تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح اعتراض شاكيان آزمون مدارس استعدادهاي درخشان در مجامع بين المللي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طرح اعتراض شاكيان آزمون مدارس استعدادهاي درخشان در مجامع بين المللي
شاكيان آزمون هاي مدارس استعدادهاي درخشان(سمپاد) اعلام كردند كه اعتراض خود را در مجامع جهاني همچون يونيسف، يونسكو و سازمان ملل متحد مطرح مي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، والدين دانش آموزاني كه در آزمون مرحله دوم سمپاد كه با اشكالات متعددي در سوالات و نحوه گزينش روبرو بوده است، قبول نشده اند طي نامه اي اعلام كردند كه اگر در اين خصوص تصميم گيري مناسبي از سوي مسئولان اتخاذ نشود، تمامي خانواده دانش آموزان بر اين خواهند بود كه حق خود را از طريق سازمانهاي جهاني پيگيري كنند.

در اين نامه آمده است: از زمان روشن شدن تخلف در اين آزمون تا به امروز اين اعتراض به سازمانها و وزارتخانه هاي مختلفي اعم از رياست جمهوري، كميسيون آموزش و تحقيقات و كميسيون اصل نود در مجلس شوراي اسلامي، وزارت آموزش و پرورش، بازرسي كل كشور و ديوان عدالت اداري رسيده است كه هيچ كدام از آنها در اين زمينه پاسخگو نبوده اند.

همچنين والدين دانش آموزان معترض به آزمون سمپاد كه طي دو مرحله در زمستان سال گذشته و بهار سال جاري برگزار شد در اين نامه از ربوده شدن گزارش بازرسي كل كشور در اين خصوص خبر داده و يادآور شده اند كه اين گزارش طي دو مرحله به وزيرآموزش و پرورش و ديوان عدالت اداري صادر شده است.

اولياء يكي از دانش آموزان شاكي با بيان اينكه پيگيري هاي زيادي در خصوص اين آزمون در وزارت آموزش و پرورش انجام داده است ، گفت: در آخرين پيگيري هاي عمل آورده از مسئولان آموزش و پرورش، معاون عملكرد و ارزيابي اين وزارتخانه عنوان كرد كه "من خطاي مشاهده شده در آزمون را قبول دارم و حتي از مسئولان سازمان استعدادهاي درخشان خواسته ام كه براي دانش آموزان مستعد باقي مانده افزايش سهميه درنظر گيرند" اما اين سخن از سوي معاون آموزش و نوآوري پذيرفته نشد.

وي با اشاره به اينكه هيچ كدام از دانش آموزان مستعد پذيرفته نشده در آزمون مرحله دوم سمپاد به خاطر قول مكرر مسئولان آموزش و پرورش در مدرسه اي ثبت نام نكرده اند ، اظهار داشت: ظرفيت مدارس خوب و مناسب نيز پر شده و از هيچ كدام از فرزندان ما ثبت نام به عمل نمي آورند.

پدر اين دانش آموز ادامه داد: طي تجمعي كه يكشنبه هفته گذشته در مقابل سمپاد داشته ايم، نتيجه برآن شد كه تا روز چهارشنبه مسئولان آموزش و پرورش و رئيس سمپاد جواب منطقي خود را ارائه دهند.

وي با بيان اينكه رئيس سمپاد در اين جلسه اي كه روز چهارشنبه با معترضان داشت، دوباره سخنان قبلي خود را تكرار كرد و اجازه صحبت كردن به والدين دانش آموزان را نداد، افزود: آقاي اژه اي در اين جلسه باز هم عملكرد سازمان بازرسي را زير سوال برد و تكرار كرد كه در آزمون هاي سمپاد هيچ خطايي صورت نگرفته است.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن