تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817655648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از چهارمحال و بختياري برگزاري كارگاه آموزشي اخلاق حرفه اي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه از چهارمحال و بختياري برگزاري كارگاه آموزشي اخلاق حرفه اي
شهركرد ـ خبرگزاري ايسكانيوز: كارگاه آموزشي اخلاق حرفه اي ويژه رانندگان حمل و نقل مسافر به مدت 3 روز در دو نوبت صبح و عصر در پايانه بار 26 آذر شهركرد برگزار شد .
به گزارش روز يكشنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز"اين دوره با همكاري سازمان حمل و نقل استان چهارمحال و بختياري و انجمن صنفي رانندگان بار تشكيل و تعداد 210 نفر از رانندگان ناوگان عمومي حمل و نقل بين شهري در اين دوره ها شركت نموده و با حقوق مسافران در سفر و اخلاق مناسب جهت رانندگان مسافربري و موارد ديگر آشنا شدند .

**افتتاحيه كلاسهاي طرح اوقات فراغت تابستان 1387هـ.ش ناحيه ي يك شهركرد
افتتاحيه ي كلاسهاي طرح غني سازي فراغت دانش آموزان ناحيه ي يك شهرستان شهركرد در محل كانون امام خميني (ره) اين ناحيه با حضور دانش آموزان برگزار گرديد .
به گزارش " ايسكانيوز"در اين مراسم معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در سخناني به راهكارهاي استفاده ي بهينه از فرصت هاي ايام تابستان اشاره و از اوقات فراغت به عنوان فصل نوآوري و شكوفاي ياد نمود .لازم به ذكر است بيش از 700 نفر ا دانش آموزان اين ناحيه كلاس هاي مختلف قرآني ، هنري ، ورزشي و كامپيوتر در مراكز طرح اوقات فراغت تابستان اين ناحيه شركت نموده اند .

**نتايج مسابقات بسكتبال بانوان در المپياد ايرانيان
در جريان برگزاري مسابقات ايرانيان در رشته بسكتبال بانوان گروه سني نوجوانان كه از 10 تير ماه در كرج در حال برگزاري است.
به گزارش " ايسكانيوز"تيم استان چهارمحال و بختياري تا كنون از سه بازي دو برد در مقابل تيمهاي استان هاي مركزي و سيستان و بلوچستان و يك باخت در مقابل استان مازنداران حاصل نموده است .
اولين مدال المپياد ايرانيان براي استان بدست آمد
در اولين روز از مسابقات وزنه برداري نوجوانان در ورزشگاه 6000 نفري پهلوان رضازاده اردبيل تيم وزنه برداري استان صاحب مدال نقره در وزن 50 كيلوگرم سيد رضا كاظمي از استان موفق شد در مجموع با وزنه 170 كيلوگرم اولين مدال نقره را براي كاروان اعزامي استان به المپياد ايرانيان به ارمغان آورد.

**نمايشگاه هاي مكمل و فوق برنامه در آموزش و پرورش ناحيه ي دو شهركرد
نمايشگاه آثار فعاليت هاي مكمل و فوق برنامه ي دانش آموزان دوره هاي مختلف تحصيلي در مدارس راهنمايي تحصيلي آموزش و پرورش ناحيه ي دو شهركرد برگزار خواهد شد .
به گزارش " ايسكانيوز"محمد باقر منزوي معاون آموزش عمومي اين ناحيه با اعلام اين خبر افزود : هدف از اجراي اين طرح به نمايش در آوردن آثار خلق شده توسط دانش آموزان ، شناسايي و رشد استعدادها و هدايت آن در خلق آثار هنري فاخر و زمينه سازي براي ايجاد تحول هاي فكري و مبارزه با رخوت و سستي آموزش هاي كلاسيك برشمرد .
وي افزود : اين نمايشگاه ها در دو مرحله ي مدرسه و ناحيه برگزار مي شود .لازم به ذكر است تعداد و نحوه ي انتخاب آثار در سطح مدرسه و منطقه بر اساس ضوابط برگزاري نمايشگاه هاي اداره ي آموزش و پرورش خواهد بود .

**شركت دانش آموزان آموزش و پرورش ناحيه ي دو شهركرد در اردوي ملي
12 نفر از دانش آموزان عضو شوراي دانش آموزي كانونهاي فرهنگي و تربيتي ناحيه ي دو شهركرد در اردوي ملي شركت خواهند كرد .
به گزارش " ايسكانيوز"نصرالله ملك پور معاون پرورشي و تربيت بدني اين اداره با اعلام اين خبر افزود : اين اردو با حضور اعضاي شوراهاي دانش آموزي كانونهاي سراسر كشور نوزدهم لغايت بيست و سوم تيرماه سال جاري در محل اردوگاه ميرزا كوچك خان جنگلي رامسر برگزار خواهد شد .

**درخشش فرهنگيان و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحيه دو شهركرد در فراخوان ملي پرشس مهر 8
نتايج استاني فراخوان ملي پرسش مهر 8 كه در آغاز سال تحصيلي 87ـ1386 هـ.ش توسط رياست محترم جمهوري عنوان شده بود اعلام گرديد .
به گزارش " ايسكانيوز"علي اكبر شريف پور كارشناس فرهنگي و هنري اين اداره با اعلام اين خبر افزود : پس از شركت 300 نفر از همكاران فرهنگي 62 نفر از اين عزيزان در رشته هاي ادبي ، فرهنگي و هنري ، حائز رتبه هاي اول تا سوم استاني و 82 نفر نيز حائز رتبه ي برگزيده ي اين ناحيه گرديدند .وي افزود : به برگزيدگان لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود اهداء خواهد شد .

**درخشش دانش آموزان پسر بروجني در مسابقات ورزشي
دانش آموزان پسر دوره هاي مختلف تحصيلي آموزش و پرورش شهرستان بروجن در مسابقات ورزشي دانش آموزي چهارمحال و بختياري در رشته هاي مختلف گروهي با كسب 11 مقام اول 40 مقام دوم و يك مقام سوم خوش درخشيدند.
به گزارش " ايسكانيوز"حشمت الله براتي كارشناس روابط عمومي اين اداره با اعلام اين خبر افزود : اين مسابقات در رشته هاي فوتبال ، واليبال ، شنا ، شطرنج ، پينگ پنگ و دوميداني ، هندبال و بسكتبال و وزنه برداري برگزار گرديد .شايان ذكر است 161 نفر از دانش آموزان اين شهرستان در اين مسابقات كه ماههاي ارديبهشت و تير در شهركرد برگزار گرديد شركت نمودند .

**ثبت نام از دانش آموزان در منطقه ي بلداجي
سومين جلسه ي ستاد ثبت نام دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه ي بلداجي با حضور رياست ، معاونين ، كارشناسان دوره هاي مختلف تحصيلي ، ارزيابي عملكرد ، انجمن اولياء و مربيان و مديران دبيرستانهاي شهر بلداجي در محل دفتر رياست اين اداره برگزار گرديد .
به گزارش " ايسكانيوز"صمد حاتمي كارشناس روابط عمومي اين اداره با اعلام اين خبر افزود : در اين جلسه تمهيد مقدمات و تدابير لازم جهت ثبت نام دانش آموزان پايه ي اول متوسطه در دو آموزشگاه اسماعيل بختيار و محبان فاطمه (س) بلداجي بر اساس محدوده جغرافيايي و تقسيمات جديد بحث و تبادل نظر به عمل آمد .

**ارسال آثار فرهنگيان آموزش و پرورش ناحيه ي دو شهرستان شهركرد
آثار فرهنگيان آموزش و پرورش ناحيه ي دو شهرستان شهركرد در خصوص فراخوان مقالات و تجارب فعاليت هاي مكمل و فوق برنامه مبتني بر خروجي هاي مورد تأييد مقام معظم رهبري به سازمان آموزش و پرورش چهارمحال وبختياري ارسال گرديد .
به گزارش " ايسكانيوز"مسئول آموزش راهنمايي آموزش و پرورش اين ناحيه با اعلام اين خبر افزود : 46 مقاله و 86 دست ساخته از سوي همكاران فرهنگي اين ناحيه به دبيرخانه ي اين فراخوان واقع در سازمان آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري ارسال گرديد .لازم به ذكر است به منظور تبين و ترويج ديدگاه هاي مقام معظم رهبري در خصوص اهميت آموزش و پرورش ورود فرهنگيان به عرصه هاي علمي و پژوهشي استفاده از تجارب فرهنگيان به صورت سازمان يافته و هدفمند اين فعاليت در اداره ي آموزش و پرورش ناحيه ي دو شهركرد انجام گرفته است .
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 461]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن