تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دولت نهم 9 شهرخراسان جنوبي از آب شرب سالم برخوردار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در دولت نهم 9 شهرخراسان جنوبي از آب شرب سالم برخوردار شدند
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي گفت: از ابتداي دولت نهم پروژه‌هاي آبرساني 9 شهر استان آغاز شده و مردم هفت شهر از خدمات آب شرب سالم و بهداشتي برخوردار شده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، محمد طاهري ظهر امروز در مراسم بهره‌برداري طرح‌هاي آبرساني استان با بيان اينكه پروژه‌هاي آبرساني شهرهاي مود و نيمبلوك نيز مراحل نهايي خود را مي‌گذرانند، تصريح كرد: شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي بالغ بر 94 هزار فقره مشترك با 330 هزار نفر جمعيت زير پوشش دارد.
وي مشتركان فاضلاب را حدود 11 هزار فقره با جمعيت زير پوشش 55 هزار نفر دانست و افزود: در حال حاضر 5/98 درصد جمعيت خراسان جنوبي زير پوشش خدمات آب شرب سالم و بهداشتي و 5/13 درصد از خدمات دفع بهداشتي فاضلاب برخوردار هستند.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي گفت: هم اكنون 20 شهر زير پوشش خدمات آب و فاضلاب شهري در استان قرار دارد و تعداد منابع آبي در اختيار 85 حلقه چاه آب شرب با توان توليد هزار و 750 ليتر بر ثانيه است.
طاهري اضافه كرد: آب شرب مورد نياز شهروندان از طريق خطوط انتقالي به طول 380 كيلومتر با هزار و 45 كيلومتر شبكه توزيع در بين مشتركان توزيع مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه طول خطوط انتقال فاضلاب شهر بيرجند 9 كيلومتر و طول شبكه جمع آوري فاضلاب 188 كيلومتر است، اظهار داشت: اين خطوط فاضلاب را به تصفيه خانه فاضلاب شهر بيرجند با ظرفيت تصفيه 10 هزار و 500 متر مكعب در شبانه‌روز هدايت كرده و پس از تصفيه به مصرف بخش كشاورزي مي‌رسد.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي خاطرنشان كرد: در بخش فاضلاب نيز در طي سه سال گذشته بالغ بر 120 كيلومتر شبكه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب اجرا شد و شهروندان از خدمات دفع بهداشتي فاضلاب بهره‌مند شده‌اند.
همزمان با هفته دولت بهره‌برداري از طرح آبرساني و ساختمان بهره‌برداري آرين شهر آغاز شد كه براي اجراي آن يك باب مخزن ذخيره آب شرب به ظرفيت هزار متر مكعب، ساختمان كلر زني با زيربناي 24 متر مربع، خط انتقال به طول 10 كيلومتر و تجهيز يك حلقه چاه به ظرفيت 25 ليتر در ثانيه انجام و 8 ميليارد و 300 ميليون ريال براي اجراي آن هزينه شده است.
همچنين بهره‌برداري از طرح آبرساني و ساختمان اداره بهره‌برداري شهر زهان نيز آغاز شد كه براي اجراي آن يك باب مخزن آب شرب به ظرفيت 500 مترمكعب، ساختمان كلر زني با زيربناي 24 متر مربع، خط انتقال به طول دو كيلومتر و حفر و تجهيز يك حلقه چاه با اعتبار 4 ميليارد و 800 ميليون ريال انجام شده است.
انتهاي پيام/ص
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن