تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798261850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین مرکز تخصصی خدمات و آموزش کاشت و اکستنشن مژه


واضح آرشیو وب فارسی::

بانوان به زیبایی و آراستگی خود خیلی اهمیت‌ می‌دهند و امروزه برای اینکه بتوانند با صرف وقت کمتر همیشه چهره‌ای زیبا داشته باشند به استفاده از آرایش دائم روی آورده‌اند. یکی از روش‌های محبوب و پرطرفدار آرایش دائم کاشت و اکستنشن مژه است. داشتن مژه‌هایی بلند، فر و خوش حالت موجب‌ می‌شود که جذابیت چشم‌ها و صورت دو چندان شود.‌ ازاین‌رو بانوان به دنبال اکستنشن مژه ماندگار و با ظاهری طبیعی هستند و سعی‌ می‌کنند به بهترین سالن‌های زیبایی و مراکز کاشت مژه مراجعه کنند تا بتوانند خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند. برخی از این مراکز آرایش و زیبایی ضمن ارائه خدمات مژه، دوره‌های آموزشی نیز برای علاقمندان به این رشته برگزار‌ می‌کنند تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

اگر شما نیز‌ می‌خواهید در مورد بهترین مرکز تخصصی خدمات و آموزش کاشت و اکستنشن مژه اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


از دوره آموزش اکستنشن مژه چه می دانید؟

اکستنشن مژه چیست؟

یکی از ویژگی‌های داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب از گذشته تا کنون، مژه‌های بلند و پر پشت است. یکی از روش‌های زیبایی مژه، اکستنشن مژه است که‌ می‌تواند جلوه خاصی به چشم‌ها بدهد. اکستشن مژه در واقع الیاف خیلی ظریفی است که به کمک چسب‌های خاصی توسط افراد متخصص و آموزش دیده روی مژه‌های اصلی فرد چسبانده‌ می‌شود. این روش موقت بوده و هر چند مدت یکبار به ترمیم نیاز دارد.

الیافی که برای اکستنشن مژه مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد دارای انواع مختلفی است که هر یک دارای جنس و قیمت متفاوتی هستند. برای دریافت بهترین و زیباترین نتایج باید از مناسب‌ترین نوع اکستنشن مژه استفاده کنید تا ضمن زیبایی طول عمر بالایی نیز داشته باشد. این اکستنشن‌ها از لحاظ حجم و جنس نیز با یکدیگر متفاوت هستند و هر یک دارای ویژگی‌های خاصی‌اند.‌ ازاین‌رو عدم انتخاب یک نوع مناسب‌ می‌تواند سلامت چشم‌ها و مژه‌ها را به خطر بیاندازد. به طور کلی انواع اکستنشن مژه به شرح زیر هستند.


کاشت مژه چیست (انواع کاشت مژه و روش های مراقبت از آن) - بیوتی مگ | مجله  زیبایی بیوتی شو

اکستنشن مژه طبیعی

اکستنشن‌های طبیعی از جنس موی راسو هستند و دارای شباهت فراوانی به مژه‌های طبیعی انسان هستند. این نوع‌ می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که‌ می‌خواهند مژه‌های زیبا و کاملا طبیعی داشته باشند.

اکستنشن مژه نیمه مصنوعی

این نوع اکستنشن‌ها عمدتا از جنس ابریشم هستند و ظرافت بسیار خاصی دارند. معمولا از این اکستنشن برای کاشت‌های نیمه پر و روسی استفاده‌ می‌کنند و ظاهری شیک و زیبا دارد.

اکستنشن مژه مصنوعی

اکستنشن مژه مصنوعی نیز از جنس پلی استر است و در مقایسه با سایر مدل‌ها ضخامت بیشتری دارد. از این نوع اکستنشن عمدتا برای کاشت مژه کلاسیک استفاده‌ می‌کنند و با توجه به ضخامت بالایی که دارد موجب‌ می‌شود که فرد بتواند مژه‌های مشکی و پر پشتی داشته باشد.


از دوره آموزش اکستنشن مژه چه می دانید؟

آموزش اکستنشن مژه

با توجه به استقبال بی‌نظیری که از کاشت و اکستنشن مژه صورت گرفته است دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در بهترین مرکز تخصصی کاشت و اکستنشن مژه در تهران و سایر شهرها برگزار‌ می‌شود. در دوره آموزش اکستنشن مژه که به صورت حضوری و آنلاین برگزار‌ می‌شود پروسه کامل طراحی و اجرای انواع اکستنشن مژه به منظور زیبایی بخشیدن به مژه‌ها و پر پشت شدن آن‌ها به هنرجو آموزش داده‌ می‌شود.

از جمله مهارت‌هایی که در این دوره‌ها آموزش داده‌ می‌شود‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • آموزش طراحی اکستنشن مژه بر اساس فرم چشم‌های مشتری
  • آموزش اکستنشن کلاسیک
  • آموزش اکستنشن والیوم
  • اکستنشن مژه مگاوالیوم
  • اکستنشن مژه روسی
  • اکستنشن مژه اسپایکی
  • آموزش مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه
  • نحوه انتخاب مدل مناسب اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم مشتری

در واقع‌ می‌توان گفت هدف این دوره آموزشی ، تربیت نیروهای متخصص و ماهری است که بتوانند تمامی مدل‌های اکستنشن مژه را متناسب با سلیقه مشتری اجرا و پیاده سازی نمایند.

چه ابزارها و وسایلی برای کاشت مژه نیاز است؟

نیروهایی که بهترین مرکز تخصصی کاشت و اکستنشن مژه مشغول به فعالیت هستند از متنوع‌ترین و جدیدترین ابزارها و وسایل کاشت مژه استفاده‌ می‌کنند. تا بتوانند زیباترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را ارائه دهند. از جمله ابزارهایی که برای این منظور مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد‌ می‌توان به چسب کاشت مژه، پنس، چسب کاغذی باریک، پد زیر چشم، فرچه زاویه دار و دوکاره، سر ریمل، فرچه ریز، سنگ یشم، موچین مخصوص، فرکن حرارتی، دسته‌های ریمل مینی، بلند کننده مژه، پد پاک کننده سنگ یشم و .... اشاره نمود.‌ ازاین‌رو هنرجوهایی که تمایل به شرکت در دوره‌های کاشت مژه را دارند باید تمامی این وسایل را تهیه کنند.


آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در تهران - مجموعه زیبایی صورتگر ماه

نحوه برگزاری دوره‌های کاشت و اکستنشن مژه

در بهترین مرکز تخصصی کاشت و اکستنشن مژه دوره‌های متعددی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی به شکل حضوری و آنلاین برگزار‌ می‌شود که علاقمندان به این دوره‌ها‌ می‌توانند با توجه به بودجه و شرایط خود در یکی از این دوره‌ها شرکت کنند و با کسب مهارت‌های لازم و دریافت مدرک معتبر فعالیت خود را آغاز نمایند. برخی از این آموزشگاه‌های معتبر آرایشگری و زیبایی مانند آموزشگاه الهه محمدیان در راستای رضایت هنرجو و یادگیری بهتر آن پشتیبانی نامحدود و بلند مدت به صورت حضوری و غیر حضوری نیز ارائه‌ می‌دهند و به خوبی هنرجو را حمایت‌ می‌کنند تا بتواند به اهداف خود دست یابند.

بهترین دوره‌های کاشت و اکستنشن مژه توسط مدرس حرفه‌ای برگزار‌ می‌شود و معمولا حدود 5 الی 6 جلسه طول‌ می‌کشد. در طی این دوره هنرجو کاملا به مباحث مسلط‌ می‌شود و رفع اشکال برایش صورت‌ می‌گیرد. همچنین‌ می‌تواند آموخته‌های خود را در طی دوره بر روی مدل زنده اجرا نمایند تا به طور کامل به نکات مهم و جزئیات کار پی ببرد و یاد بگیرد.‌ ازاین‌رو پس از اتمام دوره‌ می‌تواند به صورت کاملا حرفه‌ای انواع روش‌های اکستنشن مژه را روی فرم‌های چشم‌های مختلف پیاده سازی کند. در نتیجه‌ می‌تواند پس از دریافت مدرک حضور در دوره کسب وکار خود را شروع کند و به کسب درآمد بپردازد.

بازار کار اکستنشن مژه چگونه است؟

کاشت و اکستنشن مژه امروزه به یکی از پرطرفدارترین خدمات آرایشگری تبدیل شده که در تمامی سالن‌های زیبایی ارائه‌ می‌گردد. زیرا دیگر مانند آرایش چشم هر روزه زمان بر نیست و ماندگاری و قیمت مناسبی دارد. به همین دلیل با استقبال بی نظیری مواجه شده و بازار کار خیلی خوبی دارد. لازم است که اشاره کنیم ورود به این کار به سرمایه خاصی نیاز ندارد و هنرجویان به راحتی و با صرف هزینه کمی‌ می‌توانند پس از گذراندان دوره اکستنشن مژه وارد بازار کار شوند.


دوره های آموزش اکستنشن مژه در تهران| ورکشاپ اکستنشن مژه در تهران

بهترین مرکز تخصصی خدمات و آموزش کاشت و اکستنشن مژه کدام است؟

سالن‌های زیبایی و آموزشگاه‌های آرایشگری متعددی در حوزه خدمات و آموزش اکستنشن مژه مشغول به فعالیت هستند. اما برخی از آن‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند و خدمات فوق العاده‌ای که ارائه‌ می‌دهند‌ می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای دریافت این خدمات و حضور در دوره‌های کاشت مژه هستند. از جمله این مجموعه‌ها‌ می‌توان به آموزشگاه الهه محمدیان اشاره نمود که انجام خدمات و آموزش در تمامی لاین‌ها با بهره گیری از بهترین و با تجربه‌ترین اساتید رشته‌های آرایشی ارائه‌ می‌دهد تا بتواند دوره‌های خود را با بالاترین سطح ممکن برگزار کند و رضایت مشتریان را نیز جلب نماید. بنابراین اگر به دنبال مرکزی با بهترین مربی مژه برای یادگیری این رشته و فعالیت در آن هستید ما به شما آموزشگاه آرایشگری و زیبایی الهه محمدیان را پیشنهاد‌ می‌کنیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 646]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن