تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817666421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه اندازي اولين شبكه عرضه محصولات الكترونيكي از طريق تلفن همراه توسط ايرانسل


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: راه اندازي اولين شبكه عرضه محصولات الكترونيكي از طريق تلفن همراه توسط ايرانسل
فاز نخست پورتال چند رسانه اي ايرانسل با نام تجاري "ويترين" به عنوان اولين شبكه عرضه محصولات الكترونيكي از طريق تلفن همراه در ايران راه اندازي شد.


به گزارش سرويس علم وفناوري به نقل ازروابط عمومي ايرانسل، با ويترين ايرانسل تلفن همراه ديگر تنها يك وسيله براي مكالمه و يا ارسال پيام كوتاه نيست و مفهوم شبكه تلفن همراه در زمينه هاي تازه اي چون سرگرمي، بازرگاني و فناوري اطلاعات و ارتباطات مطرح مي شود.

فاز اول ويترين ايرانسل از امروز، شنبه هشتم تيرماه 1387، و همزمان با آغاز دور تازه جشنواره تابستاني ايرانسل راه اندازي شد.

در حال حاضر دو سرويس "خدمات متني" و "ارسال پيام كوتاه از طريق وب" در قالب ويترين به تمامي مشتركين عرضه مي شود.

با استفاده از خدمات مبتني بر متن (Text-based Services) دريافت پيام هاي درخواستي، ثبت نامي و زنگهاي تك صدايي (Monotone) بر روي بستر SMS ممكن ميشود.

در سرويس پيام هاي درخواستي در ازاي ارسال درخواست از سوي مشترك پيام هايي نظير آخرين خبرها، پيش بيني وضع هوا، اوقات شرعي شهرهاي ايران، لطيفه، تفعل به حافظ، سخن بزرگان و پيام هاي ديگر براي مشترك از طريق پيام كوتاه ارسال ميشود.

در سرويس پيام هاي ثبت نامي يك سري پيام كوتاه براي مدت زمان معين و يا به محض وقوع رويدادهاي خاص مانند به ثمر رسيدن گل در بازي فوتبال براي مشترك ارسال مي شود. به عنوان نمونه مشترك مي تواند با سفارش بسته "اخبار فوري" به مدت يك هفته هر روز، آخرين اخبار را به صورت پيام كوتاه دريافت كند.

ارسال پيام كوتاه از طريق وب (Web SMS) هم يكي ديگر از سرويس هاي عرضه شده در ويترين ايرانسل است. با استفاده از اين سرويس، مشتركين ايرانسل مي توانند بدون نياز به گوشي تلفن همراه و از طريق اينترنت به ساير مشتركين ايرانسل و نيز تمامي افرادي كه در ايران و ديگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده مي كنند، پيام كوتاه ارسال كنند.

از نيمه تابستان امسال در ويترين ايرانسل محصولات چند رسانه اي (Multimedia) عرضه خواهد شد كه در آن محصولات مختلفي نظير تصاوير پس زمينه، زنگ هاي متنوع تلفن همراه، بازي، نرم افزار و محصولات متعدد ديگر براي مشتركين ايرانسل قابل دريافت خواهند بود.

بهاي محصولات ويترين ايرانسل بسيار مقرون به صرفه و ارزان در نظر گرفته شده است تا تمامي مشتركين بتوانند با هر ميزان بودجه از اين تسهيلات استفاده كرده و در همه حال امكان دسترسي ساده به اطلاعات و سرگرمي را داشته باشند.

هزينه استفاده از خدمات ويترين از اعتبار مكالمه مشتركين سيم كارت اعتباري كسر شده و به صورتحساب مشتركين سيم كارت دائمي افزوده مي شود.

همچنين ايرانسل در مدت برگزاري جشنواره تابستان 87 خود به تمامي مشتركيني كه با تكميل ثبت نام به برقراري نخستين تماس از سيم كارت دائمي، اعتباري و يا پيام رسان خود اقدام كرده و يا تمامي مشتركيني كه از سرويس ويترين ايرانسل زنگ تلفن همراه خريداري كنند، يك زنگ تلفن همراه هديه مي دهد.

مشتركين براي دريافت اين هدايا كافيست به نشاني اينترنتي vitrin.irancell.ir مراجعه كرده و پس از ورود به سيستم، از ميان محصولات پيشنهادي كه با علامت رايگان مشخص شده اند، يكي را انتخاب كرده تا برايشان ارسال شود.

همچنين تمامي مشتركين قديم و جديدي كه از محصولات الكترونيكي ويترين ايرانسل خريداري كنند، در قرعه كشي هفتگي يك دستگاه تلفن همراه نوكيا مدل 5310 شركت داده ميشوند.

ايرانسل در پايان اطلاعيه خود اعلام كرده است: مشتركين با ارسال يك پيام كوتاه بدون متن به شماره 8440 مي توانند به طور خودكار فهرست 10 محصول پرطرفدار ويترين را از طريق پيام كوتاه دريافت كنند.

علاقه مندان براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد سرويس جديد ويترين ايرانسل و نحوه كاربرد آن ميتوانند به www.Irancell.ir و يا بروشور و اطلاعيه هاي ويژه اين سرويس مراجعه نمايند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//90 - 90 - 50//www.BornaNews.ir
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 489]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن