تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اقامه نماز عيد فطر به امامت رهبرمعظم انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اقامه نماز عيد فطر به امامت رهبرمعظم انقلاب
دين- همشهري‌آنلاين:
نماز پرفيض عيد سعيد فطر امروز - چهارشنبه - به امامت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي اقامه شد.

به گزارش واحد مركزي خبر؛‌ ستاد برگزاري نماز جمعه تهران با آرزوي قبولي طاعات و عبادات و تبريك عيد سعيد فطر به امت مسلمان و روزه دار خاطرنشان كرد: اين مراسم روز عيد سعيد فطر در مصلاي امام خميني (ره) برگزار شد.

امروز مصلي تهران شاهد شماري از بهترين و مومن‌ترين بندگان خدا بود كه پس از يك ماه راز و نياز و بندگي در پيشگاه خداي مهربان و گرفتن اجر و پاداش به نماز ايستادند.

درحالي كه براي تردد بهتر وسايط نقليه، راهنمايي و رانندگي مقررات ويژه‌اي را در نظر گرفته بود، مردان و زنان مومن همراه كودكان و خانواده خود در نهايت شادي با در دست داشتن سجاده‌هاي نماز و با پاي پياده از خيابان‌ها و بزرگراه‌هاي مجاور مصلي امام خميني راهي اين مكان شدند.

نماز جماعت عيد سعيد فطر در حالي آغاز شد كه بسياري از شهروندان هنوز در مسيرهاي مختلف راهي مصلي بودند و همين امر موجب شد كه بسياري از افراد با پهن كردن سجاده‌هاي خود در بلوارهاي اطراف به نماز بايستند.

دختر بچه كوچكي كه با پدر خود درحال حركت به سمت مصلي بود در مصاحبه با واحد مركزي خبر با ابراز خوشحالي از حضور در نماز عيد فطر گفت: من خيلي عيد فطر را دوست دارم و وقتي امام جماعت به نماز مشغول مي‌شود و قرائت اورا مي‌شنوم خيلي لذت مي‌برم .

پيرمردي هم كه عصا به دست و با كمري خميده براي نماز آمده بود از خداوند خواست كه باقي ماه هاي سال نيز همچون ماه مبارك رمضان حال و هواي راز و نياز را از مردم نگيرد.

از نكات قابل توجه نماز عيد فطر امسال نظم حاكم در خدمات دهي اتوبوسراني و مترو بود كه مردم در مصاحبه با ما از آن ياد كردند.

حضور پرشور روزه اولي در نماز عيد سعيد فطر

دختران و پسران نوجوان تهراني امروز به شكرانه نخستين سال روزه داريشان با شور و اشتياق خاصي به مصلاي تهران امده اند .

روزه اولي‌ها همراه خانواده هاي خود همگام با ديگر قشرهاي جامعه توفيق يك ماه روزه داري را در مصلاي تهران جشن مي گيرند.

براساس اين گزارش، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در غرفه‌هايي كه در درهاي ورودي مصلاي تهران برپا كرده است 30 هزار بسته فرهنگي را تدارك ديده است كه به محض ورود اين افراد به مصلا به هركدام از روزه اولي‌ها بسته‌هاي فرهنگي ازجمله وسايل مورد نياز براي نماز عيد سعيد فطر اهدا مي‌كند.

همچنين200 نفر از اعضاي خانه شهرياران جوان در داخل مصلا با حضور در صفوف نماز به ديگر روزه اولي ها از اين بسته ها اهدا مي‌كنند.

حضور شمار زيادي از جوانان تهراني هم در نمازعيد سعيد فطر درمصلاي امام خميني فضاي پرشوري را بوجود آورده است.

همچنين حضور خبرنگاران و عكاسان، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي در اطراف مصلاي امام خميني به منظور توزيع مواد غذايي ميان نمازگزاران و ايستگاه هاي دريافت فطريه ، كفاره و صدقات مردم از جمله حاشيه اي اين همايش عظيم است
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن