تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خداداد عزيزي استعفا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خداداد عزيزي استعفا كرد
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان پس از شكست مقابل فولاد خوزستان از سمت خود استعفاء كرد.
به گزارش ايسنا، خداداد عزيزي افزود: ديگر تحمل اين همه فشار را ندارم و استعفا مي‌دهم و خودم هم كه قائم مقام باشگاه هستم آن را امضا مي‌كنم و مي‌روم.

وي ادامه داد: ديگر كشش ندادم و نمي توانم اين طور ادامه دهم و مي‌خواهم استراحت كنم. بازيكنان تيم در رخكن تنها حرف مي‌زنند و وقتي به زمين مي‌آيند دست به كمر مي‌ايستند و من هم نمي توانم به آنها چيزي بگويم.

خداداد در پاسخ به اين سوال كه آيا بدنسازي تيم مشكلي دارد؟ گفت: وقتي تيمي مي‌بازد همه نظر مي دهند اما مقصر باخت من هستم و آن را به گردن مي‌گيرم.

وي با اشاره به مشكلات مالي تيم پيام تصريح كرد: شايد با رفتن من مشكل حل شود و به اين تيم پول تزريق شود اما اگر با رفتن من هيچ مشكلي حل نشود حداقل خودم كه راحت خواهم شد.

عزيزي افزود: ما در همه چيز مشكل داريم و همه كار را بايد خودم انجام دهم، بايد براي تيم هتل بگيرم، تيم را تمرين دهم و حتي براي بازيكنان چاي بياورم و ديگر خسته شدم، كسي هم به ما كمك نمي‌كند.

وي با بيان اينكه استاندار خراسان رضوي قول كمك به تيم پيام را داده بود، خاطر نشان كرد: دوم تيرماه امسال استاندار خراسان رضوي قول داده بود كه به پيام كمك خواهد كرد و قرار بود تا 10 روز بعد از اين تاريخ كمك استانداري به دست ما برسد اما پنجاه روز از آن موقع مي گذرد و هنوز به اين قول عمل نشده است و وقتي استاندار اين طور عمل كند از بقيه ديگر انتظاري نيست.

سرمربي پيام افزود: بازيكنان ما براي بازي كردن و كار به پيام آمده‌اند و نه براي خنديدن و آنها اكثرا دچار مشكلات معيشتي شده اند و باشگاه نمي‌تواند پول آنها را بدهد. مهمترين مشكل پيام مشكل مالي است، به نحوي كه ما حتي بعد از تمرينات پول براي تغذيه‌ي بازيكنان نداريم. با اين وضعيت من نمي‌توانم به بازيكنانم چيزي بگويم.

وي ادامه داد: به مسئولان تيم گفته‌ام كه اگر مشكل مالي داريد به جاي يك سوم قراردادها كه 700 ميليون تومان بود تنها 100 ميليون تومان براي مجموع بازيكنان پرداخت كنند كه مشكلات آنها اندكي حل شود. اما اين پول را هم ندادند و مشكلات مالي تيم همچنان ادامه دارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه تيم پيام خصوصي است و آيا نبايد مشكلات خودش را خودش حل كند گفت: من كاري به اين ندارم كه چه كسي بايد مشكل تيم را حل كند و تنها بايد پول به آن تزريق شود و هركسي مي خواهد باشد حتي علي پروين.

عزيزي با بيان اينكه زنگ خطر براي پيام به صدا در آمده است تصريح كرد: دو بازي پشت سرهم را باخته‌ايم و دو بازي مشكل هم در خارج از خانه داريم كه اگر آنها را هم ببازيم در انتهاي جدول جا خوش خواهيم كرد و كاملا دچار بحران خواهيم شد.

وي تصريح كرد: من از پيام مي‌روم حتي اگر مشكلات مالي‌اش حل شود.

سرمربي پيام تاكيد كرد: شايد خداداد عزيزي نحس است و اگر از پيام برود نحسي هم با خودش ببرد و مشكلات مالي پيام حل شود همانطور كه سال گذشته مشكلات مالي ابومسلم با رفتن من از آن حل شد.

وي افزود: من با تمام سختي ها و فشارها كار مي‌كنم و اين تيم با اين مشكلات مالي نمي‌تواند پيروز شود و در آخرسرهم تماشاچيان در ورزشگاه من را فحش مي‌دهند. من صد در صد از پيام مي‌روم و مي‌خواهم چند هفته‌اي استراحت كنم.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن