تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798269492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترمیم پرده بکارت با لیزر چگونه است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

اندام جنسی زنان و همچنین پارگی پرده بکارت جز مواردی است که در بسیاری از فرهنگ‌ها و جوامع سنتی بسیار مورد حساسیت واقع‌شده است. این غشاء ظریف که در قسمت دهانه واژن قرار دارد و از بروز برخی بیماری‌ها و عفونت‌ها جلوگیری می‌کند، در اثر برخی اقدامات و فعالیت‌ها دچار آسیب یا پارگی می‌شود. در این حالت فرد برای ترمیم آن، به متخصص زنان و زایمان مراجعه می‌کند تا با استفاده از روش‌های مختلف مانند جراحی یا ترمیم پرده بکارت با لیزر، اقدام به برطرف کردن مشکل کند.

این دغدغه سبب شده است که در زندگی بانوان عوامل بسیاری تحت تأثیر قرار بگیرند. پس بهتر است پیش از هر کاری، با پزشک خود مشورت کنید و بعد از اطمینان از شدت آسیب و نحوه برطرف ساختن آن، اقدام به اجرایی کردن راهکارها کنید. در ادامه‌ی مقاله ضمن بررسی برخی راهکارها جهت ترمیم پرده بکارت و همچنین معرفی بهترین دکتر زنان و زایمان که در این زمینه مهارت دارد، پرداختیم.

 

 

عوامل مؤثر در وارد شدن آسیب و پارگی پرده بکارت

عوامل بسیاری وجود دارد که سبب وارد شدن آسیب به این ناحیه شده و زندگی یک خانم را با چالش مواجه می‌کند. پارگی پرده بکارت در نتیجه وارد شدن یک جسم خارجی یا تحمل ضربات سنگین است که بعدازآن فرد، مقداری خونریزی را تجربه می‌کند. این خونریزی با توجه به نوع پرده و همچنین شرایط فیزیکی و جسمانی هر فرد متفاوت است. عواملی که سبب پارگی پرده می‌شوند، عبارت‌اند از:

وارد شدن ضربه

رایج‌ترین علت این اتفاق ضربه بسیار شدیدی است که ممکن است حین ورزش کردن یا تصادف به فرد وارد شود. در این حالت بعد از وارد شدن آسیب، فرد دچار خونریزی می‌شود که باید ضمن کنترل کردن خود، با مراجعه به پزشک هرچه سریع‌تر اقدام به ترمیم پرده بکارت با لیزر یا جراحی کند.

انجام جراحی‌های سنگین در ناحیه لگن

انجام برخی جراحی‌ها، مثل جراحی لگن، عملی بسیار سخت و سنگین است که حین آن ممکن است به این پرده نازک، فشار وارد شود و آن را دچار آسیب و پارگی کند. ازآنجایی‌که این ناحیه حساس‌ترین نقطه بدن زنان است، احتمال بروز عفونت در آن بسیار بالا است؛ پس بهتر است برای رفع این مشکل هرچه سریع‌تر به پزشک مراجعه و موضوع را با او در میان بگذارند.

انجام برخی فعالیت‌های سنگین

برخی فعالیت‌های سخت، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و نابودی تدریجی بافت‌ها را به دنبال دارد. این عامل برای ناحیه واژن، سبب ضعیف شدن غشاء خواهد شد. برای جلوگیری از پارگی پرده باید علاوه بر مراقبت‌های لازم، به ورزش کردن اصولی پرداخت و از اقداماتی که مناسب بدن بانوان نیست، مثل بلند کردن برخی اشیاء یا وزنه‌های سنگین جلوگیری به عمل آورد.

 

تجاوز جنسی

رابطه با جنس مخالف سبب تخریب و تغییر پرده بکارت می‌شود که در این حالت علاوه بر خونریزی، این پرده کاملاً از بین می‌رود. در این حالت بهتر است برای ترمیم پرده بکارت، به کلینیک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید و پس از بررسی کامل تصمیم درست را جهت رفع مشکل اتخاذ کنید. این روش‌ها شامل‌ترمیم پرده بکارت با لیزر یا جراحی هستند که طبق نظر پزشک و شرایط خود فرد، انتخاب می‌شوند.

 

روش‌های مختلف جهت ترمیم پرده بکارت

همان‌طور که گفته شد، روش‌های بسیاری مانند استفاده از برخی کپسول‌ها، گیاهان دارویی و عمل جراحی برای رفع این مشکل وجود دارد. در روند فرایند بهبود، باید صبر فراوان پیشه کرد و هیچ‌گاه دچار استرس و نگرانی، ناامیدی و رها کردن درمان نشوید. در ادامه به بررسی برخی روش‌ها جهت بهبود پرده بکارت می‌شوند، می‌پردازیم:

ترمیم با جراحی

در این روش که در گذشته کاربرد بیشتری داشت و نوعی روش سنتی محسوب می‌شود، پزشک به‌صورت سرپایی یا بیهوشی اقدام به بخیه یا دوختن محل آسیب‌دیده یا به عبارتی‌ترمیم پرده می‌کند. این عمل به دلیل استفاده از ماده بیهوشی سبب برخی اختلالات در بدن، مانند سرگیجه، تهوع و استفراغ، خونریزی شدید و غیرمعمول، ترشحات زیاد و عفونت می‌شود، به همین دلیل بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند به‌جای تجربه عوارض عمل، از روش‌ترمیم پرده بکارت با لیزر، به رفع مشکل خود بپردازند.

کپسول ترمیم کننده

این یک محصول قوی است که اغلب در کشورهایی مثل آمریکا تولید و به‌عنوان ترمیم‌کننده به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که این دارو از خون گاو تهیه می‌شود و به‌صورت شیاف درون واژن قرار می‌گیرد. اندکی پس از استعمال، تحت تأثیر حرارت فضای داخل واژن و رطوبت قرار می‌گیرد. در این حالت ذوب و مایع درون آن خارج می‌شود. درواقع تحریکات جنسی و گرمای بدن سبب از بین رفتن غشاء کپسول می‌شود و خونریزی ساختگی اتفاق می‌افتد. این ماده به علت غلظت بالا و قدرت بالایی که دارد، باید حتماً با تجویز پزشک مصرف شود.

 

استفاده از گیاهان دارویی

ماریانا که جهت بهبود و ترمیم ناحیه بکارت استفاده می‌شود، طرز استفاده از آن به این گونه است که ابتدا مقدار مشخصی از ماریانا را در آب به مدت 20 دقیقه می‌جوشانند، سپس از صافی رد می‌کنند. آب زلال به‌دست‌آمده را درون ظرف یا لگن می‌ریزند و برای 10 دقیقه در آن می‌نشینند. خواص این گیاه شگفت‌انگیز به این مورد محدود نمی‌شود، بلکه طیف وسیعی را در برمی‌گیرد که عبارت‌اند از:

  • مقابله با انواع عفونت‌های واژن
  • مقابله و رفع خارش واژن
  • برطرف ساختن بوی نامطبوع واژن
  • متعادل کردن ترشحات این ناحیه
  • افزایش میل جنسی
  • تنگ کردن دهانه واژن



 

 

 

ترمیم پرده بکارت با لیزر

ترمیم پرده بکارت با لیزر، عملی است که محبوب و موردتوجه بانوان است و با به‌کارگیری آن، بافت این ناحیه تقویت و مشکل تا حدود زیادی برطرف می‌شود. پزشک یا متخصص زنان و زایمان، بافت‌های به‌جامانده را بار دیگر به هم متصل و اصطلاحاً لیزر می‌کند. ترمیم پرده بکارت با لیزر، بااینکه حدود دو تا سه ساعت زمان می‌برد، ولی اصولی‌ترین روش ممکن برای رفع این مشکل است. از مزایای مهم این اقدام می‌توان به ترمیم بافت‌های پوستی، تولید بیشتر کلاژن و ایجاد حس تحریک دوباره اشاره کرد.

ترمیم پرده بکارت قابل تشخیص است؟

این عمل، به دلیل اینکه نوعی عمل حساس است و نباید ردی از آن بر جای بماند، باید حتماً توسط پزشکی باسابقه و توانمند، که در این زمینه مهارت دارد، انجام گیرد. در برخی موارد در اثر باقی ماندن اثرات جراحی، این عمل قابل‌تشخیص است. دکتر طاهره فروغی فر با استفاده از تکنیک‌های به‌روز و با توجه به سابقه طولانی خود، ابتدا به‌صورت آنلاین یا حضوری مشاوره‌های لازم را به بیمار ارائه می‌کند و سپس اقدام به ترمیم پرده بکارت می‌کند.

 

ترمیم و رفع مشکل پارگی پرده بکارت

ترمیم پرده بکارت با لیزر، خاصیت بسیاری برای درمان پارگی، شل شدگی و افتادگی این ناحیه دارد که به همین دلیل امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. متقاضیان بعد از انجام این عمل، رضایت خود را نسبت به آن اعلام کرده‌اند. این نظرات نشان از این دارد که آن‌ها نتایج مطلوبی به‌دست آورده‌اند. این افراد با دریافت مشاوره آنلاین یا مراجعه حضوری به پزشک متخصص زنان و زایمان، ازجمله خانم دکتر طاهره فروغی فر، فوق تخصص جراحی زیبایی که در این زمینه سابقه طولانی دارد، به رفع مشکل خود بر می‌آیند. چنانچه شما نیز با یکی از این مشکل‌ها روبه‌رو هستید، حتماً به آدرس اینترنتی ایشان مراجعه کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را به‌دست آورید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 540]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن