تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821122224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت دنباله فيلم بيگانه/تام كروز نقدهاي فيلم سينمايي والكري را تند و وحشيانه خواند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ساخت دنباله فيلم "بيگانه"/"تام كروز" نقدهاي فيلم سينمايي "والكري" را تند و وحشيانه خواند
"برايان برتينو" فيلمنامه نويس و كارگردان فيلم سينمايي "بيگانه" اعلام كرد، به خاطر استقبال تماشاگران از اين فيلم و موفقيت آن در سال جاري، دنباله اين فيلم سينمايي را نيز مي سازد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان، "بيگانه" كه در ماه هاي پيشين در آمريكا اكران شد، داستان زوچي جوان را روايت مي كند كه در جريان سفر خود در خانه اي اقامت مي كنند و در آنجا با سه مهاجم ناشناس روبرو مي شوند، از جمله بازيگران اين فيلم مي توان به "ليو تيلور"، "اسكات اسپيدمن"، "جماواند"، "كيپ ويكز" و "آلكس فيشر" اشاره كرد.

گفتني است، فيلم سينمايي "غريبه دو" در سال 2010 روانه سينماها مي شود.

*****كروز" نقدهاي فيلم "والكري" را تند خواند

"تام كروز" بازيگر سرشناس هاليوودي، انتقادات وارده به فيلم جديد خود با عنوان "والكري" را بسيار تند خواند و اعلام كرد كه اين اظهار نظرها هيچ پايه و اساسي ندارد.

كروز گفت: بلافاصله پس از مطالعه فيلمنامه اين فيلم، دريافتم كه داستان آن بسيار محكم است، زيرا اين فيلم داستان يك حمله قهرمانانه را به يك جنايتكار بزرگ تاريخ نشان مي دهد.

اين گزارش حاكي است، با وجود آنكه هنوز اين فيلم به صورت عمومي به نمايش در نيامده است، اما برخي از منقدان اروپايي اين فيلم را به شكلي بسيار تند مورد انتقاد قرار داده اند.

فيلم تاريخي والكري بر اساس داستان واقعي يكي از افسران آدولف هيتلر به وي به نام "اشتاوفني برگ" در سال 1944 طي سال گذشته ميلادي (2007) و توسط استوديوي فيلمسازي بين المللي با بلزبرگ ساخته شده است.

شايان ذكر است، اين فيلم از پنج فوريه (17 بهمن) در آلمان به روي پرده مي رود.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن