تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817736667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منطقي: در حال مطالعه توليد يك محصول جديد ايران خودرو و پژو هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: منطقي: در حال مطالعه توليد يك محصول جديد ايران خودرو و پژو هستيم
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1387/04/29
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو در مراسم بيستمين سال همكاري با شركت پژو گفت : دوطرف در آستانه فصل جديدي از تعاملات خود با شريك ديرينه قرار دارند و در حال مطالعه توليد يك محصول جديد با همكاري دو شركت و با ميزان ساخت داخل بالا هستيم.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر ، منوچهر منطقي با اشاره به اينكه هر دو شركت به شناخت كاملي از قابليت ها ، توانايي ها و فرصت هاي بالقوه همكاري و مشاركت با هم دست پيدا كرده اند،گفت : با توجه به عزم جدي دو شركت براي توسعه همكاري ها ، برنامه آتي ما شكل دهي اتحاد استراتژيك بين ايران خودرو و پژو به منطور حداكثر بهره برداري از فرصت هاي موجود در بازار داخل و بازارهاي منطقه اي است و از اين پس دامنه شراكت ايران خودرو و پژو توسعه خواهد يافت.
منطقي افزود: در آينده محصولات جديد مشترك با پژو از ا بتدا بر اساس نياز بازار ايران و بازارهاي منطقه اي و بين المللي و با توجه به قابليت هاي شبكه قطعه سازي ايران خودرو توسعه خواهد يافت.

وي با اعلام اين كه از هم اكنون مشتركا در حال مطالعه يك محصول جديد بر اساس همين فرآيند هستيم اضافه كرد: با همكاري دو شركت محصولي با الهام از طراحي و تكنولوژي مدرن پژو و با ميزان ساخت داخل بالا در سطح وسيع در بازار داخل و بازارهاي منطقه اي در سالهاي آينده عرضه خواهد شد كه عرضه آن باعث جهش در صادرات قطعه از شبكه قطعه سازي خواهد شد.
مدير عامل ايران خودرو به رهبري پژو در حوزه خودروهاي پاك و سبز در بازار اروپا و برتري اين شركت در حوزه موتورهاي كم مصرف اشاره كرد و گفت: اين موضوع نقش موثري در اتحاد استراتژيك دو خودروساز براي طراحي و توليد خودروهاي جديد كم مصرف و پاك ايفا خواهد كرد.
منطقي ، فناوري ديزل را عرصه ديگري خواند كه به حوزه شراكتهاي ايران خودرو و پژو افزوده خواهد شد و گفت : به زودي شاهد توليد خودروهاي ديزل در ايران خودرو براي عرضه به بازار داخل و بازارهاي صادراتي خواهيم بود.
وي گفت : همچنين با انجام فعاليت هاي تحقيقاتي مشترك در زمينه خودروهاي گازسوز، هم در جهت سياست هاي دولت قدم خواهيم برداشت و هم اميدواريم كه در آينده نزديك مركز تحقيق و توسعه مشترك ايران خودرو و پژو را در زمينه خودروهاي گازسوز در ايران خودرو راه اندازي كنيم.
وي اتحاد راهبردي و استراتژيك ايران خودرو و پژو را صرفا به حوزه طراحي، مهندسي و توليد خودرو محدود ندانست و تصريح كرد : ايجاد شركتهاي سرمايه گذاري جديد بازرگاني حوزه جديدي است كه به تصويب مديريت هر دو شركت رسيده است و اكنون در حال برنامه ريزي اجرايي براي ايجاد نخستين شركت سرمايه گذاري مشترك بازرگاني بين ايران خودرو و پژو هستيم.
منطقي ادامه داد : اين شركت با فعاليت خود سبد فروش ايران خودرو را تكميل خواهد كرد و آن دسته از محصولات برند پژو كه در برنامه توليد ايران خودرو قرار ندارند اما براي عرضه به بازار ايران مناسب تشخيص داده شوند با اين سرمايه گذاري مشترك به بازار ايران عرضه خواهند شد و سود حاصل از اين شراكت در نهايت در خدمت فعاليتهاي دو شركت و انتفاع سهامداران قرار خواهد گرفت.
وي گفت : اتحاد استراتژيك، افق بسيار روشني را پيش روي هر دو شركت ايران خودرو و پژو در بازار داخل و بازارهاي منطقه اي خواهد گشود و ايران خودرو به عنوان ستون صنعت كشور و طلايه دار خودروسازي كشورهاي اسلامي همچنان
در مسير بالندگي روزافزون قدم برخواهند داشت.
وي افزود: بيست سال پيش دو شركت ايران خودرو و پژو با امضاي قرار داد توليد پژو 405 در ايران مشاركت موفقيت آميزي را اغاز كردند كه آثار و پيامدهاي مثبت بسياري براي صنعت خودرو ايران به همراه داشت.
وي گفت : انعقاد قرارداد توليد خودرو 405 با شركت پژو كه شامل برنامه هاي جامع ساخت داخل قطعات و مجموعه هاي اين خودرو بود ، موجب شد حوزه هاي مختلف صنعت خودرو ايران از جمله بخش هاي قطعه سازي ، لجستيك و توليد ، حوزه هاي فروش و خدمات پس از فروش در تعامل نزديك با فرآيند هاي نوين خودروسازي قرار گيرند و فرآيند انتقال تكنولوژي خودرو در اين زنجيره به صورت جدي پايه ريزي شود.
منطقي تصريح كرد: با توليد و ساخت داخل كردن پژو 405 به دانش پلتفرم و قواي محركه خودرو دست پيدا كرديم و بنيان طراحي يك نشان و برند مستقل را بنا نهاديم.
مدير عامل ايران خودرو ، رشد و بالندگي توانايي هاي طراحي ، مهندسي ، تامين ، لجستيك و توليد ايران خودرو در دهه 70 شمسي ما را به مرحله اي از دانش خودرو ارتقا داد كه در پايان دهه 70 موفق شديم به همت كارگران و مهندسان خود در مجموعه زنجيره تامين و توليد نشان مستقل خود را در قالب يك خودرو مناسب براي بازار ايران و بازارهاي منطقه به نام " سمند" عرضه كنيم كه نقطه عطفي را در تاريخ صنعت خودروي ايران رقم زد .
منطقي افزود: موفقيت خودرو 206 در اروپا پيشتازي تكنولوژيك اين خودرو و همين طور تحليل نيازهاي بازار ايران و تجربه موفقي كه در همكاري با پژو براي توليد پژو 405 داشتيم ايران خودرو را ترغيب كرد تا به فاصله يكسال از عرضه 206 در بازارهاي اروپا ، قرارداد توليد اين محصول را در ايران و صادرات آن به بازارهاي هدف را در دستور كار مذاكرات با شركت پژو قرار دهد.
وي گفت: توليد خودرو مدرن 206 در ايران كه به طور همزمان در شركت پژو در سايت هاي اروپايي در حال توليد بود و جوايز بين المللي متعددي را به دليل مرغوبيت و كيفيت از آن خود كرده بود ، فرصت هاي جديدي براي بومي سازي تكنولوژي هاي نوين خودرو در اختيار بخش هاي مهندسي تامين و توليد ايران خودرو قرار داد و بر سرعت انتقال تكنولوژي مدرن به بطن صنعت صنعت خودرو ايران افزود.
مدير عامل ايران خودرو اضافه كرد : با توسعه توانايي هاي طراحي ،‌مهندسي و توليدي ايران خودرو ، شركت پژو توانست در نقش يك شريك برجسته امكان افزايش حضور در بازارهاي منطقه اي را از طريق توليد محصولات مشترك با پژو فراهم كند.
منطقي ، خودرو 206 اس دي را حاصل شراكت موفقيت آميز ايران خودرو و پژو در عرصه طراحي و توسعه مشترك محصول بيان كرد و گفت: تجربه ديرينه شركت پژو و نبوغ مهندسي ايراني منجر به توليد محصولي شد كه بسياري از مشتريان بازارهاي بين المللي را به قرار گرفتن در صف خريد آن ترغيب كرده است به گونه اي كه روز بروز بر محبوبيت اين خودرو در بازارهاي صادراتي و افزايش سفارش خريد آن افزوده مي شود و آمار صادرات اين خودرو به خوبي گواه اين مدعاست.
وي با بيان اينكه تا كنون 32 هزار دستگاه خودرو 206 اس دي به بازارهاي صادراتي ارسال شده است اضافه كرد: در حال حاضر تقاضاي اين خودرو در بازارهاي منطقه اي اروپايي ، آسيايي و آفريقايي كه رقابت شديدي نيز در آنها حكمفرماست ، به 25 هزار دستگاه رسيده است.
منطقي گفت : الزامات كيفي بين المللي 206 اس دي تجربه جديدي از رشد و بالندگي را براي ارتقاي كيفيت زنجيره تامين و توليد ايران خودرو به ارمغان آورده است.
تصوير دارد
كد 0001/10103/116/65
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن