارتقا يافت "،" مايكروسافت در اروپا مراكز تحقيقاتي افتتاح مي كند "، و" راه اندازي پايگاه اينترنتي ترجمه قرآن كريم " ازجمله تازه ترين مباحث خبري روزنامه ها در حوزه ارتباطات مي باشد .


* با هدف جست و جوي سريع تر ، موتور Ask ارتقا يافت
- موتور جست و جوي Ask در تلاش براي بالا بردن سهم خود در بازار تحت اختيار گوگل ، براي توليد نتايج جست و جوي سريع تر و ارتباط بهتر در حال ارتقاست. مدير اجرايي Ask ، اظهار كرد كه شركتش با جست و جويي كه 30 درصد سريع تر از قبل است مي تواند كاربران بيشتري به دست آورد . آزمايش هاي ابتدايي 16 درصد افزايش در سرعت بازگشت كاربران براي استفاده از صفحه جست و جوي جديد Ask را نشان داده است .
به اعتقاد Ask ، اين شركت با سود جستن از مشكلات گريبانگير رقبايي مانند ياهو و مايكروسافت كه بيشتر در سال جاري سرگرم مذاكرات ادغام 2 شركت بودند ، مي تواند سهم بازار خود را بالا ببرد
( خراسان / سه شنبه 16 مهر)
************************************************
* با هدف ارائه خدمات به دستگاه ها ، وزارت خانه ها و كاربران عادي،مركز ملي حفظ و امنيت شبكه و امداد رايانه اي راه اندازي شد
- متاسفانه ايران در زمينه توسعه امنيت اطلاعات از بسياري از كشورها عقب تر است ؛ضمن آن كه در منطقه نيز كشورهايي مانند مالزي،قطر،عربستان و امارات در اين زمينه آغاز به كار كرده و تجارب خوبي به دست آورده اند.
مهندس عليپور اظهار مي دارد: متاسفانه كشور ما تاكنون تجربه چنداني در بحث امنيت شبكه نداشته است اما ايجاد اين مركز به عنوان يك مركز ملي و در سطح شركت هاي تابعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و ديگر شركت هاي فعال و داراي مجوز از وزارتخانه ايجاد شده است ضمن آن كه كليه سازمان ها و شركت هاي دولتي و خصوصي نيز با اين مركز در ارتباط خواهند بود.
( خراسان / سه شنبه16 مهر)
********************************************
* مايكروسافت در اروپا مراكز تحقيقاتي افتتاح مي كند
- شركت مايكروسافت به منظور افزايش توانمندي خود در جستجوي اينترنتي و پيشي گرفتن از رقيب ديرينه اش گوگل قصد دارد مراكزي تحقيقاتي در سه كشور اروپايي افتتاح كند . شركت مايكروسافت اعلام كرد قصد دارد مراكز تحقيقاتي را در سه كشور انگلستان ، فرانسه و آلمان به منظور بهبود تكنولوژي جستجوي اينترنتي خود افتتاح كند. مايكروسافت هدف از اين اقدام را كسب راي اعتماد در سازمان اقتصادي اروپا و شركت هاي اروپايي و از بين بردن فاصله با رقيب قديمي خود گوگل بيان كرد. استيون بالمر مدير اجرايي مايكروسافت افزود: به منظور افزايش توانايي عملكرد تكنولوژي كنوني مايكروسافت، مراكز تحقيقاتي اروپا روي شيوه هاي جديد جستجو مانند جستجو در دستگاههاي قابل حمل و شامل بودن فايل هاي ويديويي و عكس در جستجو تمركز خواهند كرد.
( ابراراقتصادي/ سه شنبه 16 مهر )
************************************************
* نگاهي به تاثير كامپيوتر و اينترنت در يادگيري كودكان ، كودكان زير سايه وب
- تعداد كودكان 17-2 سال كه از كامپيوتر در منزل استفاده مي كنند از 48 درصد در سال 1996 به 70 درصد در سال 2000 صعود كرده است.استفاده از اينترنت نيز از از 15 به 52 درصد در اين دوره 5 ساله افزايش پيدا كرده است. اما ايا اين فناوري زندگي كودكان را بهبود مي بخشد؟ در دنياي امروز كه عصر فوران اطلاعات ناميده مي شود ، دغدغه بسياري از والدين آگاهي يافتن از آموحته هاي فرزندانشان و به نوعي نظارت بر نحوه يادگيري آنها است. فناوري جديد همچون تلويزيون و كامپيوتر همواره در ذهن و تفكر كودكان تغييراتي ايجاد مي كنند بنابر اين لازم است كودكانمان را از ابتدا در جهت افزايش توانايي در فكر كردن تشويق كرده و پس از آن كامپيوتر در اختيارشان بگذاريم.
( اعتماد / چهارشنبه 17 مهر)
**********************************************
* راه اندازي پايگاه اينترنتي ترجمه قرآن كريم
- مدير عامل موسسه فرهنگي ترجمان وحي از راه اندازي پايگاه اينترنتي ترجمه قرآن خبر داد و گفت:
علاقه مندان مي توانند براي مشاهده اين پايگاه اينترنتي به نشاني www.cthq.ir مراجعه كنند. حجت الاسلام محمد نقدي خاطر نشان كرد: اين موسسه 2 هزار مقاله مكتوب قرآني، هزار مقاله ديجيتالي و300 مقاله نقد و بررسي ترجمه هاي قرآن كريم تهيه و تاكنون ترجمه قرآن كريم را به 107 زبان جهان گردآوري كرده است .
( خراسان / چهارشنبه 17 مهر)
*********************************************
* رئيس مركز ثبت دامنه كشور: دامنه .IR به خط يك صد هزار نزديك مي شود
- سياوش شهشهاني با اشاره به اين كه تعداد دامنه هاي اينترنتي با پسوند ir به نزديكي 100 هزار رسيده است گفت: طي پنج سال اخير ثبت دامنه ir با روند رو به رشدي مواجه بوده است. به گفته او معمول ترين دامنه هاي عمومي فعال در كشور عبارتند از net ، .com ، . org ،.info ،biz . حال حاضر حدود 150 ميليون دامنه اينترنتي در جهان وجود دارد . بنابر اعلام طبق آمار در دسترس ايران و سنگاپور از نظر تعداد دامنه كشوري ، مشتركا در رتبه 40 جهان و نهم آسيا قرار دارند و از نظر تعداد دامنه هاي عمومي ، ايران رتبه 40 در جهان و يازدهم در آسيا را داراست.
( ابراراقتصادي / چهارشنبه 17 مهر)
*********************************************
اطلاع/1350/
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن