تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در راستاي برخورد با عوامل قاچاق فيلم؛ جلسه هماهنگي پليس با اعضاء شوراي عالي تهيه كنندگان خانه سينماي ايران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در راستاي برخورد با عوامل قاچاق فيلم؛ جلسه هماهنگي پليس با اعضاء شوراي عالي تهيه كنندگان خانه سينماي ايران برگزار شد


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز : جلسه هماهنگي پليس با اعضاء شوراي عالي تهيه كنندگان خانه سينماي ايران در راستاي برخورد با عوامل قاچاق فيلم هاي داخلي و خارجي در مقر ستاد فرماندهي انتظامي تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامي تهران بزرگ عصر روز گذشته در نشست مشترك نيروي انتظامي و شوراي عالي تهيه كنندگان فيلم در عرصه سينما در خصوص موضوع برخورد با عوامل قاچاق توزيع فيلم ها و CD هاي غير مجاز و غير اخلاقي فرمانده انتظامي پايتخت با اعلام كشف 5/1 ميليون حلقه CD و فيلم قاچاق غير اخلاقي توسط ماموران انتظامي گفت: سارقان محصولات فرهنگي در انتظار فرصتي براي توزيع آن بودند كه خوشبختانه با تلاش پليس اين افراد دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.
وي افزود: با فعاليت ستاد در اين راستا كه قطع به يقين قابل تحسين است و متشكل شده از نيروي انتظامي، دستگاه قضايي و اهل فن سينما و وزارت ارشاد توانستيم سينماي ايران را نجات دهيم.
سردار رادان ادامه داد: روند ادامه اجراي اين طرح از سوي پليس صرفا براي برخي اشخاص نبوده بلكه نگاه بالاتري داشته و اساسا اجراي اين طرح نه تنها تضاد فرهنگي- اجتماعي را از بين برد بلكه از ايجاد شكاف فرهنگي جلوگيري كرده است.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ اظهار داشت: اگر بخشي از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي را به امر مبارزه با سارقين محصولات فرهنگي اختصاص داديم، به اين دليل بوده است كه اعتقاد داشتيم اين موضوع امنيت فرهنگي – اخلاقي جامعه را تحت تاثير خود قرار داده است و عاملي تهديد كننده محسوب مي شود.
سردار رادان با بيان اينكه سرمايه گذاري كشورهاي بيگانه در جهت ناتوي فرهنگي از بين بردن صنعت سينما را در كشورمان مورد هدف قرار داده بودند تا از اين دريچه ارزش هاي جامعه اسلامي را تحت تهاجم فرهنگي قرار دهند.
وي با تاكيد بر اينكه عمليات در زمينه برخورد با سارقان محصولات فرهنگي يا همان قاچاقچيان فيلم ها و CD هاي داخلي و خارجي بايد جدي تر و تخصصي تر قدم برداريم، اظهار داشت: جاي واحدي به نام حقوقي در ستاد جداً خالي است.

**با تلاش پليس تا 90 درصد از نابودي صنعت سينما جلوگيري شد

رييس پليس پايتخت در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به شوراي عالي تهيه كنندگان فيلم در عرصه سينما گفت: از آنجايي كه شما قشر تاثيرگذاري در جامعه به شمار مي رويد بنابراين ارائه و معرفي الگو از سوي شما يك امر مهم و قابل توجه محسوب مي شود.
سردار رادان خاطر نشان كرد: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي مانند پازلي است كه هر كدام از مصاديق تعريف شده در آن بايد در كنار هم قرار گيرند تا در نتيجه مثمر ثمر قرار بگيرد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در پايان اظهار داشت: تاكنون با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به 90 درصد از اهداف خود در راستاي جلوگيري از نابودي صنعت سينما رسيديم.

**امين تارخ:

با تلاش پليس، امنيت، نصيب بدنه خانه سينما شد

عضو هيات مديره خانه سينما و دبير ستاد شوراي عالي تهيه كنندگان فيلم در عرصه سينما با تاكيد بر اينكه تلاش و فعاليت هاي نيروي انتظامي در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، امنيت، نصيب بدنه خانه سينما شده است، گفت: اين موضوع و سود حاصل از آن تك تك اهالي سينما را دربر مي گيرد.
امين تارخ يكي از حرفه اي ترين بازگيران كشور كه عنوان بازيگر برتر در سال را به خود اختصاص داده است، با حضور در نشست صميمانه ستاد مبارزه با فيلم ها و CD هاي قاچاق كه جزو مهم ترين محصولات فرهنگي محسوب مي شوند، ضمن قدرداني از زحمات پليس از اجراي طرح برخورد با فيلم ها و CD هاي قاچاق اظهار اميدواري كرد با ادامه و استمرار اين طرح باب جديدي از جهت اعتلاي صنعت سينما باز شود.

**سيد ضياء هاشمي:

تاثير نيروي انتظامي در جلوگيري از قاچاق محصولات فرهنگي بي نظير بود
به گزارش خبرنگار انتظامي حاضر در نشست شوراي عالي تهيه كنندگان فيلم در عرصه سينما، در ادامه سيد ضياء هاشمي يكي ديگر از تهيه كنندگان بنام كشورمان با اشاره به اينكه روزگاري گفتن برخي مشكلات فيلم به نيروي انتظامي سخت بود اما حالا اين موضوع سهل شده و همكاري هاي في مابين فعالان عرصه ساخت فيلم در صنعت ديني با پليس بيشتر شده است.
وي ادامه داد: حركت پليس در راستاي برخورد با قاچاقچيان فيلم ها و CD هاي داخلي و خارجي بسيار تاثير گذار بوده است.
بر اساس اين گزارش، يكي ديگر از اعضاي ستاد برخورد با قاچاق محصولات فرهنگي بر لزوم افزايش كاركرد اصحاب رسانه در اين خصوص تاكيد كرد و افزود: ما در شواري عالي انتظار داريم فاز جديد برخورد با اين معضل در شهرستان ها هم اجرايي شود.

** مهدي فخيم زاده:

بازتاب طرح امنيت اجتماعي در عرصه سينما نيازمند گذشت زمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاري ايسكانيوز، مهدي فخيم زاده بازيگر، كارگردان، تهيه كننده و نويسنده سينما و تلويزيون در حاشيه نشست ستاد شوراي عالي تهيه كنندگان فيلم در عرصه سينما در جمع خبرنگاران با اشاره به همكاري هاي صنعت سينما در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي گفت: بازتاب مشاركت صنعت سينما در زمينه اين طرح نيازمند گذراندن زمان است و در حال حاضر با گذشت يك سال و نيم از اجراي اين طرح نمي توان منتظر فيلمي در اين خصوص باشيم.
وي كه فيلم هاي زيادي را در خصوص مسائل و مشكلات اجتماعي در كارنامه خود به ثبت رسانده است با اظهار اينكه طرح برخورد با فيلم ها و CD هاي قاچاق توانست تا 90 درصد با موفقيت اجرا شود، خاطر نشان كرد: اين طرح صنعت سينما را از نابودي و گرايش صنعت سينما به فرهنگ بيگانه نجات داد.
فخيم زاده در ادامه در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در خصوص ساخت برخي فيلم هايش و معرفي مواد مخدر صنعتي به مردم و اينكه آيا گرايش آن ها را بيشتر مي كند يا نه، گفت: مسلما هدف از تهيه چنين فيلم هايي صرفا براي آحاد جامعه با معضل اعتياد است و قطعا به جنبه تقبيح آن توجه مي شود نه چيز ديگر./05/120

اخبار مرتبط
• ديدار فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اعضاي شوراي عالي تهيه كنندگان سينماي ايران
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن