تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش قرآن و معنويت برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: همايش قرآن و معنويت برگزار مي شود
تهران - حيات

نخستين آيين«نكوداشت و تكريم بانوان مبلغ شهر تهران» در قالب همايش«اخلاق و معنويت» 31 مرداد ماه در تهران برگزار مي‌شود.
به گزارش حيات به نقل از روابط عمومي اداره كل امور بانوان زهرا سادات مشير دبير همايش اخلاق و معنويت با بيان اين مطلب، گفت : همايش«اخلاق و معنويت» با هدف ترويج و اعتلاي اخلاق اسلامي، ارتقاي ارزش‌هاي ديني و تجليل از خدمات بانوان پيشكسوت در امر تبليغ و ترويج معنويات ، 31 مرداد ماه برگزار مي‌شود.
مدير كل امور بانوان شهرداري تهران تبيين مفاهيم و موضوعات اخلاقي قرآن كريم را از اهداف همايش دانست و افزود: اخلاق و سيره عملي پيامبران و ائمه اطهار(ع) ، اخلاق فردي و اجتماعي پيامبر(ص) ،چگونگي برخورد پيامبر(ص) با مخالفان، مؤلفه‌هاي اخلاق اجتماعي پيامبر(ص) ، روش‌هاي تربيتي و مؤلفه‌هاي اخلاقي پيامبر(ص) و امامان معصوم(ع) و خاطرات اخلاقي ـ تربيتي بزرگان؛ از ديگر اهداف اين همايش است.
زهرا سادات مشير درباره شاخصه‌‌هاي انتخاب مبلغان برتر، اظهار داشت: معيارهاي تكريم بانوان در اين همايش در 14 مورد طبقه‌بندي شده است كه آثار و تاليفات، تحصيلات حوزوي ، قدرت پاسخگويي به شبهات ديني، توانايي زدودن خرافات در مسائل ديني، تربيت شاگردان و داشتن تجربه تبليغ بيش از 30 سال، سطح و گستردگي فعاليت و داشتن سابقه مبارزاتي از جمله شاخص هاي انتخاب مبلغان برتر است.
به گفته مشير ، معيار انتخاب مقاله برتر نگارش صحيح و كاربردي بودن مقالات با توجه به ضرورت‌هاي جامعه و كارگشا بودن آنان از نظر محتوايي است.
دبير همايش با اشاره به اينكه بيشترين مقالات ارسال شده به دبيرخانه اين همايش مربوط به مسائل معنوي مبلغان است ، گفت: مقالات برتر در مرحله نخست در زمان برگزاري همايش در قالب ويژه‌نامه‌هايي به مبلغان و افراد حاضر در آن ارائه خواهد شد همچنين اين مقالات در قالب مجموعه مقالات ويژه همايش نيز به چاپ خواهد رسيد.
مدير كل امور بانوان شهرداري تهران تاكيد كرد: در اين همايش پانزده نفر از بانوان پيشكسوت فعال در حوزه تبليغ علوم و معارف اسلامي حوزه‌هاي علميه خواهران تهران، معرفي و از آنان تجليل خواهند شد، همايش فران و معنويت به همت اداره‌ كل بانوان شهرداري تهران ، موسسه بانوان قران پژوه و مؤسسه معارف اسلامي امام رضا(ع) در تهران برگزار مي‌شود.
پايان پيام
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن