تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798695499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه اطلاعاتی در روزنامه رسمی کشور منتشر می‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی::

در مراحل ثبتی مانند ثبت شرکت و ثبت برند، قدم آخر چاپ آگهی ثبتی در روزنامه رسمی است که از آن طریق فعالیت تجاری شما به اطلاع عموم می‌رسد. روزنامه رسمی کشور از سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه می‌باشد که به صورت شرکت سهامی اداره می‌شود. مطابق اساسنامه قانونی ارکان شرکت عبارتند از : مجمع عمومی، هیئت مدیره و مدیر عامل و بازرس قانونی. سهام شرکت صد درصد متعلق به دولت بوده و ریاست محترم قوه قضائیه، رئیس مجمع عمومی شرکت می‌باشند.



مطابق اصل شصت و نهم قانون اساسی، مذاکرات مجلس شورای اسلامی باید علنی باشد و گزارش کامل آن از طریق روزنامه رسمی و رادیو برای اطلاع عموم منتشر شود. در شرایط اضطراری در صورتی که رعایت امنیت کشور ایجاب کند، به تقاضای رئیس جمهور یا یکی از وزراء یا ده نفر از نمایندگان، جلسه غیرعلنی تشکیل می‌شود. مصوبات جلسه غیرعلنی در صورتی معتبر است که با حضور شورای نگهبان به تصویب سه چهارم مجموع نمایندگان برسد. گزارش و مصوبات این جلسات باید پس از برطرف شدن شرایط اضطراری برای اطلاع عموم منتشر گردد، این نهاد در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به صورت سامانه الکترونیکی ادامه داده است.

اطلاعاتی که در روزنامه رسمی کشور پس از ثبت شرکت منتشر می‌شود:

جهت اطلاع جامعه و ذی نفعان و همچنین رقبا احتمالی، برخی اطلاعات می‌بایست به طور دقیق و شفاف منتشر گردد. این اطلاعات عبارتند از :

- نام، نوع، موضوع، مرکز فعالیت و آدرس و مشخصات شرکت

- تاریخ و شماره ثبت شرکت

- میزان سرمایه شرکت با ذکر جزئیات موجود و تعهد شده

- اسامی هیئت مدیره و سمت آن‌ها

- تاریخ شروع به کار شرکت و در صورت محدود بودن مدت شرکت تاریخ خاتمه کار شرکت

- ذکر نام شرکاء ضامن در شرکت‌های تضامنی و مختلط

انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی

بر اساس قانون تجارت، زمانی که شخص حقیقی یا حقوقی، قصد تاسیس و راه اندازی یک شرکت را دارد، باید مطابق قانون، اقدام به ثبت آن نیز بنماید که ثبت شرکت‌ها، سبب می شود موسسین، بتوانند به صورت قانونی، فعالیت های تجاری خود را آغاز نمایند. در هر حال، ثبت شرکت، یک امر الزامی است .

انجام مراحل ثبت شرکت، به این صورت است که متقاضی، ابتدا می‌بایست به سامانه جامع ثبت شرکت‌ها مراجعه و تمامی مراحلی که برای ثبت شرکت لازم است را به صورت دقیق، طی کرده و نام شرکت را نیز انتخاب کند. پس از آن، در صورتی که اطلاعات شرکت، به صورت دقیق، در سامانه ثبت شود، یک کد رهگیری به متقاضی اختصاص پیدا می‌کند .

آخرین مرحله ثبت شرکت، آن است که آگهی مربوط به تاسیس شرکت، در روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار، به چاپ برسد. در این صورت، شرکت ثبت شده تلقی می‌گردد و موسسان و شرکا، می‌توانند فعالیت شرکت را به صورت رسمی و قانونی، آغاز نمایند .

لذا همانطور که اشاره شد، ثبت آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی، یکی از مهم‌ترین مراحل ثبت شرکت بوده که شرکا، الزاما می بایست مراحل آن را انجام دهند تا به این طریق، اشخاص ثالث نیز، بتوانند در صورت لزوم، اطلاعات آن شرکت را استعلام نمایند.

مدارک مورد نیاز ثبت و انتشار آگهی در روزنامه رسمی!!!

می‌توان گفت که برای ثبت آگهی شرکت در روزنامه رسمی، ارائه و ثبت مدارک خاصی در سامانه روزنامه رسمی کشور، الزامی نمی‌باشد. بلکه با وارد نمودن کد ۱۸ رقمی مکانیزه در سایت روزنامه رسمی، متقاضی می‌تواند به متن آگهی، دسترسی پیدا کرده و پس از مطالعه و تایید مفاد آن، اقدام به پرداخت هزینه و ثبت آگهی در روزنامه رسمی نماید.



از چه سامانه‌‌‌های دیگری می‌توان استفاده کرد؟

سامانه‌های آنلاین متعددی به منظور تسهیل فعالیت‌های ثبتی شرکت‌ها مانند انتشار و یا استعلام آگهی‌های روزنامه رسمی وجود دارند. همانطور که گفته شد پس از ثبت شرکت و دیگر فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید مانند انحلال، باید برای انتشار آگهی در روزنامه رسمی اقدام کنید. اگر یک راه مطمئن و آسان را برای این کار می‌خواهید می‌توانید از کارشناسان متخصص این حوزه‌ کمک بگیرید. مراحل ثبت شرکت و یا ثبت و انتشار آگهی روزنامه رسمی می‌توان وقت گیر و یا حتی گاهی اوقات دشوار باشد. از نکات مثبت سامانه آسان ثبتمی‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به کمک این سامانه برای ثبت شرکت و انتشار آگهی روزنامه رسمی و ارسال مدارک مرتبط، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری و ارسال فیزیکی مدارک ندارید.
  • بلافاصله بعد از ارسال اطلاعات مورد نیاز توسط شما، کارشناسان ما به بررسی آن می‌پردازند.
  • در صورت نیاز به تکمیل و یا اصلاح مدارک، کارشناسان ما جهت مشاوره‌ی تخصصی با شما تماس می‌گیرند.
  • پس از تکمیل مراحل قبل، پرونده‌ی شما جهت ثبت شرکت به اداره‌ی مربوطه ارسال می‌گردد.

استعلام شرکت از طریق روزنامه رسمی

برای استعلام شرکت مورد نظر به سامانه روزنامه رسمی کشور مراجعه کرده و گزینه آگهی‌های قانونی را انتخاب نمایید. سپس در صفحه مورد نظر یکی از موارد ذیل را وارد نمایید:

  • نام شرکت
  • شناسه ملی شرکت
  • شماره ثبت شرکت

جستجو روزنامه رسمی را انتخاب کنید و پس از آن لیست آگهی‌های مربوط برای شما نشان داده می‌شود.

استعلام برند از طریق روزنامه رسمی

برای استعلام برندهای ثبت شده نیز به سایت روزنامه رسمی مراجعه کنید و گزینه آگهی‌های قانونی را انتخاب و در صفحه جدید نوع آگهی را ثبت علامت انتخاب نمایید. در صفحه باز شده نام علامت تجاری مورد نظر را جستجو نموده و در صورتی که نام انتخابی دیده شود، باید از ثبت دوباره آن صرف نظر نموده و از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری به عمل آورید.

مدت زمان انتشار روزنامه رسمی چقدر است؟

پس از وارد کردن موارد مورد نیاز برای چاپ آگهی در سامانه، یک شماره پیگیری به شما داده خواهد شد. می‌توانید به وسیله آن و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از تمامی مراحل ثبت آگهی خود مطلع شوید. پس از حدودا ۵ روز کاری، آگهی شما در سامانه روزنامه رسمی منتشر خواهد شد.

هزینه انتشار آگهی در روزنامه رسمی چقدر است؟

هزینه ثبت آگهی در روزنامه رسمی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه به طور معمول با توجه به تعداد کلمات به کار رفته و تعداد کادرهایی که در روزنامه استفاده شده است و میزان بخش‌های اشغال شده محاسبه می‌شود. پس از اینکه اطلاعات خود را در سامانه وارد کنید، به طور آنلاین هزینه ثبت آگهی به شما گفته می‌شود.

پیگیری وضعیت انتشار روزنامه رسمی شرکت‌ها

روزنامه رسمی شرکت‌ها باید در سامانه اصلی این روزنامه ثبت شود. شرکت‌ها با ثبت نام در این سامانه می‌توانند درخواست‌ها خود را وارد و یا پیگیری کنند. توجه داشته باشید که شما هر بار تنها اجازه درج یک آگهی را دارید و اجازه ویرایش آگهی چاپ شده را ندارید. پس لازم است که زمان تایید پیش آگهی روزنامه دقت کافی داشته باشید.

تمام پیگیری‌های مربوط به تغییرات و تاسیس شرکت‌ها، در همین سامانه انجام می‌شود. زمان پیگیری روزنامه رسمی شرکت‌ ها، به چند حالت مختلف روبرو خواهید شد. این وضعیت‌ها به این شرح هستند.

دریافت شده از ثبت: شما در این وضعیت هنوز هزینه چاپ آگهی را واریز نکرده اید.

آماده ارسال به چاپ: هزینه به صورت کامل پرداخت شده است.

در حال انتشار امضا نشده: آگهی به چاپ رسیده اما هنوز امضا نشده و نسخه الکترونیکی آن در سایت موجود است.

انتشار یافته امضا شده: کار شما به صورت درست و کامل انجام شده است.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 402]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن