تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814443179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی امکانات مهم صرافی های ارز دیجیتال در دنیا


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه، خرید ارز دیجیتال به بخش بسیار مهمی از معاملات تبدیل شده‌اند و افرادی که به دنبال سبک جدیدی از معاملات هستند، به سراغ این ارزها می‌روند. برای انجام تریدها، شما به بستر مناسبی نیاز دارید و باید تمامی معاملات را در صرافی ارز دیجیتال انجام دهید. به همین دلیل، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی کدام صرافی‌ها هستند.

در همینجا به این موضوع اشاره می‌کنیم که متن این محتوا هیچ‌گونه پیشنهادی به خرید کوین و سرمایه‌گذاری روی آن نبوده و هر گونه معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید توسط افراد آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود.



صرافی‌های معتبر چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهتر است بدانید موارد متعددی وجود دارند که باعث می‌شوند یک صرافی ارز دیجیتال به‌عنوان صرافی معتبر شناخته شود. اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که صرافی‌های معتبر دارا هستند، امنیت بسیار بالاست. تمامی صرافی‌های معتبر دارای کیف پول گرم و سرد هستند و به تریدرها اطمینان می‌دهند تمامی معاملات در یک بستر امن اجرا می‌شوند. همچنین، این صرافی‌ها مراحل احراز هویت چند مرحله‌ای دارند و از طرف دیگر، باتوجه‌به این موضوع که بازار ارز دیجیتال بازار ثانیه‌هاست، این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهند. پشتیبانی قوی و 24 ساعته از امکاناتی است که تمامی صرافی‌های معتبر به آن توجه دارند.

صرافی بایننس

صرافی بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2017 تاسیس شد و امروزه، به‌عنوان یکی از قوی‌ترین صرافی‌های خارجی شناخته می‌شود. این صرافی بیش از 90 میلیون کاربر دارد که در آنجا به معامله می‌پردازند. همچنین، رمزارزهای زیادی در این صرافی برای معامله وجود دارند و معامله‌گران به راحتی می‌توانند بر رمز ارزی که علاقه دارند، تمرکز کنند. صرافی بایننس از بازار آتی (فیوچرز)، معاملات مارجین (مارجین تریدینگ) با کارمزد بسیار پایین پشتیبانی می‌کند. در گذشته، ورود به این صرافی نیاز به احراز هویت نداشت؛ اما امروزه، سیستم احراز هویت آن بسیار قوی است و افراد به راحتی می‌توانند به آن اطمینان کنند.


صرافی بایننس

صرافی کوکوین

یکی دیگر از صرافی‌هایی که این روزها مورد توجه کاربران قرار گرفته است، صرافی ارز دیجیتال کوکوین است. صرافی کوکوین بیش از 20 میلیون کاربر دارد و افراد زیادی از کشورهای مختلف به آن اعتماد دارند. ربات‌های معامله‌گری این صرافی بسیار قوی هستند و همین امر نقطه قوت صرافی کوکوین به شمار می‌رود. بیش از 70 رمز ارز شناخته‌شده در این بازار وجود دارد و تریدرها می‌توانند بدون محدودیت معامله انجام دهند. رابط کاربری این صرافی بسیار چشم‌نواز و ساده است و کاربر حس خوبی را تجربه می‌کند. تمامی این موارد باعث شده‌ است که کاربران به سمت این صرافی کشیده شوند و آن را به‌عنوان یک صرافی معتبر مدنظر قرار دهند.

صرافی کوینکس

از جمله صرافی‌هایی که در زمان معرفی صرافی ارز دیجیتال باید به آن اشاره کنیم، صرافی کوینکس است. بیش از 600 رمز ارز در این صرافی وجود دارد و همین امر نقطه قوت آن در مقایسه با رقبا به شمار می‌رود. رابط کاربری صرافی کوینکس بسیار زیباست و کاربران به راحتی می‌توانند نقشه راه را پیدا کنند. بهتر است بدانید این صرافی امنیت بسیار بالایی دارد و تریدرها زمانی که در حال ترید هستند، هیچ‌گونه نگرانی ندارند. این صرافی از زبان‌های مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

صرافی بای بیت

تریدرهایی که به بازارهای فیوچر علاقه‌مند هستند، معمولا صرافی ارز دیجیتال بای بیت را به صرافی‌های دیگر ترجیح می‌دهند. موقعیت‌های معاملاتی لانگ و شورت در این صرافی موجود است و کاربران حس خوبی را در آن تجربه می‌کنند. امنیت صرافی بای بیت بسیار بالاست و پشتیبانی 24 ساعته را به تریدرها ارائه می‌دهد. 250 رمز ارز در این صرافی وجود دارند که بازار گسترده‌ای را پیش روی تریدرها می‌گشاید. کارمزدهای صرافی با بیت بسیار پایین است و همین امر نقطه قوت دیگری در این صرافی به شمار می‌رود.

صرافی اوکی ایکس

یکی از صرافی‌های شناخته‌شده در بازار رمز ارزها، صرافی ارز دیجیتال اوکی ایکس است. این صرافی در سال 2017 تاسیس شد و به زودی توانست اعتبار زیادی را در میان کاربران و تریدرها به دست بیاورد. امروزه، تریدرها می‌توانند به معامله بیش از ۳۵۰ ارز دیجیتال بپردازند و همین امر نقطه قوت این صرافی به شمار می‌رود. صرافی اوکی ایکس پشتیبانی قوی را به کاربرانش ارائه می‌دهد و در مدت زمان کوتاه به درخواست‌های آن‌ها پاسخ می‌دهد. کارمزدهای دریافتی این صرافی انعطاف بالایی دارند و فضای مناسبی را برای معاملات به‌وجود می‌آورند.

صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است که توانسته است بستر مناسبی را برای تریدرها به‌وجود بیاورد و به آن‌ها کمک کند در یک فضای امن و قابل اعتماد به معامله بپردازند. بهتر است بدانید این صرافی از 250 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و تریدرها به تنوع زیادی از رمز ارزها دسترسی دارند. رابط کاربری این صرافی بسیار ساده است و حتی تازه‌واردان به راحتی با این فضا به معامله می‌پردازند. امروزه، بیش از 103 میلیون کاربر در این صرافی مشغول به فعالیت هستند و همین امر نشان می‌دهد این صرافی به خوبی توانسته است پاسخگوی نیازهای تریدرها باشد.

صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال Wallex همانند Binance یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است که به دلیل قابلیت‌هایی که دارد، هم‌راستا با صرافی‌های معتبر بین‌المللی قرار دارد. امکانات این صرافی بسیار بالاست و زمانی که می‌خواهید برای ترید اقدام کنید، ربات‌های معامله‌گری در این صرافی هستند که به موفقیت شما کمک می‌کنند. صرافی والکس امنیت بسیار بالایی دارد و همانند صرافی‌های بین‌المللی از کیف پول سرد و گرم پشتیبانی می‌کند. حجم معاملاتی این صرافی بیش از ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در روز است و همین امر نشان می‌دهد والکس یک صرافی مقتدر است. پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی سریع از امکانات دیگری است که این صرافی برای کاربرانش در نظر گرفته است.


صرافی ارز دیجیتال والکس

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید ارز دیجیتال کدام صرافی است؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید صرافی‌های معتبر زیادی در سراسر دنیا هستند که هر یک امکانات متعددی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. اگر به دنبال صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستید که امکاناتش در حد صرافی‌های خارجی باشد و از طرف دیگر، صرافی ایرانی باشد، می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال والکس مراجعه کنید. این صرافی امکانات متعددی دارد و تلاش می‌کند با ارائه خدمات گسترده به کاربرانش کمک کند در بستری امن ترید کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن