تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798763788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات لازم درباره خرید ملک در آلانیا (2024)


واضح آرشیو وب فارسی::

ترکیه یکی از کشورهایی است که این روزها به‌عنوان مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت شناخته می‌شود و بی‌شک خرید خانه در ترکیه یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که برای گرفتن پاسپورت ترکیه وجود دارد. بهتر است بدانید خرید خانه در ترکیه و گرفتن پاسپورت ترکیه باعث می‌شود که به راحتی به بسیاری از کشورهای اروپایی مسافرت کنید و دیگر نباید مدت زمان طولانی صبر کنید تا ویزای شما بیاید؛ اما باید بدانید برای خرید آپارتمان در آلانیا و سپس گرفتن اقامت ترکیه باید به موارد متعددی توجه داشته باشید.



چرا خرید خانه در آلانیا مورد توجه قرار گرفته است؟

خرید ملک در آلانیا و گرفتن اقامت ترکیه یکی از درخواست‌های بسیار زیادی است که این روزها با آن روبه‌رو هستیم. آلانیا منطقه‌ای در ترکیه است که آب‌وهوای بسیار خوبی دارد و تپه‌های سبز و خوشرنگ آن را پوشش داده‌اند. افرادی که به دنبال تجربه زندگی در یک محله خوش‌ آب‌وهوا هستند، باید به این محله بروند. البته باید بدانید که آلانیا نیز دارای محله‌های متعددی است و هر کدام از این محله‌ها دارای مزایای خاصی هستند؛ بنابراین، توصیه می‌شود قبل از خرید ملک در آلانیا یا به‌طور کلی، خرید ملک در استانبول، ابتدا اطلاعات خود را در مورد هر محله بالا ببرید.

چگونه می‌توان شهروندی ترکیه را با خرید ملک به‌دست آورد؟

مدت‌های زیادی است که خرید ملک به‌عنوان یک روش برای کسب شهروندی شناخته شده است و این مسئله در مورد کسب شهروندی ترکیه با خرید ملک در آلانیا یا خرید ملک در استانبول نیز صدق می‌کند. البته باید بدانید شما باید قبل از خرید ملک به قوانین آن کشور توجه داشته باشید؛ زیرا خرید ملک در کشورهای اروپایی روش مناسبی برای کسب شهروندی نیست. قوانینی که در سال 2024 از سوی دولت ترکیه برای خرید ملک و کسب شهروندی اعلام شده‌اند، به شرح زیر هستند:

مبلغ ملک: در زمان خرید ملک در آلانیا، باید به این مسئله توجه داشته باشید که مبلغ ملک باید 400 هزار دلار یا بالاتر باشد. اگر ملکی که خریداری می‌کنید، کمتر از این مبلغ باشد، پرونده شما توسط دولت ترکیه بررسی نخواهد شد.

مدت زمان خرید: مسئله دیگری که در زمان خرید ملک و تحویل مدارک باید به آن توجه داشته باشید، این موضوع است که از زمان خرید ملک باید حداقل یک سال گذشته باشد و این تاریخ باید در سند خانه یا آپارتمان ذکر شده باشد.



آیا با خرید ملک امکان افتتاح حساب در ترکیه دارم؟

کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که روابط دوستانه‌ای با ایران دارد و تلاش می‌کند که شرایط مناسبی را برای شهروندان ایرانی به‌وجود بیاورد. به همین دلیل، شما چه با خرید ملک در آلانیا، چه بدون خرید ملک در آلانیا یا هر بخش دیگر ترکیه، می‌توانید برای افتتاح حساب در ترکیه اقدام کنید. به این مسئله توجه داشته باشید که برای افتتاح حساب باید به‌صورت حضوری به بانک بروید و از قبل تمامی مدارک را آماده کرده باشید. درصورتی‌که در این زمینه اطلاعات ندارید، می‌توانید با کارشناسان در تماس باشید.

آیا با خرید ملک امکان دریافت گواهینامه ترکیه را دارم؟

بر اساس قوانینی که دولت ترکیه در این زمینه اعلام کرده است، افرادی که 6 ماه مقیم ترکیه باشند، می‌توانند برای دریافت گواهینامه ترکیه اقدام کنند. به همین دلیل، درصورتی‌که برای خرید ملک در آلانیا اقدام کنید، می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید و پس از طی کردن این زمان، می‌توانید گواهینامه بین‌المللی خود را دریافت کنید و از وجود یک گواهینامه معتبر بهره‌مند شوید. این گواهینامه در سراسر دنیا اعتبار دارد.

خرید ملک در کشور ترکیه چه مزایایی دارد؟

به‌طور کلی، خرید ملک در کشور ترکیه مزایای زیادی دارد؛ اولا باید بدانید باتوجه به این مسئله که کشور ترکیه روابط حسنه‌ای را با دولت‌های اروپایی دارد، شما با خرید ملک و دریافت پاسپورت به‌عنوان شهروند ترکیه‌ای به حساب می‌آیید و می‌توانید راحت‌تر به کشورهای دیگر سفر کنید. همچنین، با دریافت اقامت این کشور، اجازه دریافت کارت‌های بین‌المللی را خواهید داشت و این مسئله می‌تواند برای کسانی که به دنبال تجارت هستند و می‌خواهند معاملات دلاری داشته باشند، ارزشمند باشند. باتوجه به تمامی این موارد، بهتر است کسانی که شرایط لازم را دارند، برای خرید ملک در کشور ترکیه اقدام کنند.



برای خرید ملک در آلانیا به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید ملک در کشور ترکیه به‌ویژه آلانیا در اختیار شما قرار دهیم. با خرید ملک می‌توانید از مزایای زیادی بهره‌مند شوید. توصیه می‌شود قبل از خرید ملک در هر ناحیه از ترکیه ابتدا مشخصات آن را به دقت بررسی کنید و سپس آن‌ها را با نیازهای خود تطبیق دهید. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید ملک در کشور ترکیه هستید، می‌توانید به سایت https://fa.travok.estate/ مراجعه کنید و از خدمات و اطلاعات گسترده این سایت برای خرید ملک بهره‌مند شوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن