تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821167649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار اردبيل: دولت نهم مصداق روشن شكوفايي و نوآوري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار اردبيل: دولت نهم مصداق روشن شكوفايي و نوآوري است
خبرگزاري فارس: معاون سياسي ـ امنيتي استاندار اردبيل گفت: عملكرد دولت نهم در سه سال اخير مصداق روشن و بارز شعار شكوفايي و نوآوري است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، فيروز احمدي عصر امروز در نشست اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان افزود: مهم‌ترين دغدغه مسئولان و دولتمردان عدم اجراي برخي مطالبات رهبري از وضعيت اقتصادي و اجتماعي است كه دولت نهم در تحقق اين مطالبات گام‌هاي عملي را يكي پس از ديگري برمي‌دارد.
وي حمايت مقام معظم رهبري از دولت نهم را يادآور شد و گفت: حمايت قاطع رهبري از دولت نشانه ناديده گرفتن نقصان و كاستي دولت نيست، بلكه مقام معظم رهبري با هوشمندي و درايت اين دولت را دولت اميد، معنويت و رويكرد آن را منطبق بر آرمان‌هاي انقلاب دانسته و دولت نهم را محبوب‌ترين دولت در 100 سال اخير عنوان مي‌كنند.
احمدي با تأكيد بر نقدها و انتقاد دلسوزانه، اين حركت‌ها را سازنده عنوان كرد و افزود: فضاي باز سياسي و آزادي كه در كشور وجود دارد در دنيا بي‌نظير است، اما نبايد از اين فضا براي منافع دشمنان بهره برد و با برخي تخريب‌ها كارهاي سازنده دولت را نيز زير سئوال برد.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار اردبيل با بيان اينكه دولت نهم در كار تبليغ و معرفي دستاوردهاي خود مظلوم واقع شده است، تصريح كرد: نبايد در اين كار تنها به تريبون‌هاي رسمي اكتفا كنيم، بلكه بايد با راهبرد مشخص و هوشمندانه دستاوردهاي متنوع به گوش مردم برسد كه در اين كار همت مسئولان و مديران روابط عمومي بايد دو برابر باشد.
وي سفرهاي استاني رئيس جمهور را از دستاوردهاي با بركت اين دولت عنوان كرد و گفت: به‌ جاي اينكه برخي افراد حاضر در دولت‌هاي قبلي از اين سفرها بهره برده و كم و كاستي‌ها را گوشزد كنند، اين سفرها را به مسخره مي‌گيرند كه اين نهايت بي‌انصافي در حق دولت و تلاش‌هاي آن است.
احمدي به تحقير روزافزون آمريكا در منطقه اشاره كرد و اظهار داشت: سنگ آمريكا در ايران و منطقه به ديوار آهنين برخورد كرده و اين ابرقدرت روز به روز بيشتر تحقير مي‌شود.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار اردبيل دولت نهم را دولت متعصب با عرق ملي خواند و گفت: بعد از سه دهه انقلاب، دولت طرح تحول اقتصادي را آغاز كرده است و دست به كار انقلابي زده، ولي عده‌اي فريب خورده داخلي همچنان بر طبل مخالفت با اين طرح مي‌كوبند و آن را قبل از اجرا ناكارآمد مي‌دانند.
وي با ادعاي اينكه دولت نهم كمترين تأثير را در گراني و تورم جامعه داشته است ادامه داد: دولت نهم در طرح تحول اقتصادي تنها اقدام به اجراي قانون راكد و عملي نشده برنامه سوم و چهارم كرده است كه اجراي اين طرح عين عدالت است.
احمدي افزود: هر كار بزرگ و تحول‌آفرين در كشور نيازمند برخي جراحي‌ها و به تبع آن عوارض نيز وجود دارد اما در دراز مدت اين طرح به مصلحت و صلاح نظام است و شايعه حذف يارانه‌ها و نگراني دهك‌هاي پايين جامعه نيز حكايت از جوسازي برخي رسانه‌ها و افراد مغرض دارد.
وي به افزايش پنج برابري كار عمراني استان اردبيل در سه سال اخير اشاره كرد و گفت: دولت نهم با پوشيدن لباس خدمت و كار فراوان، شب و روز نمي‌شناسد و كشور را به كارگاه سازندگي و عمراني تبديل كرده است.
احمدي با حساس خواندن كار روابط عمومي‌ها به عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولان افزود: روابط عمومي‌ها بايد به‌صورت هوشمندانه و با سبك هنرمندانه و هدفمند در يك قالب مقايسه‌اي دستاورد دولت نهم را در ايام هفته دولت به اطلاع مردم برسانند و در اين امر كوتاهي نكنند و حق مطلب را به درستي ادا كنند.
وي به سفرهاي شهرستاني استاندار اردبيل اشاره كرد و گفت: در اين سفرها كه الگوي عدالت محوري است تمام نيازها و خواست‌هاي مردمي در قالب مصوبات تعيين و اجرايي مي‌شود كه اين سفرها 95 درصد رضايت مردم را در پي داشته است.
در اين نشست رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان گفت: در حال حاضر جلسات مستمر و ماهانه اين شورا به صورت دوره‌اي با حضور روساي دستگاه‌هاي اجرايي برگزار مي‌شود كه يك روند مناسب و تأثيرگذار بوده است.
ياسر عبداللهي به تجديد چاپ مجموعه دستاوردهاي دولت اشاره كرد و افزود: در كتاب تدوين شده سعي خواهد شد مطالب قبلي با تغييرات جديد و به صورت مقايسه‌اي تجديد چاپ شده و در اختيار مردم قرار گيرد.
وي با دعوت از روابط عمومي‌ها بر مشاركت نزديك با اجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها از برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي مديران روابط عمومي‌ها خبر داد.
انتهاي پيام:/ك
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن