تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ترين خبرها از حواشي فوتبال ايران 13/4/88


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: کريمي :رسما اعلام مي کنم که مرا محروم کرده اند
زماني که فيروز کريمي پشت ميکروفون رفت ، مشخص بود که سينه اش مالامال از درد است! اين مربي پرحاشيه و جنجالي پس از سالها کار و به قول خودش بيست و چند قهرماني، حالا براي ادامه فعاليت در ليگ برتر فاقد صلاحيت تشخيص داده شده و به يک دسته پايين تر تبعيد شده است.
حرفهاي کريمي که در نشست روزگذشته انجمن ورزشي نويسان جوان حاضر شده بود، مهمترين قسمت اين برنامه بود، به خصوص زماني که از باز شدن پاي نهادهاي ديگر در فوتبال ايران گفت، گرچه به هرحال فدراسيون با وجود شايعات مختلف درباره اين مربي، علت محروميت او را تنها مصاحبه هاي تند و تيزش ذکر کرد که خب، اين براي آقا فيروز که سالهاست به امر مصاحبه هاي طنز آميز اشتغال دارد، يک دستاورد محسوب مي شود !
کريمي حرفهاي خود را با " ف .ک " ، عنوان مشهور روزنامه ها براي محرومان ليگ برتر آغاز کرد و گفت:«وقتي گفتند «ف.ک» ها محروم شدند، من به فدراسيون رفتم و در اين باره پرسيدم اما به من گفتند، اين آدم تو نيستي ...جالب اينکه به فرهاد کاظمي و فراز کمالوند هم همين را گفتند که شايد منظورشان يک «ف. ک» خارجي بوده است. با اين حال من همين جا رسما اعلام مي کنم که سازمان ليگ برتر من را به دليل مصاحبه هايم از مربيگري در ليگ برتر محروم کرده است. اما مگر مصاحبه جرم است؟ مردم من را به خاطر همين مصاحبه ها و حرف حقي که مي زنم دوست دارند.الان هم قصد دارم به فيفا شکايت کنم چون فدراسيون حق محروم کردن من را نداشته است.»
او سپس از مذاکرات نافرجامش با چند باشگاه ليگ برتري گفت و اينکه با هر باشگاهي مذاکره کرده، از فدراسيون زنگ زده اندکه حق نداريد با کريمي قرارداد ببنديد. کريمي ادامه داد:«اما من در دسته اول هم هر کمبودي را ببينم اعلام مي کنم و اين محروميت نمي تواند جلوي مرا بگيرد.» او با اشاره به استعلامهاي فدراسيون از نهادهاي بالادستي گفت:«خانواده فوتبال بايد مشکلاتش را خودش حل کند اما باز شدن پاي ديگران در فوتبال بدعتي بود که در فدراسيون کفاشيان انجام شد با اين وجود هيچوقت وضع فوتبال هرگز به اين بدي نبوده است.»
فوتسال جايزه بزرگ برزيل ؛ ايران به نيمه نهايي صعود کرد
تيم فوتسال ايران با شکست اوکراين به مرحله نيمه نهايي رقابتهاي فوتسال جايزه بزرگ برزيل راه پيدا کرد.فوتساليستهاي کشورمان در اين ديدار که روز گذشته به انجام رسيد، با نتيجه يک بر يک در وقتهاي قانوني مقابل اوکراين متوقف شدند، اما در ضربات پنالتي، توانستند با نتيجه 5 بر 3 اين تيم را شکست داده و به دور نيمه نهايي صعود نمايند.
شاگردان حسين شمس امروز در مرحله نيمه نهايي رقابتها با جمهوري چک ديدار خواهند کرد.سرمربي تيم ملي فوتسال پس از اين مسابقه گفت: اوکراين تيم بسيار مقتدري بود و بازيکنان ما با تمرکز فراوان روي اين ديدار موفق به شکست اين تيم شدند.
حسين شمس در ادامه تصريح کرد: ما به اينجا آمده ايم تا به ديدار نهايي راه پيدا کنيم و با برزيل در اين مرحله بازي کنيم.
پايان ماجراي مچ بندهاي سبز ؛ فيفا فوتبال ايران را محروم نمي کند
فدراسيون بين المللي فوتبال - فيفا - فدراسيون فوتبال ايران را به دليل استفاده بازيکنان اين تيم از مچ بندهاي سبز رنگ در ديدار با کره جنوبي در چارچوب رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2010 جريمه نمي کند.
فيفا هفته گذشته اعلام کرد تمام گزارشهاي مربوط به ديدار تيمهاي ايران - کره جنوبي در تاريخ 17 ژوئن ( 27 خرداد) را مطالعه مي کند و سپس در خصوص اينکه بازيکنان يا فدراسيون نامبرده قانون شکني کرده اند، نظر خود را اعلام خواهد کرد.
فيفا در نامه الکترونيکي که پنجشنبه گذشته به فدراسيون فوتبال ايران ارسال کرد، نوشت: ما گزارش بازي را دريافت کرديم، اما در اين گزارش هيچ اشاره اي به مچ بندها نشده بود. اين بدين معناست که هيچ تصميمي در اين خصوص اتخاذ نخواهد شد.
پيشنهاد 8 ميليوني بيلبائو به نکونام
جواد نکونام گفت: اگر تا دو هفته آينده با باشگاه ويارئال به توافق برسم به اين تيم مي پيوندم.
ملي پوش فوتبال ايران اظهار داشت: صحبتهاي زيادي بر سر رفتن يا ماندنم در اوساسونا وجود دارد که فعلاً در حد حرف است.
وي در پاسخ به شايعاتي که در خصوص مبلغ قراردادش در برخي روزنامه ها منتشر شده است، تصريح کرد: قيمت قراردادم فعلاً مشخص نيست، ولي بي گمان رقم آن با ارقامي که اعلام مي شود مطابقت ندارد. يک قرارداد با باشگاهي بسته مي شود که بازيکن را از آن مي خرند و قراردادي ديگر هم با خود بازيکن امضا مي کنند.
باشگاه اتلتيکو بيلبائو اسپانيا براي استخدام هافبک ايراني اوساسونا حاضر به پرداخت 8 ميليون دلار شد. جواد نکونام هافبک ملي پوش کشورمان که پيش از اين از تيم ويارئال نيز پيشنهاد داشت به تازگي از باشگاه اتلتيکوبيلبائو اسپانيا دعوتنامه اي براي حضور در اين تيم دريافت کرده است.جواد نکونام در گفت و گو با ايلنا ضمن تاييد مطلب فوق افزود: در کشور اسپانيا اين باشگاهها هستند که در خصوص انتقال بازيکنانشان تصميم گيري مي کنند به همين دليل من منتظر نظر نهايي مسئولان باشگاه اوساسونا هستم.
براي ديدار با آمريکا؛ فدراسيون پيشنهادهايش را به آمريکا داد
فدراسيون فوتبال ايران با ارسال نمابري به فدراسيون فوتبال آمريکا تاريخ هاي جديدي براي ديدار دوستانه اعلام کرد.
با اعلام رئيس فدراسيون فوتبال، باتوجه به اينکه در آبان ماه که تاريخ قبلي پيشنهادي براي بازي ايران و آمريکا بوده تيم ملي بايد به مصاف اردن در چارچوب مقدماتي جام ملت هاي آسيا برود فدراسيون فوتبال ايران ماه هاي آذر، مرداد و اسفند را به همتايان آمريکايي خود پيشنهاد کرد.
فدراسيون فوتبال ايران پيش از اين، بازي در مهر ماه را پيشنهاد داد اما به دليل اينکه آمريکا در اين ماه بازي دارد فدراسيون فوتبال اين کشور اعلام کرد در اين تاريخ نمي تواند مسابقه برگزار کند.
شکارهاي جديد تراکتورسازي
عليرضا واحدي نيکبخت، محمد نصرتي و مهرداد پولادي بازيکنان فصل گذشته تيمهاي پرسپوليس، النصر امارات و استقلال، پنجشنبه گذشته با حضور در هيأت فوتبال استان آذربايجان شرقي قرارداد خود را با تراکتورسازي تبريز به طور رسمي ثبت کردند. قرارداد اين سه بازيکن يک ساله است.
تيم تراکتورسازي همچنين فرهاد خيرخواه بازيکن فصل پيش تيم پرسپوليس و محمد باقر زعفراني بازيکن سابق تيم مقاومت شيراز را هم با قراردادهاي 2 ساله، جذب کرد.
محمدي و رحمتي با استقلال ثبت کردند
قرارداد محمد محمدي و کيانوش رحمتي با حضور در هيأت فوتبال تهران، رسماً در فهرست فصل آينده استقلال ثبت شد.
محمدي که بحث انصرافش از حضور در استقلال مطرح شده بود، در روزهاي اخير پس از گفتگو با مديرعامل استقلال تصميم گرفت در جمع آبي پوشان بماند. قرارداد محمدي در استقلال 2 ساله است.
همچنين کيانوش رحمتي با مساعدت مديران باشگاه سايپا تسويه حساب خود را دريافت کرد و رسماً استقلالي شد. کيانوش رحمتي براي يک سال با استقلال به توافق رسيده است.
مرفاوي: مولر به من تحميل نشده است
سرمربي استقلال گفت: قبول ندارم روته مولر به من و کادر فني تحميل شده است.
صمد مرفاوي در خصوص پروازي بودن اين مربي عنوان کرد: چنين چيزي صحت ندارد. البته من متن قرارداد وي با باشگاه را نخوانده ام اما ايشان مربي پروازي نيستند.
سرمربي استقلال در خصوص تمرينات آماده سازي استقلال يادآور شد: نزديک به دو هفته است که تمرين مي کنيم و از چهارشنبه تمرينات مان شکل رسمي و جدي به خود گرفته است خوشبختانه نفرات زيادي در تمرين شرکت کرده اند و با اضافه شدن ملي پوشان و بازيکنان خارجي مان مجموعه اي کامل تر را تشکيل خواهيم داد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 557]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن