تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798648718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید مسترکارت فیزیکی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

 

اگر جزو افرادی هستید که قصد اقدام برای مهاجرت به صورت تحصیلی دارید، فریلنسر هستید و با کسب و کارهای خارجی همکاری می‌کنید، گیمر هستید و قصد دارید که بازی‌های جدید را به صورت اورجینال تهیه کرده و تجربه کنید یا قصد سفر خارجی دارید می‌خواهید بدون دردسر برای رزور هتل و بلیط هواپیما اقدام کنید، بدون شک به پرداخت ارزی نیاز دارید. یکی از بهترین روش‌های انجام پرداخت‌های ارزی خرید مسترکارت است که می‌توانید بدون محدودیت و با خیال آسوده تمام پرداخت‌های خود را مدیریت کنید. Master Card یکی از معتبرترین کارت‌های اعتباری بین‌المللی محسوب می‌شود که به دارندگان خود امکان می‌دهد تا بتوانند در بسیاری از کشورهای دنیا تراکنش‌های مالی مورد نیاز خود را انجام دهند.



چرا به Master Card نیاز داریم؟

همانطور که اشاره شد در دنیای امروز پرداخت‌های ارزی به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی تبدیل شده‌اند و بسیاری از افراد مانند تجار، دانشجویان و اساتید دانشگاه، فریلنسرها، گیمرها و همچنین افرادی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، به این خدمات نیاز پیدا خواهند کرد. با خرید مسترکارت پلاتینیوم این امکان برای افراد نیازمند به پرداخت ارزی فراهم شده که بتوانند به روش مطمئن این امر را به راحتی انجام دهند.

با توجه به این که تا چند سال اخیر به دلیل تحریم‌های بین‌المللی بانکی علیه ایران، شهروندان ایرانی امکان استفاده از خدمات پرداخت ارزی را نداشتند، در سال‌های اخیر شرایطی فراهم شده که ایرانیان می‌توانند با استفاده از Master Card این خدمات را به راحتی با روشی مطئمن انجام دهند. امروزه امکان خرید مسترکارت فیزیکی برای ایرانیان فراهم شده و آن‌ها می‌توانند از قابلیت‌ها و خدمات این کارت استفاده کنند.

کاربرد‌های MasterCard چیست؟

افراد با خرید مستر کارت می‌توانند به راحتی تمام پرداخت ارزی خود را در سراسر جهان مدیریت کنند؛ همچنین این امکان وجود دارد که از سایر افراد وجه به صورت ارزی دریافت کرد. در واقع با خرید مسترکارت پلاتینیوم هیچ محدودیتی برای دارندگان کارت وجود ندارد. از مهم‌ترین کاربردهای Master Card می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان پرداخت وجه ثبت نام در آزمون‌های مختلف زبان مانند آیلتس، تافل و PTE
  • امکان خرید اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی مانند آمازون، eBay و غیره
  • امکان پرداخت هزینه‌های ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه‌های بین‌المللی
  • امکان خرید اشتراک سایت‌های بین‌المللی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و …
  • امکان پرداخت هزینه‌های مربوط به سفارت و اخذ ویزا جهت مهاجرت به سایر کشورها
  • امکان پرداخت هزینه ثبت نام و حضور در رویدادها،‌ کنفرانس‌ها و فستیوال‌های بین‌المللی
  • امکان خرید بازی‌های مختلف و انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای به منظور دسترسی به آیتم‌های اضافی
  • امکان خرید نرم‌افزارهای اورجینال و لایسنس آن‌ها
  • امکان رزور هتل از سایت booking.com
  • امکان رزرو و خرید بلیط هواپیما و پرداخت هزینه‌های مربوط به سفر

مسترکارت فیزیکی چیست؟

Master Card به عنوان یک کارت اعتباری بین‌المللی به دو صورت مجازی و فیزیکی در دسترس بوده و می‌توان برای خرید آن اقدام کرد. مسترکارت مجازی یکی از انواع این کارت است که ماهیت فیریکی ندارد و از نوع کارت‌های اعتباری پیش‌پرداخت (Prepaid) به حساب می‌آید. این نوع کارت شبیه به گیفت کارت بوده و اطلاعات مربوط به کارت مانند شماره، تاریخ انقضاء، CVV2 و رمز از طریق ایمیل در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. کارت مجازی امکان پرداخت ارزی آنلاین در سایت‌های و اپلیکیشن‌های مختلف را فراهم می‌کند و امکان برداشت و واریز وجه به آن وجود ندارد.

مستر کارت فیزیکی یکی دیگر از انواع این کارت اعتباری محسوب می‌شود که کاملا مشابه به کارت‌های بانکی بوده و به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل می‌شود. افراد با خرید مسترکارت کلاسیک از نوع فیزیکی می‌توانند واریز و برداشت وجه انجام داده و از خدمات آنلاین و حضوری با استفاده از دستگاه‌های ATM و پوزهای فروشگاهی استفاده کنند. به همین دلیل Master Card فیزیکی بهترین گزینه برای افرادی است که به خدمات پرداخت ارزی در کشورهای مختلف نیاز دارند و می‌توانند از آن به عنوان کارت بانکی استفاده کنند.

انواع مسترکارت فیزیکی کدام است؟

از Master Card فیزیکی می‌توان به عنوان یکی از بهترین کارت‌های اعتباری برای پرداخت‌های ارزی نام برد که امکانات مختلفی از جمله رزرو هتل از سایت booking.com را در اختیار دارنده کارت قرار می‌دهد. این کارت‌ها در انواع مختلفی در دسترس هستند که هر کدام قابلیت‌ها و محدودیت‌هایی داشته و متقاضیان با توجه به این موارد باید گزینه مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنند.

مسترکارت کلاسیک

خرید مسترکارت کلاسیک امکان تراکنش تا سقف 3 هزار لیر به صورت روزانه و 15 هزار لیر به صورت ماهانه را فراهم می‌کند. این کارت اعتبار 5 ساله داشته و می‌توان آن را به میزان دلخواه شارژ کرد و در کلیه درگاه‌های پرداخت الکترونیکی معتبر استفاده کرد.

مسترکارت گلد

دارندگان این نوع Master Card فیزیکی می‌توانند از کلیه دستگاه‌های خودپرداز در کشورهای سراسر دنیا برداشت وجه انجام دهند. سقف تراکنش روزانه برای این کارت 200 دلار و سقف تراکنش ماهیانه آن 1000 دلار است.

مسترکارت پلاتینیوم

با خرید مسترکارت پلاتینیوم افراد یک کارت اعتباری فیزیکی با قابلیت‌های متنوع و قیمت مناسب در اختیار دارند. با استفاده از این کارت امکان واریز و برداشت وجه از تمام دستگاه‌های ATM فراهم شده و دارندگان آن می‌توانند توسط کلیه دستگاه‌های پوز فروشگاهی خرید انجام دهند. 5000 لیر در روز و 1 میلیون لیر در ماه، محدودیت تراکنش برای این کارت است.

مسترکارت VIP

با استفاده از این نوع Maste Card امکان خرید از پوزهای فروشگاهی و انجام تراکنش‌های مختلف در دستگاه‌های ATM با ارزهای رایج دنیا مانند لیر، یورو، دلار و ... را برای دارنده کارت فراهم شده است. سقف تراکنش در این کارت اعتباری 200 هزار لیر در روز و 3 میلیون لیر در ماه است.

صدور مسترکارت فیزیکی چه مدت زمان می‌برد؟

با وجود تمام محدودیت‌های موجود برای ایرانیان به دلیل تحریم‌های بین‌المللی بانکی، در سال‌های اخیر امکان خرید مسترکارت به منظور مدیریت پرداخت‌های ارزی فراهم شده است. ایرانیان می‌توانند از طریق پرداخت ریالی انواع Master Card مورد نیاز خود را خریداری کرده و از آن به منظور انجام پرداخت‌های ارزی مختلف استفاده کنند. این روزها ایرانیان نه تنها امکان خرید این کارت‌ها به صورت مجازی را دارند بلکه می‌تواند کارت‌های فیزیکی را نیز خریداری کرده و از قابلیت‌های آن در کشورهای سراسر دنیا استفاده کنند.

تهرانیکس یکی از مجموعه‌هایی است که امکان خرید مسترکارت پلاتینیوم و سایر انواع این کارت را به صورت فیزیکی برای ایرانیان فراهم کرده است. علاقمندان به خرید این کارت‌ها می‌توانند به سایت مجموعه مراجعه کرده و پس از ثبت نام و انتخاب کارت مورد نظر با پرداخت هزینه به صورت ریالی نسبت به خرید آن اقدام کنند. با توجه به این که صدور کارت فیزیکی کمی زمان‌بر بوده و سایر مجموعه‌ها بین 7 تا 10 روز کاری برای تحویل کارت به خریدار زمان نیاز دارند، مجموعه تهرانیکس در مدت زمان 1 تا نهایت 5 روز کاری صدور کارت را انجام داده و به خریدار تحویل می‌دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن