تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799001262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت مو طبیعی با رضایت 90 درصدی


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر با ریزش مو و عقب رفتن خط رویش مو مواجه شده‌اید، باید بدانید که تنها نیستید. این روز‌ها طیف گسترده ای از افراد با عارضه ریزش مو و طاسی سر مواجه هستند؛ اما خبر خوب این است که دیگر داشتن موهای پرپشت رویا نیست. به لطف دستاوردهای فوق‌العاده ای که در زمینه کاشت مو سه بعدی ایجاد شده است، امروزه بسیاری از افراد می‌توانند برای بازیابی موهای از دست رفته و رشد مجدد موهای طبیعی اقدام ‌کنند. البته نتایج پایدار و کاملاً طبیعی، ویژگی خاصی است که تنها در تخصصی‌ترین کلینیک‌های پوست و مو ایران به آن‌ دسترسی پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید تا راز دستیابی به موهای پرپشت و طبیعی را بررسی کنیم.



راز دستیابی به حداکثر تراکم مو در حداقل زمان

در گذشته راهکارهای درمان ریزش مو بسیار محدود بودند. این راهکارها نتایج حداقلی را ایجاد کرده و در گذشت زمان کارایی و تأثیر خود را از دست می‌دادند؛ اما امروزه چندین روش پیوند موی طبیعی وجود داشته که توانسته‌اند نتایج ایده آلی را به ثبت برسانند. ازجمله مؤثرترین روش‌های پیوند مو می‌توان به مواردی نظیر تکنیک میکروگرافت، تکنیک SUT و تکنیک FUE اشاره داشت. این روش‌ها توانستند با حداقل عوارض جانبی، بهترین نتایج را برای زیبا جویان به ارمغان بیاورند.

طبیعی ترین خط رویش با کاشت مو

خط رویش مو یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی آقایان و بانوان به شمار می‌آید. این ناحیه از سر ممکن است در اثر افزایش سن، تغییرات هورمونی، استرس و برخی موارد دیگر با ریزش مواجه شود. افرادی که با این نوع ریزش دست‌وپنجه نرم می‌کنند، روش‌های مختلفی را برای درمان دنبال می‌کنند؛ اما متأسفانه نتایج روش‌های موضعی و دارویی ناپایدار و موقتی هستند.

اگر به دنبال مؤثرترین نتایج و حداقل عوارض جانبی باشید، پیوند موی طبیعی بهترین گزینه درمانی شما تلقی خواهد شد. عوارض و ریسک‌های کوتاه کردن پیشونی با کاشت مو بسیار کمتر از روش‌های جراحی هستند. خوب است که بدانید، احتمال موفقیت پیوند مو در کلینیک‌های معتبر بیش از 90 درصد برآورد می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز مجهز پیوند مو از مزایای متعددی مانند طراحی دقیق و کاشت اصولی برخوردار شوید.

 



ترس از کاشت مو دارید؟ بخوانید                         

طبق گزارشات جمع‌آوری‌شده از مراکز کاشت گرافت مو، بسیاری از زیبا جویان به دلیل مشاهده اطلاعات نادرست، دچار تردید می‌شوند. هنگامی که علت نگرانی این افراد را جست‌و‌جو می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این ترس ریشه در درمان‌های خودسرانه و استفاده از روش‌های نامعتبر درمان ریزش مو دارند. برخی از افراد نیز به علت اطلاعات منسوخ موجود در فضای مجازی دچار نگرانی هستند. ما در اینجا چند حقیقت مهم را درباره شیوه‌های نوین پیوند مو ارائه می‌سازیم:

  1. تقریباً تمامی افرادی از وضعیت سلامت عمومی مناسبی برخوردار هستند می‌توانند برای پیوند مو اقدام کنند.
  2. سنین 25 تا 65 سال، مناسب‌ترین زمان برای پیوند مو هستند.
  3. چنانچه در مراکز تخصصی پیوند مو برای درمان اقدام کنید، شانس موفقیت بسیار بالا خواهد بود.
  4. آثار پیوند مو در گذشت زمان برطرف می‌شوند.
  5. ریزش مو در چند ماه اول دوره نقاهت طبیعی بوده و نشانه موفقیت روند درمان است.


باورهای غلط درباره کاشت مو

در اینجا چند مورد از باورهای غلط در رابطه با کاشت گرافت مو را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از موارد زیر صحت و منشأ علمی ندارند:

  • پیوند مو می‌تواند باعث سرطان شود.
  • کاشت مو می‌تواند باعث بیماری‌های لاعلاج شود.
  • پس از انجام پیوند مو سردردهای بدی ایجاد می‌شود.
  • پیوند مو برای افراد طاس  گسترده نتیجه مناسبی ندارد.
  • می‌توان از مو سایر افراد برای پیوند استفاده کرد.
  • می‌توان موها را در آزمایشگاه تکثیر کرد.
  • پیوند مو با استفاده از لیزر بهتر از پیوند موی طبیعی است.

به خاطر داشته باشید که بهترین منبع اطلاعاتی، متخصصین پوست و مو هستند. این افراد در زمینه فوق آموزش دیده و اطلاعات دقیقی را در اختیار دارند. چنانچه برای پیوند مو اقدام کردید، بهتر است از این شنیده‌های ضدونقیض دوری کنید؛ چراکه، استرس به‌تنهایی می‌تواند موجبات کاهش نتایج مؤثر پیوند مو را فراهم آورد.

 

میکروگرافت، روش انحصاری کلینیک هلیا

روش میکروگرافت یک روش توسعه‌یافته پیوند مو بر پایه FUE است. این روش که به‌صورت انحصاری توسط کلینیک هلیا ارائه می‌شود، توانسته است نتایج حداکثری را ایجاد کند. به لطف این روش نوین، می‌توان به حجم بالایی از موها به‌صورت فول تراکم از ابتدا تا انتهای سر دست پیدا کرد. 

جناب آقای دکتر حمیدرضا خراسانی، با کمک تیم پزشکی تحت نظارت خود و پیگیری های چند ساله و حضور در دوره­‌های آموزش کاشت مو و سمینارهای مرتبط با کاشت مو میکروگرافت در کشور آلمان و ترکیه، موفق به اخذ گواهی رسمی و مورد تایید به صورت انحصاری برای کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا و ورود این متد ویژه کاشت مو به ایران شدند.

مزایای پیوند مو به روش میکروگرافت

در اینجا با مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های روش میکروگرافت آشنا خواهید شد. مزایای تکنیک میکروگرافت عبارتند از:

  • امکان دسترسی به بالاترین تراکم مو
  • استفاده از تجهیزات اتوماتیک
  • کاهش خطای انسانی
  • عدم نیاز به برش و بخیه
  • نقاهت کوتاه‌مدت
  • طول درمان کوتاه
  • امکان پیوند مو تا 4000 گرافت
  • نتایج ایمنی و پایدار
  • عدم نیاز به بیهوشی

 

بازیابی موهای از دسته رفته با کاشت مو

بسیاری از افراد به دلایل ژنتیکی، بیماری‌های زمینه ای، سوانح و حوادث، اختلالات هورمونی و تیروئیدی، کمبود ویتامین، مصرف دارو و اضطراب و استرس با عارضه ریزش مو مواجه می‌شوند. این ریزش در سنین پایین‌تر و در مراحل اولیه به‌صورت خفیف بروز می‌نماید؛ اما چنانچه این نشانه‌ها نادیده گرفته شوند، ریزش مو گسترش یافته و درنهایت تمام سر فرد را درگیر می‌کند.

شما می‌توانید با رژیم غذایی، مصرف ویتامین‌ها و برخی داروها سرعت ریزش مو را کاهش دهید؛ اما نتایج این روش‌ها موقتی و ناپایدار هستند. در بسیاری از موارد نیز بدن فرد نسبت به دارو مقاوم می‌شود. در چنین شرایطی می‌توان گفت تنها راه دائمی بازیابی موهای از دست رفته، کاشت گرافت مو است. برای بازیابی موهای از دست رفته خود بهتر است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. شناسایی بهترین مرکز کاشت گرافت مو
  2. معاینه و دریافت مشاوره تخصصی
  3. کسب آگاهی از نکات مراقبتی
  4. انجام آزمایش‌ها جهت اطمینان از علت ریزش
  5. اقدام به پیوند مو توسط متخصصین مجرب و باسابقه
  6. منتظر ماندن برای دریافت نتایج

نکته: طبق گفته موسسه ملی بهداشت به نشانی  ncbi "  شناسایی و اصلاح عواملی که بر بقای پیوند تأثیر می‌گذارند، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. عوامل مهم عبارتند از سلامتی بیمار، ویژگی های مو و تکنیک های عمل. با نرخ بقای گزارش شده از 90٪ تا بیش از 100٪، منطقی است که سود نسبی تلاش برای افزایش بقای پیوند را گزارش دهیم." 

کلینیک هلیا دارنده بالاترین رتبه پرتراکم ترین روش کاشت مو

کلینیک هلیا، توانسته است به لطف بهره‌مندی از مدرن‌ترین تجهیزات کاشت گرافت مو و با همکاری پزشک باتجربه، دکتر حمیدرضا خراسانی نتایجی را برای زیبا جویان فراهم سازد که در گذشته برای بسیاری از افراد رویا بودند. هم‌اکنون روش انحصاری میکروگرافت دارنده رکورد کاشت بالاترین میزان تراکم مو در 1 جلسه می‌باشد.

این مجموعه، از محدود مراکزی است که از تجهیزات تصویربرداری 3 بعدی بهره‌مند است. این تجهیزات کاشت قسمت هیرلاین (ناحیه خط رویش مو) را تسهیل ساخته و به متقاضیان این امکان را داده‌اند که پیش از شروع درمان نتایج را مشاهده کنند. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 541]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن