تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798771111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید اپل آیدی از فروشگاه معتبر


واضح آرشیو وب فارسی::

این روزها با هر چه بیشتر شدن فروشگاه‌های آنلاین، اعتماد عمومی کمتری برای خرید اپل آیدی وجود دارد. با توجه به اتفاقاتی که کوروش کمپانی رقم زد و تمامی سلبریتی‌هایی که فقط برای پول گرفتن تبلیغ آنها را کردند، به راحتی نمی‌توان به فروشگاهی برای خرید اطمینان کرد.

احتمالا تا کنون شما نیز دوستانی داشته‌اید که توسط افرادی سودجو در دام افتاده‌اند. متاسفانه در حوزه کاری ما این اتفاق بسیار شایع است؛ به این دلیل که خدمات یک برند خارجی ارائه شده و عموما کسی مسئولیتی در رابطه با چیزی که می‌فروشد به عهده نمی‌گیرد.


خرید اپل آیدی از فروشگاه اپل آیدی شاپ

به عنوان مثال، اپل آیدی خریداری شده بعد از 1 ماه از کار می‌افتد و امکان بازیابی آن وجود ندارد. بارها دیده شده که برای برطرف شدن مشکل به فروشنده مراجعه شده اما هیچ‌گونه مسئولیت پذیری وجود ندارد. گاها برای سود بیشتر پیشنهاد خرید مجدد اپل آیدی ارائه می‌شود که متاسفانه بسیاری از افراد به صورت مجدد نیز چنین اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد.

ما در فروشگاه اپل آیدی شاپ این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا شما بتوانید با اطمینان بالا خرید خود را انجام دهید. حتما فکر می‌کنید که این جمله تبلیغی بیش نیست! باید بدانید که محصولات ارائه شده توسط ما دارای گواهی امنیت GeoTrust آمریکا است و همچنین همه محصولات نه تنها بررسی شده‌اند، بلکه شامل پشتیبانی آنلاین نیز می‌شوند.

چرا اپل آیدی خود را از فروشگاه ما تهیه کنید؟

با تمامی مواردی که گفته شد حق دارید که اعتمادی به فروشگاه ما نداشته باشید. در واقع تبلیغات کار بسیار ساده‌ای بوده و هرکسی می‌تواند با کمی هزینه این کار را انجام دهد. عمل کردن بسیار سخت تر است و ما در Appleidshop از سال 1386 تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا رضایت مشتریان را جلب کنیم.

با توجه به تمامی مشکلات مانند نوسان‌های ارزی، تحریم‌های اپل و بسیاری موارد دیگر خوشحالیم که توانسته‌ایم در برابر هزاران مشتری خود سربلند باشیم. باعث افتخار ما است تا بتوانیم به شما عزیزان نیز خدمات ایده‌آل ارائه کرده و بخشی از مشکلات شما را حل کنیم.


خرید اپل آیدی از فروشگاه معتبر

علاوه بر اینکه در هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی پشتیبانی خرید اپل آیدی ارزان دریافت کنید، این امکان را خواهید داشت تا از کدهای تخفیف فروشگاه ما نیز استفاده کنید. به صورت کاملا اتوماتیک می‌توانید از طریق لینک بالا وارد سایت شده تا کد تخفیف مخصوص خود را از سیستم دریافت نمائید.

همچنین ما تلاش کرده‌ایم تا قیمت‌های مناسبی در نظر بگیریم تا تمامی افراد بتوانند از محصولات ما استفاده کنند. این قیمت‌ها در پکیج‌های متنوعی ارائه می‌شوند که شامل آیدی‌های آماده، آیدی‌های کشورهای مختلف و بسیاری موارد دیگر می‌شوند که خود شما در صورت نیاز می‌توانید آنها را به صورت اتوماتیک در سایت ما ایجاد کنید.

در صورتی که به عنوان همکار ما نیز فعالیت می‌کنید، این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا از بسته‌های ویژه استفاده کرده که شامل گزینه‌های ده‌تایی، بیست‌تایی، پنجاه‌تایی و صد‌تایی می‌شوند. برای شما همکاران عزیز نیز قیمت مناسب و امتیاز در نظر گرفته‌ایم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه ما سربزنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید نیز می‌توانید با شماره تماس 02128425252 نیز در ارتباط باشید و به صورت رایگان مشاوره‌های مورد نیاز شما را ارائه خواهیم کرد. تا بحال بیش از 1 میلیون اپل آیدی توسط ما به فروش رسیده و به واسطه تجربه‌ای که داریم می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

خدمات تخصصی دیگر در زمینه اپل آیدی

ما در فروشگاه appleidshop علاوه بر فروش تک و عمده اپل آیدی، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهیم. این خدمات نیز با توجه به نیاز مشتریان بسیار کاربردی بوده که یکی از دلایل ایجاد این خدمات، سوءاستفاده بسیاری از برندها از کاربران محصولات اپل است.

بازیابی اپل آیدی یکی از خدماتی است که به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. به دلایل مختلف ممکن است اطلاعات شما از دست رفته باشد. متاسفانه بسیاری از این موارد به دلیل کلاه‌برداری‌های رایج اتفاق می‌افتد. به هر دلیل اگر اطلاعات شما در دسترس نبود، می‌توانید از طریق فرم ایجاد شده در سایت، شماره‌ای که اپل آیدی روی آن ثبت شده را وارد کرده تا بتوانیم در این زمینه به شما خدمات ارائه کنیم.

همچنین لازم به ذکر است که امنیت بالای فروشگاه ما که از پروتکل Https بهره می‌برد، باعث می‌شود تا اطلاعات شما به صورت امن در اختیار ما باقی بماند.

علاوه بر این می‌توانید برای قفل‌گشایی اپل آیدی، فراموشی رمز عبور و بسیاری از این قبیل موارد با ما در ارتباط باشید. هدف ما این است که علاوه بر فروش، در زمینه پشتیبانی نیز خدمات مناسبی ارائه کنیم. می‌توانید به صورت آنلاین یا از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

حرف نهایی

هیچگاه ادعایی نداشته‌ایم که بهترینیم، اما تلاش کرده‌ایم تا در نهایت صداقت بهترین گزینه‌های ممکن را با توجه به نیازی که شما عزیزان داشته‌اید ارائه کنیم. و همواره در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان بیشتری را جلب کنیم.

علاوه بر خرید انواع اپل آیدی در فروشگاه ما، این امکان را دارید تا برخی محصولات و لوازم جانبی را نیز تهیه کنید. این موارد شامل شارژر، تبدیل و پاوربانک می‌شوند که پیشنهاد می‌کنم برای مطلع شدن از قیمت‌ها به سایت ما مراجعه نمائید.

در صورتی که طرفدار گیفت کارت هستید و از آنها برای تهیه بازی‌ها یا برنامه‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید طیف گسترده‌ای از گیفت‌کارت‌ها را از طریق فروشگاه ما خریداری کنید.

مجدد عرض می‌کنم که اگر در این زمینه‌ها نیاز به هر گونه راهنمایی داشتید، از طریق شماره‌های 02128425252 و شماره موبایل 09125215216 با ما در ارتباط باشید. به صورت رایگان به شما مشاوره خواهیم داد تا بتوانید نیاز خود را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید.

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم به فروشگاه https://www.appleidshop.com/ سر بزنید تا از تمامی مواردی که درباره آنها صحبت کردم اطلاعات دقیقی بدست بیاورید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن