تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان رضوي: هماهنگي دستگاه‌هاي استان در خدمت‌رساني به مددجويان ضعيف است نياز به دريافت بيشتر خدمات بهزيستي در شهرستان‌ها كاملا احساس مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون استاندار خراسان رضوي: هماهنگي دستگاه‌هاي استان در خدمت‌رساني به مددجويان ضعيف است نياز به دريافت بيشتر خدمات بهزيستي در شهرستان‌ها كاملا احساس مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

معاون سياسي اجتماعي استاندار خراسان رضوي گفت: متاسفانه هماهنگي دستگاه‌هاي استان در خدمات‌رساني به معلولان و مددجويان استان ضعيف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،منطقه خراسان، قهرمان رشيد، در حاشيه نمايشگاه توانمندي‌هاي سازمان بهزيستي خراسان رضوي، اظهار كرد: بايد عظمي جدي و حتي ملي در خصوص هماهنگي ارگان‌هاي ذيربط در خدمات‌رساني به معلولان و مددجويان ايجاد شود.

وي با اشاره به اين كه سازمان بهزيستي به تنهايي نمي‌تواند پاسخگوي همه نيازهاي جامعه هدف خود در سطح استان باشد، افزود: حتي اگر همه توان بخش دولتي بدين منظور بسيج شود باز هم كافي نيست و دستگاه‌هاي دولتي بايد زمينه ورود بخش خصوصي به اين عرصه را مهيا كنند و در اين بخش، سازمان بهزيستي بايد آغاز كننده كار باشد.

رشيد با بيان اين كه بايد فضاي مناسبي براي واگذاري مسووليت‌ها به گروه‌هاي مرجع بخش خصوصي ايجاد شود،گفت: نكته ضروري در اين جا، ايجاد حساسيت در همه اقشار مردم نسبت به مساله خدمات‌رساني به معلولان و مددجويان است.

وي تصريح كرد: در جهت خدمات‌رساني به جامعه معلولان و مددجويان، بايد به مساله فرهنگ‌سازي، اطلاع‌رساني و ايجاد عزم جدي در همه ارگان‌هاي دولتي ذيربط همچنين همه اقشار جامعه توجه خاص صورت گيرد.

رشيد توجه به شهرستان‌ها را اولويت فعلي سازمان بهزيستي در استان خراسان رضوي دانست و تصريح كرد: در حال حاضر قسمت عمده خدمات توانبخشي سازمان بهزيستي در مشهد انجام مي‌شود و نياز به دريافت بيشتر خدمات اين سازمان در شهرستان‌ها، كاملا احساس مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: خدمات سازمان بهزيستي بايد در جهت توانمندسازي و اشتغال جامعه مصرف ارائه شود تا زمينه مناسبي براي شكوفايي استعدادهاي بالقوه اين قشر ايجاد شود.

معاون سياسي اجتماعي استاندار خراسان رضوي با اشاره به رشد كمي و خصوصا كيفي فعاليت سازمان بهزيستي خراسان رضوي طي 2 تا 3 سال گذشته، گفت: همه توان سازمان در استان بايد متوجه توانمندسازي و اشتغال جامعه هدف باشد.

انتهاي پيام
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن