تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821042815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت‌الاسلام راستگو:محتواي دين بايد به زبان روز تبديل و آموزش داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حجت‌الاسلام راستگو:محتواي دين بايد به زبان روز تبديل و آموزش داده شود
گروه خبرنگاران افتخاري / نورالله حسين پور: رئيس مركز تربيت مربي كودك و نوجوان دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم گفت: قرآن كريم به ما مي‌آموزد كه بايد محتواي دين به زبان امروز تبديل و به آموزش داده شود.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) در قم، حجت‌الاسلام «محمدحسن راستگو» رئيس مركز تربيت مربي كودك و نوجوان دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در همايش گفتمان ديني «راهكارهاي ديني جذب نوجوانان و جوانان» كه در تالار اجتماعات كانون جوانان بسيج شاهرود برگزار شد، افزود: براي جذب جوانان و نوجوانان به دين بايد با استفاده از زبان ويژه خودشان در آنان نفوذ كنيم.

وي اظهار كرد: امروز نسل جوان با اينترنت، ماهواره و دنياي مجازي سر و كار دارد كه براي نفوذ در آنان بايد از همان ابزار استفاده شود.

حجت‌الاسلام راستگو برخورد مناسب مبلغان ديني با جوانان و نوجوانان براي جذب آنان به دين را يكي از رموز موفقيت مبلغان ديني عنوان و اظهار كرد: يك روحاني بايد به علوم روز آشنا باشد تا بتواند در نسل جوان تاثير گذاشته و آنان را به دين جذب كند.

اين همايش به همت بسيج طلاب و روحانيان شهرستان شاهرود با همكاري اداره‌كل تبليغات اسلامي استان سمنان و با هدف ارتقاي سطح فكري و آشنايي روحانيان و طلاب با راهكارهاي جديد جذب جوانان و نوجوانان به دين برپا شد.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن