تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821122886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست تيم فوتبال تربيت يزد: همه تيم‌ها از شانس يكساني برخور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرپرست تيم فوتبال تربيت يزد: همه تيم‌ها از شانس يكساني برخور دارند
. .

يزد - سرپرست تيم فوتبال تربيت يزد، پس از قرعه كشي مسابقات ليگ دسته اول فوتبال كشور گفت: همه تيم‌ها شانس يكساني براي صعود به ليگ برتر دارند.

قرعه كشي اين رقابتها در محل فدراسيون فوتبال برگزار و تيم‌ها در دو گروه ‪ ۱۴‬تيمي قرار گرفتند كه تيم تربيت يزد در گروه دوم رقابتها قرار دارد.

اين رقابتها از ‪ ۲۵‬مهرماه جاري آغاز مي‌شود.

علي محمد قادريان در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود:
گروه دوم كه تيم تربيت در آن قرار گرفته گروه مناسبي است و احساس مي‌شود تيمها بطور عادلانه تقسيم شده اند.

وي با بيان اينكه نبايد يك گروه را مشكل تر و گروه ديگر را آسان تر دانست گفت: با توجه به حضور ‪ ۲۸‬تيم كه بايد در مدت ‪ ۲۶‬هفته رقابت كنند و يك ماراتن نفس گير را به نمايش بگذارند، هيچ چيز قابل پيش بيني نيست.

قادريان يادآور شد: همه تيمها مدعي هستند و نبايد هيچ تيمي را از پيش برنده يا بازنده دانست، همه آن‌ها تدارك خوبي ديده‌اند و براي آماده‌سازي خود هم فرصت كافي داشته اند.

وي با اشاره به اينكه همه تيمها با آمادگي كامل به رقابتها پا مي گذارند گفت: همين آمادگي، موجب افزايش كيفي رقابتها خواهد شد.

قادريان اظهار داشت: امسال كار براي همه تيمها مشكل است زيرا بر خلاف سال‌هاي قبل از هر دو گروه دو تيم اول بطور مستقيم به ليگ برتر صعود كرده و دو تيم دوم هر گروه هم به صورت رفت و برگشت براي تعيين تيم سوم رقابت خواهند كرد.

وي اضافه كرد: البته تيمي كه بهتر تدارك ديده باشد، حواشي را از تيم خود دور نمايد، از نظر بازيكن در موقعيت بهتري قرار داشته باشد، از حمايت كافي هواداران برخوردار باشد و سختي‌ها را هم تحمل كند، مي‌تواند شانس اول صعود باشد.

وي به موضوع قضاوت داوران در ليگ دسته اول اشاره كرد و با مهم توصيف كردن اين امر گفت: انتخاب داوراني كه تجربه كافي داشته باشند و از نظر روانشناسي هم در حد خوبي باشند بايد در اولويت كاري فدراسيون فوتبال قرار گيرد.

سرپرست تيم فوتبال تربيت يزد افزود: اميد است فدراسيون فوتبال با توجه به تعدد مسابقات، راهكارهاي خوبي براي داوران بيانديشد تا حق هيچ تيمي ضايع نشود.

وي به وضعيت تيم تربيت يزد در اين دوره از رقابتها اشاره كرد و گفت:
با توجه به بازيكن‌هاي خوبي كه در اين فصل به تيم پيوسته‌اند اميد به كسب نتايج مطلوب داريم.

به گفته قادريان تنها مشكل تيم ناهماهنگي بازيكنان است كه علت آن تغيير بيش از ‪ ۵۰‬درصد بازيكنان نسبت به فصل گذشته و از دست دادن ‪۱۵‬ بازيكن است كه اميد است تا آغاز رقابتها اين مشكل برطرف شود.

وي خواستار حمايت همه مسوولان استان و هواداران از تيم تربيت براي موفقيت تيم شد.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن