تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798947531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید دوچرخه بازه قیمتی 10 الی 20 میلیون سال 1403


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید دوچرخه این روزها به‌عنوان یکی از گام‌های اساسی برای دستیابی به‌سلامتی و داشتن سبک زندگی سالم شناخته می‌شود؛ اما باتوجه‌به قیمت‌های بسیار متفاوت دوچرخه‌ها در بازار فعلی، احتمال زیادی برای سردرگمی بین برندها و قیمت‌ها وجود دارد. پیش از هرگونه اقدام به خرید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت دوچرخه باتوجه‌به چند عامل مشخص تعیین می‌شود؛ عواملی چون کیفیت مواد و قطعات به‌کاررفته، نوع مدل، برند و تکنولوژی ساخت قیمت محصول را تعیین می‌کنند.



اگر در حال حاضر بودجه‌ای بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در اختیار دارید و می‌خواهید تا با آن یک دوچرخه مناسب و کاربردی برای خود تهیه کنید، باید حساب شده قدم بردارید. برندهای معروف دوچرخه، دوچرخه‌های خود را در مدل‌هایی درجه یک ۲ و ۳ تولید و عرضه می‌کنند؛ بنابراین اگر شما با این هزینه نتوانید به یک محصول درجه یک دست یابید، مطمئناً می‌توانید مدل‌های درجه ۲ را به راحتی در اختیار داشته باشید. خرید دوچرخه از برندی کمتر شناخته‌تر به این معنا نیست که شما به محصولی کم‌کیفیت دست یافته‌اید، در واقع این کار کمک می‌کند تا شما در کنار دست‌یافتن به ویژگی‌ها و فاکتورهای مهم مدنظر خود، در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید.

انواع دوچرخه تا ۲۰ میلیون تومان

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید دوچرخه پیش از قیمت آن باید در نظر داشته باشید، انواع مختلف دوچرخه است. هر یک از دوچرخه‌ها متناسب با نوع کاربردی که دارند، مجهز به سیستم‌ها و تکنولوژی‌های متفاوتی هستند که همین عامل باعث می‌شود تا قیمت آنها با یکدیگر فرق داشته باشد. به طور مثال در حال حاضر گران‌قیمت‌ترین نوع دوچرخه موجود در بازار، دوچرخه‌های برقی هستند که مسلماً اگر شما بازه‌ای بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان را در نظر دارید، باید آنها را از لیست خود خط بزنید.

در مرحله بعدی نوبت به دوچرخه‌های چندنفره یا دونفره می‌رسد؛ این دوچرخه‌ها نیز در ایران بسیار کم یافت می‌شوند و تنها در برندهای محدودی موجود هستند، به همین دلیل قیمت آنها نیز در بازار بالا می‌باشد. یک پله که پایین‌تر بیاییم، به دوچرخه‌های کوهستانی می‌رسیم. دوچرخه‌های کوهستانی نسبت به مدل‌های شهری، هیبریدی، توریستی و جاده‌ای به علت برخورداری از سیستم‌های تعلیق و مکانیزم‌های ایمنی خاص خود قیمت بالایی دارند.

دوچرخه‌های کوهستانی متناسب با سبک سواری که برای آن طراحی شده‌اند، قیمت‌هایی بسیار متفاوت از هم دارند. برای مثال اگر شما بخواهید تا یک دوچرخه مناسب برای سبک دانهیل یا کراس کانتری تهیه کنید، شاید لازم باشد تا بیش از ۲۰ میلیون تومان برای آن کنار بگذارید.



خرید دوچرخه اقتصادی تا ۲۰ میلیون تومان

شما می‌توانید انواع مختلفی از دوچرخه را حتی زیر ۱۰ میلیون تومان نیز خریداری کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که این دوچرخه‌ها ویژگی‌هایی مشابه را با کمی تغییر با یکدیگر در اختیار شما قرار می‌دهند. زمانی که شما تصمیم به خرید دوچرخه در بازه قیمتی تا 20 میلیون تومان می‌گیرید، در واقع برای خرید دوچرخه‌هایی اقتصادی پیش‌قدم شده‌اید و باید بدانید که با محدودیت‌هایی مواجه خواهید شد:

دوچرخه‌هایی در این بازه قیمتی با فریم‌هایی آلومینیومی یا فولادی ساخته می‌شوند، ازاین‌جهت نسبت به دوچرخه‌های منیزیمی و کربنی سنگین‌وزن‌تر بوده و برای سواری در سطح فوق حرفه‌ای مناسب نیستند.

در خرید دوچرخه با چنین قیمتی می‌توانید انواع ترمز دیسکی مکانیکی و دیسکی هیدرولیکی را با بالاترین کیفیت بر روی دوچرخه خود داشته باشید. بااین‌حال برند آنها اغلب کمتر شناخته شده بوده و چینی خواهد بود.

در چنین موقعیتی انتخاب شما مسلماً محدودتر نیز خواهد شد و شاید نتوانید به راحتی سایزهای متنوع S/M/L/XL/XXL را که برخی از کمپانی‌ها بر روی دوچرخه‌های خود اعمال می‌کنند را در دست داشته باشید.

متناسب با فروشگاه و مجموعه‌ای که به آن برای خرید مراجعه می‌کنید، ممکن است که تنها بتوانید تعداد معدودی از سبک‌های دوچرخه را در یک یا دو مدل خاص شهری یا کوهستانی بیابید.

دوچرخه‌های مخصوص بانوان اغلب گران‌قیمت هستند و اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید آنها را با تخفیف در اختیار داشته باشید.

برندهایی با دوچرخه‌های اقتصادی باکیفیت

برندهای بسیار زیادی در سطح جهان دوچرخه‌هایی فوق‌العاده باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند؛ کمپانی‌های همچون ترک، مریدا، جاینت، ترینکس و... جزو دوچرخه‌سازانی هستند که محصولاتشان در ایران در کنار قیمت بالا، طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. برای خرید دوچرخه موردعلاقه خود با قیمتی مناسب می‌توانید از برندهای معتبر تایوانی و چینی زیر کمک بگیرید:

برند اورلرد

از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندهای تایوانی دوچرخه در ایران، می‌توان به اورلرد اشاره کرد. اصلی‌ترین ویژگی این دوچرخه‌ها کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها است. این دوچرخه‌ها همواره با استانداردهای جهانی ساخته شده و تکنولوژی‌های روز دنیا در آنها به کار می‌رود. مهم‌ترین مشخصه‌ای که در تمامی محصولات این برند می‌توانید مشاهده کنید، بدنه مستحکم و شکیل آنها از آلومینیوم ۶۰۶۱ است که دوچرخه‌هایی سبک و کاربردی را به وجود می‌آورند. شما می‌توانید برخی از محصولات این برند را با قیمت بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در بازار بیابید که می‌توانند احتیاجات اساسی شما را پاسخ دهند که برخی از آنها عبارت‌اند از:

دوچرخه کوهستان 29 اورلرد مدل FOSTER ATX-D 3.0

دوچرخه 26 کوهستان اورلرد مدل MERCURY ATX 3.0-D

دوچرخه اورلرد سایز 27.5 مدل پانامرا اس‌ای 2 دیسک

دوچرخه اورلرد سایز 26 مدل پانامرا - PANAMERA SE 2.0 D

دوچرخه 27.5 کوهستان اورلرد مدل MERCURY SE 1.0-D



برند فلش

برند دوچرخه‌سازی فلش به‌عنوان یک برند چینی، محصولاتی با قیمت‌های بسیار مناسب نسبت به برندهای تایوانی عرضه می‌کند؛ اما این مورد به این معنا نیست که محصولات آن کیفیت پایین‌تری دارند، بلکه تمامی استانداردها به طور کامل تنها با استفاده از قطعاتی قیمت مناسب به کار رفته‌اند. همچنین تمامی دوچرخه‌های فلش از سیستم دنده شیمانو برخوردار هستند. از بهترین محصولات این برند که در بازه قیمتی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان قرار دارند، می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

دوچرخه فلش سایز 26 مدل اولترا دی 15

دوچرخه کوهستان فلش سایز 26 مدل اولترا دی 17

دوچرخه فلش FLASH 24 HYPER D17 DISC

دوچرخه کوهستان دومنظوره فلش سایز 26 مدل ULTRA 4

برند انرژی

برند انرژی در حقیقت به‌عنوان نماینده انحصاری جاینت در ایران تأسیس شده و فعالیت می‌کند. این برند علاوه بر دوچرخه، تمامی لوازم و تجهیزات موردنیاز آنها را از جمله پدال، تیوب، انواع چراغ، پایه قمقمه و... تولید می‌کند. محصولات ساخته شده توسط این برند کیفیت بالایی داشته و دوام مناسبی دارند، به‌طوری‌که جزو برترین برندهای دوچرخه‌سازی در داخل کشور به شمار می‌رود. قیمت محصولات این شرکت نیز بسیار مناسب بوده و مخصوصاً به همین دلیل محبوبیت آنها روزبه‌روز در حال افزایش است. برای خرید دوچرخه انرژی‌ تا ۲۰ میلیون تومان، می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

دوچرخه کوهستان انرژی 29 مدل ENERGI EXP 29ER LTD

دوچرخه کوهستان انرژی سایز 27.5 مدل ENERGI EXP 27.5 LTD

دوچرخه کوهستان انرژی 27.5 مدل ENERGI 2.0 27.5 MANTIS

برند ویوا

برای خرید دوچرخه قیمت مناسب که کیفیت بالایی داشته باشد، می‌توانید از محصولات برند ویوا بازدید کنید. دوچرخه‌های ویوا قابل‌اعتماد، راحت، شیک و باکیفیت بوده و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. این دوچرخه‌ها از حداقل استانداردها برخوردار بوده و در زمینه طراحی و ساخت جزو بهترین دوچرخه‌ها در ایران به شمار می‌روند. باتوجه‌به افزایش تقاضا، در حال حاضر پایگاه‌های تولیدی این برند معتبر افزایش زیادی یافته است. برای خرید دوچرخه ویوا تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

دوچرخه کوهستان ویوا سایز 27.5 المنت مدل 100 VIVA ELEMENT

دوچرخه ویوا سایز 24 مدل VIVA FASHION

دوچرخه کوهستان دومنظوره ویوا سایز 27.5 مدل VIVA BLAZE HD-18

دوچرخه ویوا مدل میلان سایز 27.5 | VIVA 27.5 MILAN

برند راپیدو

کمپانی دوچرخه‌سازی راپیدو یکی از شرکت‌های پرفروش دوچرخه در سطح جهان است. این برند چینی انواع دوچرخه‌های مختلف را برای سنین و سلیقه‌های مختلف طراحی و عرضه می‌کند. این مجموعه به طور خاص در زمینه تولید دوچرخه‌های کوهستانی و کودکانه فعال است. تولیدات این مجموعه در کنار اصطکاک و مقاومت بالای خود، قیمت مناسبی نیز دارند. از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت که قیمتی تا ۲۰ میلیون دارند را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

دوچرخه کوهستان دومنظوره راپیدو سایز 27.5 مدل RAPIDO 27.5 R6

دوچرخه 26 کوهستان راپیدو مدل RAPIDO 26 R5

دوچرخه کوهستان دومنظوره راپیدو سایز 29 مدل پرو 1

دوچرخه کوهستان دومنظوره راپیدو سایز 24 مدل RAPIDO 24 R3D

برند جاینت

برند جاینت یکی از پرچم‌داران صنعت دوچرخه‌سازی است. این شرکت بزرگ در حال حاضر سالانه میلیون‌ها دوچرخه و قطعات جانبی آن را تولید کرده و بخش زیادی از تقاضای بازار را در دست دارد. در تولید محصولات این برند به‌دقت از تکنولوژی‌های روز در راستای تولید دوچرخه‌هایی با کیفیت بالا و مناسب متناسب با سبک سواری و فیزیک بدنی افراد استفاده شده است. باوجوداینکه برای خرید دوچرخه‌ جاینت باید هزینه بالایی پرداخت کرد، اما برخی از مدل‌های آن با قیمت بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در بازار قابل تهیه هستند:

دوچرخه جاینت سایز 24 مدل OYEA (2022)

دوچرخه جاینت رینکون 2 سایز 29 مایکروشیفت 2022

دوچرخه جاینت سایز 26 مدل اویه (2022)

سخن پایانی

برای خرید دوچرخه به‌صورت اقتصادی و متناسب با بودجه مدنظر خود، باید عوامل بسیار متعددی را در نظر بگیرید؛ از انواع دوچرخه گرفته تا برند سازنده، جنس قطعات و حتی برند آنها در قیمت نهایی مورد اهمیت برای شما تأثیرگذار خواهند بود. یکی از بهترین بسترها برای بررسی قیمت دوچرخه‌ها در بازه‌های مدنظر خود، مراجعه به فروشگاه آنلاین آریا چرخ است. این وب‌سایت فروشگاهی با طراحی خاص خود موقعیتی را فراهم کرده تا بتوانید محصولات مد نظرتان را در بازه قیمتی دلخواه خود مشاهده و آنها را از نظر ویژگی‌هایشان بررسی کنید. با کمک‌گرفتن از این پلتفرم می‌توانید سریع‌تر و دقیق‌تر از هر زمانی دوچرخه مدنظر خود را شناسایی کرده و خریدی آگاهانه و سودمند داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن