تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمازجمعه تهران / خطبه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نمازجمعه تهران / خطبه نخست
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/06/15
امام جمعه موقت تهران صبر و استقامت پيامبر اكرم (ص) را در مقابل سختي ها عامل مهم ترويج اسلام دانست و آن را الگوي مناسبي براي شرايط كنوني كشور عنوان كرد.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، آيت ا... احمد جنتي امروز در خطبة اول نماز به تشريح شرايط بسيار دشوار پيامبر اسلام (ص) در سال دهم بعثت پرداخت.
خطيب نمازجمعه تهران از وفات حضرت خديجه (س) و حضرت ابوطالب (ع)‌و افزايش فشارها بر پيامبر اسلام به عنوان نمونه هايي از شرايط سخت پيامبر در آن مقطع نام برد و گفت: پيامبر پس از سفري به طائف و پس از آنكه مورد هتاكي و آزار و اذيت سران قبيله و جوانان آن شهر قرار گرفت، در مناجاتي به درگاه خداوند گفت اگر بدانم مرا دوست داري اين مرارت ها را به جان
مي خرم.
امام جمعه موقت تهران افزود.. سرانجام با صبر و استقامت پيامبر اسلام، گروهي از جوانان خزرجي در ايام حج دعوت حضرت محمد (ص) را پذيرفتند و با ايشان بيعت كردند و پس از آن بود كه قفل دل هاي بسياري با دعوت به اسلام شكست و دين اسلام هر روز پيروان جديدي پيدا كرد.
آيت ا... جنتي سيرة پيامبر اكرم (ص) در مواجهه با مشكلات و سختي ها را الگوي مناسبي براي شرايط كنوني كشور دانست و خواستار صبر و استقامت مردم براي رسيدن به موفقيت هاي بيشتر شد.
امام جمعة موقت تهران تأكيد كرد: امروز هم تمام دشمنان نظام و اسلام در برابر ما صف كشيده اند و براي غلبه بر آنها و پيشرفت بايد صبر و تلاش را دوچندان كرد.
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن