تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798613425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی::

تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی ناشی از تفاوت در ساختار و مدل آنها است، در واقع افرادی که بینی طبیعی میخواهند عمل جراحی ساده تر خواهند داشت؛ به علاوه در نهایت نتیجه بهتری دریافت می کنند. بینی های استخوانی اسکلت و غضروف سخت تری دارند و پوست بینی آن ها نازکتر است، در مقابل بینی های گوشتی غضروف ضعیف و لایه پوستی ضخیم تر دارند. این تفاوت ها عامل اصلی تعیین کننده نتیجه عمل هستند.

بدون شک هر چه پوست بینی نازک تر باشد، پزشک متخصص ساده تر می تواند به غضروف دسترسی داشته باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی افراد کاندید عمل جراحی بینی می توانند بدون نگرانی از نتیجه، اقدام به جراحی کنند. البته توجه داشته باشید که کیفیت جراحی به مهارت پزشک بستگی دارد. 



تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی در چیست؟

در عمل جراحی بینی توجه به این که بینی گوشتی است یا استخوانی اهمیت زیادی دارد. با توجه به این که نوع عمل بینی گوشتی تفاوت زیادی با عمل بینی استخوانی دارد، پس مراجعه کننده ابتدا باید از ساختار اصلی بینی خود مطلع شود. مهم ترین تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی شامل موارد زیر هستند:

·        معمولا عمل بینی گوشتی هزینه بیشتری به نسبت عمل بینی طبیعی دارند.

·        شدت میزان کبودی و تورم پس از عمل جراحی در بینی های طبیعی بسیار کمتر است.

·        مدت زمان ریکاوری و دوره نقاهت برای بینی های طبیعی کمتر از بینی های گوشتی است و سریع تر بهبود پیدا می کنند.

·        امکان اجرای مدل فانتزی برای بینی های گوشتی وجود ندارد و بهتر است به شکل طبیعی جراحی شوند.

·        با توجه به فرم و نوع بینی از نظر ضخامت پوست و اسکلت بندی ساختار آن، جراحی بینی های طبیعی برای پزشکان ساده تر است.

نوع عمل با توجه به بینی افراد بسیار متفاوت است، در بینی های گوشتی رینوپلاستی به صورت عمل باز انجام می شود، در حالی که افرادی که جراحی بینی طبیعی میخواهند، پزشک میتواند این عمل را به دو صورت باز و بسته انجام دهند. انتخاب نوع باز و بسته بودن عمل رینوپلاستی به صلاحدید پزشک متخصص بستگی دارد.

 دیگر تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی می توان به نوع فرم بینی اشاره کرد، معمولا برای بینی های گوشتی از تکنیک کاهنده استفاده می شود، طی این جراحی میزان چربی دور غضروف کاهش و عمل پیوند غضروف انجام خواهد شد. این در حالی است که برای بینی های طبیعی از روش اصلاحی استفاده می شود، طی رینوپلاستی بینی طبیعی بیشتر ساختار بینی از نظر قوز دار بودن یا انحراف تغییر پیدا می کند.

تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی در افراد کاندید عمل

این نکته را در نظر داشته باشید که شناخت نوع بینی در جراحی رینوپلاستی تاثیر بسزایی دارد، برخی افراد بدون آشنایی کامل با نوع ساختار بینی خود، اصرار به جراحی های فانتزی و عروسکی دارند. با وجود اینکه عمل بینی فانتزی برای بینی های گوشتی قابل اجرا نیست و در صورت انجام آن نتیجه دلخواه را دریافت نمی کنید.

افراد کاندید عمل بینی طبیعی معمولا با قوز بینی خود مشکل دارند که علاوه بر تاثیرات ظاهری منفی، گاهی اوقات مشکلات تنفسی را نیز به همراه دارد. به طور کلی این نوع جراحی برای افرادی که به دلیل شکستگی، مشکلات مادرزادی و دلایل پزشکی دیگر از فرم بینی خود ناراضی هستند بسیار مناسب است. 



چرا باید تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی را قبل عمل بدانید؟

شناخت نوع ساختار بینی تاثیر زیادی در انتظار بیمار از نتیجه عمل جراحی رینوپلاستی دارد. افرادی که با ساختار بینی خود آشنا هستند به سادگی می توانند در میان نمونه کارهای عمل بینی، به دنبال مشابه بینی خود باشند؛ به این ترتیب ذهنیت کلی از نتیجه عمل خواهند داشت.

طول مدت دوره نقاهت، هزینه های جراحی، مدل مورد نظر برای فرم بینی، میزان تورم و کبودی و .... از مهمترین تفاوت های بین این دو عمل به شمار می آیند و افراد باید پیش از عمل اطلاعات کامل درباره این موارد را کسب کنند.  کسب اطلاعات درباره این موارد سطح توقع آن ها درباره نتیجه عمل را به حد منطقی می رساند.

جمع بندی

تفاوت عمل بینی گوشتی و عمل بینی طبیعی شامل موارد و نکاتی است که فرد مراجعه پیش از عمل باید آنها را بداند. نتیجه این دو جراحی و فرم بینی به سلیقه فرد بستگی دارد. پیش از هر نوع عمل جراحی، شناخت نوع بینی از اهمیت زیادی برخوردار است، توصیه می شود پیش از هر اقدامی ابتدا مشاوره های پزشکی را دریافت کنید. معمولا جراحان حرفه ای فرم کلی بینی را با توجه به قاب صورت متناسب با سلیقه بیمار مشخص می کنند. برای شناخت فرم بینی خود و دیدن نتیجه نهایی عمل جراحی می توانید از پزشکان متخصص کمک بگیرید و با توجه به نوع بینی خود از نظر گوشتی یا طبیعی بودن، نمونه کارهای مشابه را مشاهده نمایید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 473]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن