تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاتل «شهلا» پس از 2 سال به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: قاتل «شهلا» پس از 2 سال به دام افتاد
جام جم آنلاين: مردي كه بر اثر اختلاف خانوادگي، همسرش را در محله باغستان كرج كشته و از محل حادثه گريخته بود ، پس از 2 سال فرار ، شناسايي و دستگير شد.


به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 13 روز 29 فروردين سال 85، يكي از اهالي مجتمع مهتاب واقع در باغستان كرج با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از قتل زن همسايه‌اش به نام شهلا خبر داد.

به دنبال اين تماس، ماموران كلانتري 19 باغستان به محل حادثه اعزام و در بازرسي از آن محل با جسد زن ميانسال شهلا روبه‌رو شدند.

بنا بر اين با گزارش موضوع به بازپرس زارع بيدكي، كشيك ويژه قتل كرج، دستور قضايي صادر و جسد مقتول براي بررسي علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

در تحقيق از خانواده مقتول، معلوم شد وي در يكي از بيمارستان‌هاي كرج مشغول به كار بوده و از چندي پيش به دنبال اختلاف‌هايي كه با شوهرش پيدا كرده بود، قصد جدايي داشته؛ اما به خاطر فرزندانش، از تصميم خود منصرف شده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات از خانواده مقتول و فرزندان وي، كارآگاهان به شوهر مقتول به نام مرتضي مشكوك شدند و وي به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب پليس اداره جنايي آگاهي استان تهران قرار گرفت و مشخص شد وي از روز حادثه به يكباره ناپديد شده است.

قاتل با هويت جعلي به شهرهاي مختلف سفر مي‌كرد

به اين ترتيب، كارآگاهان جنايي تحقيقات ويژه‌اي را براي دستگيري قاتل فراري آغاز كردند تا اين‌كه هفته گذشته در ادامه تحقيقات قضايي پليسي معلوم شد مرتضي قاتل فراري با مدرك هويتي و تحصيلي جعلي در شركتي در شهرستان شاهرود مشغول به كار است. بنابراين‌، كارآگاهان جنايي پس از بررسي و پي بردن به صحت موضوع، با كسب نيابت قضايي عازم شهرستان شاهرود شدند و روز 31 مردادماه امسال، مرد همسركش را در يكي از محله‌هاي شهرستان شاهرود شناسايي و دستگير كردند.

وي با انتقال به مركز پليس استان تهران در بازجويي اوليه منكر هرگونه جرمي شد و ادعا كرد كه نامش عليرضا است و به اشتباه دستگير شده است، به دنبال گفته‌هاي متناقض متهم، وي به شعبه 17 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 4 كرج انتقال يافت و بعدازظهر روز گذشته راز قتل همسرش را فاش كرد و اعتراف كرد به دليل اختلا‌ف هاي قديمي و مشاجره هاي متعدد همسرم را كشته و متواري شدم. تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن