تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821108144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكنولوژي جديد اينتل: زنگ خطر براي PCها!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه فن آوری اطلاعات ایران: تكنولوژي جديد اينتل: زنگ خطر براي PCها!
اينتل روز پنج شنبه، پانزدهم اوت، از تكنولوژي تازه‌اي پرده برداري كرد كه كاربران را قادر مي سازد از راه دور رايانه هاي خود را روشن كرده و به اسناد تجاري و فايل‌هاي صوتي خود دسترسي پيدا نمايند.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران ، سايت computerworld ضمن انتشار جزئيات مربوط به اين تكنولوژي جديد كه از قضا در مصرف انرژي نيز بسيار مقرون به‌صرفه‌تر از تكنولوژي قبلي است، آن را "زنگ خطري براي PC ها" عنوان كرده است.

در همين رابطه شركت اينتل و سازنده اين تكنولوژي مي‌گويد: تكنولوژي Remote Wake اين شركت به مادِربوردهاي اينتل اضافه خواهد شد.
Remote Wake رايانه‌هاي خانگي را قادر خواهد ساخت با انجام يك تماس تلفني VoIP call، از حالت Sleep mode خارج شده و به كاربران از راه دور امكان دسترسي به: برنامه‌هاي زنده تلويزوني، فايل هاي عكس، فيلم و موسيقي از طريق CyberLink Corp كه براي استفاده از همين تكنولوژي جديد برنامه ريزي شده است، را مي‌دهد.

"دن اولدز" (Dan Olds)، از تحليل‌گران شركت گروه مشاورين گابريل Gabriel Consulting Group))، در اين باره مي گويد: اين تكنولوژي و پيشرفت ناشي از آن، حاصل سال‌ها تجربه‌اندوزي در دنياي سِرورها است.
در سِرورها، شما چيزي داريد بنام service processor كه هميشه فعال بوده و مي‌تواند كاري همچون كار ناظم سيستم را انجام دهد؛ يعني انجام راه‌اندازي مجدد(reboot) و امكانات عيب شناسي(diagnostic). بدين ترتيب دسترسي از راه دور (remote access) براي رايانه‌هاي خانگي شما تكميل شده است. شما از هم اكنون مي‌توانيد شروع كنيد اما، رايانه‌هاي شما بايد به طور تمام وقت روشن باشند؛ حالت sleep mode نمي‌تواند فعاليت‌هاي از راه دور را به خوبي پشتيباني كند."

اينتل در ادامه افزوده است: در اين تكنولوژي تجهيزات رايانه‌اي از نظر انرژي نيز كاراتر از زماني هستند كه PCها در حالت sleep mode قرار داشتند.
آليس اچ چِنج" (Alice H. Change) مديران اجرايي CyberLink در اين باره طي بيانيه اي اظهار داشت: اين تكنولوژي، كاربران را همچنين قادر مي‌سازد تا همزمان با دسترسي راحت به فايل‌هاي خود ، ميزان اتلاف انرژي را نيز كاهش دهند."

شركت Jajah Inc كه يك سازنده تجهيزات تلفني سيار است نيز در سايت اينترنتي خود آورده است كه تصميم دارد از اين تكنولوژي شركت اينتل، به طور اساسي و پايه‌اي در ساختار محصولات خود استفاده كند.
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه فن آوری اطلاعات ایران]
[مشاهده در: www.iritn.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن