تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821184106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه‌اروندكنار: ايرنا در انعكاس خدمات دولت نهم در منطقه نقش مهمي داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه‌اروندكنار: ايرنا در انعكاس خدمات دولت نهم در منطقه نقش مهمي داشته است
داخلي. فرهنگي. ايرنا. روز خبرنگار.

امام جمعه اروندكنار گفت: ايرنا در انعكاس خدمات دولت نهم درمنطقه نقش مهمي داشته است.

حجت‌الاسلام سيدمجيد شرفي روز پنج‌شنبه در ديدار با خبرنگاران اروندكنار افزود: خبرنگاران در انجام كار حرفه‌اي خود نبايد به هيچ وجه تحت تاثير فرد، گروه و يا حزبي قرار گيرند و به صورت كاملا مستقل و آزاد مشكلات را ريشه يابي كنند.

وي ادامه داد: شما بايد در تعامل نزديك و خوب با ساير مسوولين و با اراده‌اي قوي به كار خود ادامه دهيد و در انجام كار خبري رضايت مردم و خدا و مصالح نظام اسلامي را در نظر بگيريد.

حجت‌الاسلام شرفي همچنين رعايت صحت و سلامت اخبار را از خبرنگاران خواستار شد و اظهار كرد: با انگشت نهادن بر روي نكات حساس و بيان مشكلات مردم در جهت رفع آنهاتلاش كنيد
امام جمعه اروندكنار گفت: شهري همچون اروندكنار به دليل مرزي بودن و شرايط خاص منطقه‌اي از يك سو و محروميت مردمانش از سوي ديگر به توجه خاص مسوولين و خبرنگاران نياز دارد.

وي با قدرداني از تلاش خبرنگاران ايرنا در پوشش حوادث و رويدادهاي خبري اروندكنار خواستار انعكاس درست و واقعي مسايل و مشكلات منطقه به گوش مسوولان كشور شد.

بخشدار اروندكنار نيز ايرنا را چشم بيناي نظام خواند و گفت: اين خبرگزاري در انعكاس خدمات دولت نهم در منطقه موفق عمل كرده است.

لطيف حيايي اهوازي افزود: خبرنگاران ايرنا در مركز آبادان بخوبي ارتباط ميان مسوولان و مردم را برقرار نموده و مورد اعتماد مسوولين و مردم هستند.

وي با قدرداني ازكاركنان و خبرنگاران خبرگزاري جمهوري اسلامي دفترآبادان در انعكاس اخبار و رويدادهاي بخش اروندكنار گفت: تلاش خبرنگاران اين رسانه در اين منطقه محروم قابل تقدير است.

بخشدر اروندكنار عدم وابستگي حزبي و جناحي در ميان خبرنگاران ايرنا را از ويژگي اين رسانه برشمرد.

بخش اروندكنار با ‪ ۴۵‬هزار نفر جمعيت در ‪ ۵۰‬كيلومتري جنوب آبادان قرار دارد.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن