تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798969863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیسی: ایران، پایداری خود را بر پایه مستقلیت از سیاست‌های شرقی و غربی بنا کرده است / هیچ کس در جهان جرأت تجاوز به این سرزمین را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس‌جمهور در سخنان خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: "در این روز مبارک، در پنجاه و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، با افتخار اعلام می‌کنم که ایران همواره بر سیاست نه شرقی و نه غربی استوار بوده و خود دارای قدرت و اقتدار است."



سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، در سخنرانی خود افزود: "مردم ایران در این پنجاه و پنج سال، به جای ذلت عزت و به جای وابستگی استقلال را به عنوان یک ارزش اصیل و اسلامی برگزیده‌اند. پیام ملت ایران پیام استقلال و اعتماد به خداوند متعال و توجه به منافع ملی بوده است."

رئیس‌جمهور در ادامه اظهار کرد که "ایران امروز دیگر به شرق و غرب وابسته نیست" و افزود: "پیامی که همیشه مورد توجه مردم ایران بوده، پیامی است که نه از سوی شرق و نه از سوی غرب دریافت می‌شود."

وی ادامه داد: "در این پنجاه و پنج سالگی انقلاب اسلامی، امروز اعلام می‌کنیم که ایران بر سیاست نه شرقی و نه غربی استوار بوده است. ایران خود دارای قدرت و اقتدار است و از هیچ کشور قدرتمندی دستور نمی‌گیرد."

رئیس قوه مجریه در ادامه تأکید کرد: "قدرت نظامی و زیرساخت دفاعی کشور، برای پاسداشتن از هرگونه تهدیداتی که ممکن است به این سرزمین رخ دهند، بازدارنده است. امروز، تهدیدات به حاشیه رفته‌اند و دیگر هیچکس جرأت تجاوز به این سرزمین را ندارد؛ این به دلیل داشتن زیرساخت دفاعی قوی، نیروهای توانمند و حضور فعال مردم در سراسر کشور است."

وی افزود: "مردم از شهر و روستا به خیابان‌ها می‌آیند و دفاع از نظام اسلامی را فریاد می‌زنند؛ این باعث می‌شود که هیچکس در جهان جرأت تجاوز به این سرزمین را نداشته باشد."

رئیس جمهور اظهار کرد که امروز در کشور به لطف اعتماد به نفس، ایمان به خدا و اعتقاد به توانمندی مردم، پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف مثل صنعت هسته‌ای، نظامی، علمی و فناوری داشته‌ایم. او بیان کرد که در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد و ما در تولید علم و فناوری در منطقه برتری داریم و رتبه علمی‌مان در جهان بسیار بالا است. جمهوری اسلامی امروز در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی رسیده است. همچنین در صنعت پزشکی، داروسازی و فناوری به سرآمدی‌های جهانی دست یافته‌ایم که این موفقیت‌ها ناشی از توانمندی‌ها و تلاش جوانان است.

وی با یادآوری مشکلات قبل از انقلاب، اشاره کرد که قبلاً برای تجهیز و تعمیر تجهیزات خود نیازمند مشاوره و کمک‌های خارجی بودیم. اما اکنون با توجه به استقلال و اقتدار نظام، افتخار می‌کنیم که عزیزان ما در داخل کشور توانایی‌های لازم را دارند. وی افزود که امروز به لطف اسلام و آموزه‌های دین و رهبری فرزانه، مردم می‌خواهند زندگی مستقل، آزاد و مسلمانی داشته باشند.

رئیس دولت سیزدهم تأکید کرد که ما در مسیری قرار داریم که به گفته امام (ره) و رهبری عمل کنیم، و همین اعتقادات باعث پیشرفت ما در حوزه‌های مختلف شده است. او افزود که آنچه رهبران انقلاب و امام (ره) به عنوان سیاست‌های کشور تعیین کرده‌اند، ما نیز در دولت سعی داریم بر طبق آن‌ها عمل کنیم و به آن راه‌ها پیشبرد کنیم.

وی بیان کرد که جمهوری اسلامی ایران پیشتاز در مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق انسان است. او اشاره کرد که با نگاه به اتفاقات جاری در فلسطین و غزه، می‌توان فهمید که غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی چه اقداماتی انجام می‌دهند و چگونه به طور خشن علیه مردم عمل می‌کنند. او بیان کرد که اگر این اقدامات به نام جنایت علیه بشریت شناخته نشوند، آنگاه چه نامی بر آن باید بگذاریم؟ وی اظهار کرد که رژیم صهیونیستی با همه تلاش‌های خود در برابر مقاومت مردم فلسطین، در حال از بین رفتن است و همینکه بمباران‌ها قطع شود، نشان می‌دهد که زمان از بین رفتن آن‌ها فرا رسیده است. رئیس دولت تأکید کرد که ما هیچ وقت از دفاع از فلسطین و آرمان‌های انقلاب دست بر نمی‌داریم، و امروز هم به مقامات غربی اثبات شده است که حق با جمهوری اسلامی و امام راحل است که بارها بیان کردند فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و باید قدس آزاد شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن