تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819036964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس استان فارس: قاتل دو شهروند استهباني دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس استان فارس: قاتل دو شهروند استهباني دستگير شد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس استان فارس گفت: قاتلي كه چندي پيش دو شهروند استهباني را به‌ضرب گلوله به قتل رسانيده بود، دو روز قبل در اصفهان دستگير شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، علي مويدي ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: در پي اعدام يك شرور و قاتل سابقه‌دار در شهر استهبان به نام گوهر‌حقيقي، قاتل مزبور به قصد انتقام از پليس دو نفر از شهروندان اين شهر را به نام‌هاي ابراهيم خادمي و محسن بهرامي كه در شناسايي و دستگيري شرور معدوم مزبور همكاري داشتند را به قتل رسانده و متواري مي‌شود.
فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه اين حادثه موجب رعب و وحشت و ناامني در شهرستان استهبان شده بود، تصريح كرد: اين قاتل به نام ( ح ) داراي 7 فقره سابقه كيفري از جمله حمل مواد مخدر به صورت كلي، اختلال در نظم عمومي و نزاع دست‌ جمعي بوده است.
مويدي همچنين از دستگيري 31 نفر اراذل و اوباش در شهرستان‌هاي شيراز، كازرون، لارستان و جهرم در روزهاي اخير خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته حدود يك تن مواد مخدر توسط پليس در ورودي استان فارس كشف شد و به اين ترتيب جمع مواد مخدر مكشوفه ظرف 20 روز اخير به 5 تن و 500 كيلوگرم و طي ماه‌هاي گذشته از سال جاري به 28 تن رسيد.
فرمانده انتظامي استان فارس حجم كشفيات مواد مخدر در سال‌جاري و در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته را نشان‌دهنده 20 درصد رشد دانست و گفت: از كل مواد مخدر كشف شده در سطح استان فارس طي امسال، يك تن هروئين و كراك بوده است.
مويدي همچنين با اشاره به انهدام باند اغفال دختران در شيراز افزود: اين باند 5 نفره با اغفال دختران ضمن تجاوز به عنف، به قصد اخاذي از خانواده دختران فريب‌خورده، اقدام به تهيه فيلم از آنان مي‌كرده‌اند.
رئيس پليس استان فارس همچنين با اشاره به اختشاش در شهر خفر از توابع جهرم در مرحله‌ اول انتخابات مجلس هشتم گفت: با هماهنگي مراجع قضايي در مرحله اول، 112 نفر از عوامل اين اختشاش شناسايي شدند كه 103 از آنان احضار و 70 نفر زنداني شدند و هم اكنون 54 نفر از اختشاش‌گران در زندان به سر مي‌برند.
فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: در مرحله دوم نيز 70 نفر ديگر نيز شناسايي و احضار شدند تا با بررسي‌هاي نهايي عوامل اصلي اختشاش شناسايي و با آنان برخورد قانوني انجام شود.
مويدي همچنين با اشاره به بازديد از 300 مكان عمومي در ماه مبارك رمضان گفت: در ارتباط با روزه‌خواري تاكنون به 590 نفر تذكر داده شده و 253 نفر نيز دستگير شده‌اند كه عده‌اي از آنان پس از اخذ تعهد آزاد شدند.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن