تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"تراموا با چرخ لاستیکی و بدون ریل در تهران؛ بی‌خبری از نتایج سفر شهردار به چین"


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که تصمیم به منتفی شدن احداث تراموا با ریل‌گذاری در خیابان‌ها به صورت LRT گرفته شده است. او اعلام کرد که این تراموا با چرخ لاستیکی و بدون ریل‌گذاری در نظر گرفته شده است. این تصمیم پس از انجام مطالعات انجام خواهد شد و در صورت صلاحدید شهر، به اجرا درآید. همچنین از حسابرسی سازمان املاک و حسابرسی شرکت پیام‌رسا برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در جلسه شورا یاد شد. همچنین در دستور کار جلسه، طرحی مربوط به بافت‌های تاریخی و میراث فرهنگی شهر تهران نیز قرار دارد که به بررسی نحوه صدور پروانه ساخت در این بافت‌ها می‌پردازد.



هنوز اطلاعات دقیقی از نتایج سفر شهردار تهران به چین در دست نیست. مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد که ارتباطات برقرار است اما تاکنون اطلاعات دقیقی از نتایج این سفر در دست نیست. همچنین در خصوص کمبود اتوبوس در خطوط BRT تهران، او اعلام کرد که این مشکل سال‌هاست و اخیراً تولید اتوبوس‌ها آغاز شده، اما به دلیل جمع‌شدگی خطوط تولید، زمان تأمین ناوگان ممکن است طولانی شود. همچنین از تلاش‌ها برای تسریع در ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان خبر داد. در مورد برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب، چمران اعلام کرد که تلاش شده است تا این نمایشگاه تأثیر کمتری بر ترافیک شهر داشته باشد و اتومبیل‌هایی که به دلیل این نمایشگاه وارد می‌شوند، از هر دو منبع داخلی و خارجی هستند. همچنین افزود که شرکت‌های داخلی در حال تولید خودروهای برقی هستند و امسال ممکن است نتایج آنها قابل مشاهده باشد.

هزینه‌های بالای انتقال خودروهای دچار نقض فنی توسط خودروهای امدادی مورد بررسی قرار گرفت. رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که جرثقیل‌ها برای انتقال خودروها نرخ‌های ثابت دارند که برای خودروهای امدادی نیز اعمال می‌شود، اما باید بررسی شود که آیا این نرخ‌ها مناسب هستند یا خیر.

در مورد ساخت تراموا در شهر تهران، اعلام شد که تصمیم گرفته شده تا تراموا با چرخ لاستیکی و بدون ریل‌گذاری (LRT) ساخته شود. اما هزینه کل این پروژه و مقایسه آن با اتوبوس‌های برقی و اتوبوس‌های سه‌کابین باید مورد بررسی قرار گیرد. اطلاعات بیشتر و مطالعات دقیق هنوز انجام نشده‌اند.

در مورد بیمارستان گاندی، رئیس شورا اظهار کرد که دولت به پلاسکو کمک نکرده و بنیاد نقش بزرگی در ساخت پلاسکو داشته است. اما نگرانی‌ها درباره حقوق و بیمه کارکنان بیمارستان گاندی و نیاز به تدابیر جدید برای راه‌اندازی مجدد این بیمارستان وجود دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن