تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798511754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکنیک های افزایش فروش برای وکلا


واضح آرشیو وب فارسی::


تکنیک های افزایش فروش برای وکلا

پیشرفت تکنولوژی و‌ گسترش شبکه‌ اینترنت بر نحوه ارتباطات، نوع سرگرمی ها‌، روش های توسعه کسب و کار و… تاثیر مستقیم گذاشته است؛ امروزه علاوه بر روش های سنتی مانند پخش تراکت، فرآیند بازاریابی برای انواع شغل ها می تواند به صورت آنلاین و به شکل گسترده تری انجام شود. در دنیای مدرن به تبع صعودی بودن آمار محصلان، تعداد وکلا نیز افزایش یافته و از طرفی به دلیل رقابت تنگاتنگ در حوزه وکالت، پیدا کردن موکل به یکی از معضلات فارغ التحصیلان رشته حقوق تبدیل شده است.

یکی از روش های پربازده در عرصه بازاریابی وکالت، تبلیغات با استفاده از بستر اینترنت می باشد که انواع آن در مقاله «تکنیک های افزایش فروش برای وکلا» تحت نظر کارشناسان مجرب تجزیه و تحلیل می شود.

جذب مشتری برای انواع کسب و کار از طریق تبلیغات، به دو روش انجام می شود:

الف) بازاریابی سنتی یا آفلاین

از زمانی که اولین تمدن ها شکل گرفت و مردم برای امرارمعاش روی به اشتغال آورده اند، مسئله جذب مشتری مطرح است؛ در دهه های گذشته پیش از فراگیری اینترنت، وکلا برای گرفتن پرونده های حقوقی مهم از روش های سنتی استفاده می کردند.

روش های سنتی برای جذب موکل، شامل موارد زیر است:

  1. چاپ کارت ویزیت و توزیع آن میان متقاضیان
  2. چاپ و توزیع ‌تراکت در محله های مختلف
  3. چاپ و نصب بیلبوردهای کوچک و بزرگ در معابر محلی و راه های اصلی

این روش های بازاریابی حقوقی تا حدی کاربردی اند، اما مشکلاتی نیز بر آن ها وارد است:

هزینه بالای تبلیغات

همانطور که می دانید، نمودار تورم در کشور ما، دائما روندی صعودی دارد؛ این گرانی بر قیمت انواع کالا از جمله کاغذ اعمال می شود. برای بازدهی روش هایی مانند پخش کار ویزیت و تراکت به عنوان تبلیغات، باید تعداد بسیار زیادی چاپ شود که هزینه هنگفتی را به دنبال دارد. از طرفی برای شغل وکالت که نیاز روزانه بیشتر افراد نیست، بازاریابی باید گسترده تر باشد که این امر منجر به خرید بیشتر کاغذ و در نتیجه هزینه بیشتر در ازای چاپ می شود!

همچنین اگر وکیل برای تبلیغاتش از بیلیورد‌ استفاده کند، بسته به محل نصب قیمت متفاوتی باید بپردازد؛ نصب بیلبورد در مناطق بالاتر و محله های پر رفت و آمد، هزینه بیشتری را به دنبال دارد.


هزینه بالای تبلیغات

محدود بودن بازه زمانی تبلیغات

بازاریابی از طریق روش های سنتی، بازه زمانی محدودی دارند؛ مثلا پخش کارت ویزیت و تراکت محدود به زمانی است که تمام آنها توسط افراد استخدام شده برای اینکار، پخش شود. علاوه بر آن می دانیم که بیلبوردهایی که در کنار معابر فرعی و اتوبان ها نصب می شود، دائما در حال تعویض هستند و مدت زمان اجاره آن وابسته به اجاره پرداخته شده است.

روش های تبلیغات آفلاین همچنان مرسوم است، اما با به میدان آمدن اینترنت و بازدهی بالای تبلیغات ضمن آن به نحوه های مختلف، کمتر کسی به روش سنتی جذب مشتری روی می آورد.

ب) بازاریابی مدرن یا آنلاین

به دنبال فراگیری تکنولوژی، استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی بین افراد و تبلیغات آنلاین بسیار پربازده شده است؛ فروش‌ بالای وکلا توسط این روش ها، به دلیل عدم محدودیت این نوع تبلیغات به زمان و مکان خاص می‌ باشد.

هزینه کمتر تبلیغات مدرن نسبت به تبلیغات سنتی و ذخیره منابع (مانند صرفه جویی در مصرف چوب) امتیاز دیگر آن به حساب می آید؛ چگونگی انواع بازاریابی آنلاین و افزایش فروش وکلا معلول به آن، سوالی پرتکرار می باشد که در ادامه مقاله با بیان جزئیات به آن پرداخته می شود.

1. بازاریابی از طریق رسانه های مجازی

امروزه بسیاری از افراد کم سن و میانسال ساعات زیادی را صرف جست و جو در شبکه های مجازی می کنند که این امر فرصت دیده شدن و جذب موکل به صورت آنلاین را به وکلا می دهد. معمول ترین رسانه های مجازی در کشور ما که برای بازاریابی استفاده می شوند، اینستاگرام و لینکدین هستند؛ ساختن ویدئو هایی با محتوای حقوقی با استفاده از ایده هایی خلاق می تواند منجر به جذب پرونده هایی بزرگ برای شما شود!

همچنین با انتشار موضوعاتی مانند مهاجرت و دشواری های آن، نقل و انتقالات مالی و… در سامانه لینکدین، امکان تبلیغ شدن نام وکیل وجود دارد؛ مثلا بعد از دادن اطلاعات درباره انواع ویزای مهاجرتی می توانید از همچین عبارتی استفاده کنید: «در صورت بروز مشکل در مراحل‌ حقوقی اخذ ویزا با وکیل … مشورت کنید.»

2. بازاریابی از طریق برندسازی

هنگامی که افراد به دعاوی کیفری و حقوقی بر می خورند، ‌پیش از هر اقدام قانونی، به دنبال وکلای برجسته در آن زمینه می گردند. وکیل باید با برندسازی به روش های مختلف، نام و پرونده های موفق خود را معرفی کند؛ مثلا اگر فردی قصد شکایت علیه جرم تصرف ملک را داشته باشد، ابتدا با عناوینی مانند بهترین وکیل حقوقی، به دنبال اسامی معروف ترین وکلا در زمینه دعاوی ملکی می گردد، لذا برندسازی با چنین عباراتی می تواند باعث جذب موکلان زیادی شود.


بازاریابی از طریق برندسازی

3. بازاریابی از طریق طراحی وب سایت

یکی از روش های گسترش کسب و کار، داشتن وب سایت در کنار صفحه اینستاگرام می باشد؛ برای این کار وکیل باید ابتدا آدرس وب سایت را خریداری کرده و همچنین باید افرادی برای طراحی سایت استخدام شوند. موضوع قابل توجه دیگر در بحث جذب موکل از طریق وب‌ سایت، بارگذاری مداوم مطالب حقوقی است؛ به علاوه نحوه نوشتار باید به گونه ای باشد که وب سایت با سرچ افراد، جزو برترین نتایج گوگل باشد.

پس خود این روش ملزم به وجود شغل مدیریت وب سایت است که یا باید توسط خود وکیل اداره شود یا فردی استخدامی؛ از آنجایی که وکلا وقت کافی برای مدیریت آنلاین ندارند، این روش تنها به هزینه های آن ها می‌ افزاید.

4. بازاریابی از طریق تبلیغات کلیکی

این روش در واقع تبلیغ تبلیغات است؛ بدان معنا که وکیل باید ابتدا تبلیغات و برند سازی از طریق وب سایت خود انجام دهد و سپس برای بیشتر دیده شدن مطالب مکتوب در سایت، از تبلیغات کلیکی استفاده کرده تا وب سایتش بازخورد بیشتری پیدا کند. مثلا در انتهای مقاله پربازخورد، مطالعه مقاله دیگری که به موضوع اصلی مربوط است، پیشنهاد می شود.

5. بازاریابی از طریق خرید جایگاه در سایت

در بخش های پیشین مقاله به انواع راهکار های بازاریابی و جذب موکل از طریق روش های آنلاین اشاره شد؛ تولید محتوای حقوقی، برند سازی، طراحی وب سایت، مدیریت صفحه اینستاگرام و وب سایت شخصی مسئولیتی نیست که هر فردی از پس آن بر بیاید.

برای گرفتن نتیجه مطلوب از روش های مذکور، باید افراد حاذق و تحصیل کرده در زمینه بازاریابی استخدام شوند که هزینه های زیادی را به همراه دارد؛ شغل وکالت نیز زمان کافی برای مطالعه شخصی وکیل حول این موارد و رسیدگی به تبلیغات را نمی دهد.

حال وکلا باید برای حل این مشکل و جذب موکل چه کنند؟ پاسخ خرید جایگاه در سایت های حقوقی‌ مشهور و شناخته شده مانند vakilazma.com است؛ بدان معنا که سایت های حقوقی که محتوایشان را سروقت و بر اساس استانداردهایی سئویی نوشته و جزو نتایج برتر گوگل اند، وکلا را تبلیغ می کنند. بدین شکل که در انتهای مقاله ای با موضوع قتل، بهترین وکلای کیفری معرفی شده و به تبع پربازدید بودن سایت، موکلان زیادی نیز جذب می شوند. برای مشاهده نمونه ای از این تبلیغات روی لینک زیر کلیک کنید.

https://vakilazma.com/the-best-lawyer-in-kermanshah/

کلام آخر

به دلیل رقابت در حوزه وکالت، برای جذب موکل باید تبلیغات صورت بگیرد؛ این تبلیغات به دو روش‌ سنتی و مدرن صورت می گیرد. بازاریابی آفلاین توسط توزیع کارت ویزیت، تراکت و نصب بیلبوردها تحقق می یابد؛ امروزه امکان جذب موکل با روش های وابسته به تکنولوژی‌ و اینترنت نیز فراهم شده است، این روش ها بدین شرح می باشند:

  • بازاریابی از طریق شبکه های مجازی
  • بازاریابی از طریق برندسازی
  • بازاریابی از طریق طراحی وب سایت
  • بازاریابی از طریق تبلیغات کلیکی
  • بازاریابی از طریق خرید جایگاه در وب سایت های حقوقی که کم هزینه ترین و معقول ترین روش برای افزایش فروش وکلا می باشد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن