تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820808606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گازرساني به ‪ ۱۹‬روستاي نايين و بهره‌برداري از شش طرح در اردستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گازرساني به ‪ ۱۹‬روستاي نايين و بهره‌برداري از شش طرح در اردستان آغاز شد
داخلي. اقتصادي. گازرساني. هفته. دولت.

در پنجمين روز از هفته دولت،گاز رساني به ‪ ۱۹‬روستا از توابع بخش مركزي شهرستان نايين آغاز و شش طرح عمراني در اردستان استان اصفهان بهره برداري شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، رييس اداره گاز شهرستان نايين در آيين بهره‌برداري از طرح گازرساني گفت: عمليات اجرايي اين طرح با هزينه‌اي بالغ بر ‪ ۷۰‬ميليارد ريال انجام شد.

"محمد عابدي فرد" افزود: اين طرح داراي ‪ ۵۳‬كيلومتر شبكه‌گذاري در اقطار مختلف، ساخت و نصب ‪ ۵۵۰‬مورد انشعاب ، ساخت و نصب يك مورد ايستگاه ‪ TBS‬و يك مورد ايستگاه ‪ CGS / TBS‬كه طي يك سال توسط شركت گاز استان‌اصفهان‌اجرا شده است.

به گزارش ايرنا، همچنين شش طرح بهسازي روستايي‌و ‪ ۲‬طرح عمران شهري در اردستان به بهره برداري رسيد.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي اردستان گفت: طرحهاي بهسازي در روستاهاي "حسين آباد"، "گونيان"، "موغار" و "بغم" اجرا شده است.

" عباس عليخانيان" در گفت و گو با ايرنا، اين طرح‌ها را شامل زيرسازي، خاكبرداري ، جدول‌گذاري ، پياده روسازي، سنگ فرش و آسفالت معابر در اين روستاها ذكر كرد.

به گفته وي، براي اجراي اين طرحها سه ميليارد و ‪ ۱۵۰‬ميليون ريال هزينه شده است و ‪ ۵۰۰‬خانوار منطقه از مزاياي آن بهره‌مند شدند.

همچنين طرح عمراني آسفالت رينگ غربي اردستان بطول ‪ ۱/۵‬كيلومتر حد فاصل بين دانشگاه آزاد اسلامي و گلزار شهداي محله لبالي اردستان، طرح هدايت آبهاي سطحي شرق اردستان بطول ‪ ۱/۲‬كيلومتر و عرض يك متر نيز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت به بهره برداري رسيد.

" احمد علي بخشايش" شهردار اردستان گفت: براي اجراي اين دو طرح عمراني بيش از دو ميليارد ريال از محل بودجه اين شهرداري هزينه شده‌است.

رئيس اداره راه و ترابري اردستان نيز گفت: كار مرمت و قيرپاشي محور ارتباطي روستايي دهستان "هبرات" اردستان به طول ‪ ۵۸‬كيلومتر و عرض ‪ ۷‬متر با حجم قيرپاشي ‪ ۱۲۷‬تن انجام يافت.

" شاهرخ باقري" در گفت وگو با ايرنا، هزينه‌اجراي اين طرح را يك ميليارد ريال ذكر كرد و گفت : با اجراي اين طرح رفت و آمد بيش از ‪ ۳۰۰‬خانوار ساكن در اين روستاها آسان مي‌شود.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن