تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808211887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا روش های تقویت رزومه را می شناسید؟


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا روش های تقویت رزومه را می شناسید؟

تقویت رزومه از راهکارهایی است که در سال های اخیر از آن استقبال زیادی شده است. وقتی دانشجویان فارغ التحصیل می شوند برای وارد شدن به دنیای کار نیاز به رزومه دارند. رزومه پر و پیمانی که با آن بتوانند شغلی به دست آورند. رزومه مهم ترین چیزی است که صاحبان کسب و کار از افرادی که داوطلب دریافت شغل هستند درخواست می کنند. برای ارتقای رزومه می توان کارهای مختلفی انجام داد. یکی از راه هایی که کاربرد زیادی پیدا کرده است چاپ کردن کتاب یا تبدیل کردن پایان نامه دوران دانشجویی به کتاب است. 

دانشجویان در هر رشته و هر مقطعی می توانند از این کار برای تقویت کردن رزومه استفاده کرد. تبدیل پایان نامه به کتاب کار دور از دسترسی نیست و به زمان زیادی هم نیاز ندارد. کافی است برای این کار به مراکز حرفه ای مانند ایران تایپیست مراجعه کنید که می توانند همه مراحل را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن پیش ببرند.



ارتقا رزومه با تبدیل پایان نامه به کتاب

تقویت رزومه با تبدیل کردن پایان نامه به کتاب برای همه دانشجویان ممکن است. البته دانشجویان با اهداف مختلفی برای این کار اقدام می کنند. فقط برای وارد شدن به یک شغل تخصصی نیست که آنها به یک رزومه خوب نیاز دارند. برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر هم وجود یک رزومه قوی کمک بسیار زیادی می کند. این مسئله در دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارند اهمیت زیادی پیدا می کند. 

این دانشجویان می توانند به راحتی با چاپ کتاب رزومه خود را برای قبول شدن در آزمون دکتری قوت ببخشند. داشتن کتاب چاپ شده امتیاز بالایی دارد و می تواند دانشجو را در این دنیای پر رقابت از بقیه جلو بیندازد. تبدیل پایان نامه به کتاب نه تنها به ارتقای رزومه کمک می کند، بلکه موجب می شود زحمت هایی که دانشجو برای نوشتن و تحقیق آن کشیده است به ثمر بنشیند. به جای خاک کردن پایان نامه در گوشه کتابخانه ها اطلاعات آنها در اختیار بقیه قرار می گیرد.‌  

 

چاپ کتاب علمی پس از فارغ التحصیلی

تقویت رزومه با چاپ کردن کتاب به هیچ وجه کار پیچیده ای نیست. تنها کافی است دانشجو بعد از تمام شدن کار پایان نامه اش که برای آن زحمت زیادی کشیده و زمان بسیاری گذاشته است برای تبدیل شدن آن به کتاب اقدام کند. برای این کار باید از افراد حرفه ای کمک گرفته شود. مراکز حرفه ای که سال ها است در این حوزه فعالیت دارند می دانند که چه تغییراتی لازم است روی پایان نامه صورت گیرد تا به یک کتاب علمی تبدیل شود. البته محتوای پایان نامه به طور قطع نیاز به تغییر زیادی ندارد. به همین دلیل لازم نیست دانشجو برای این کار دوباره زمان بگذارد و بخواهد محتوا را عوض کند.

تغییراتی که در پایان نامه صورت می گیرد شامل تغییر اندازه قطع و اندازه آن (از رحلی به رقعی یا وزیری)، تغییر مقدمه، عوض کردن فونت و دیگر تغییراتی است که به ظاهر متن مربوط می شود. اگر کتاب خود را به مرکز با تجربه ایران تایپیست واگذار کنید، مراحل چاپ کتاب علمی مثل گرفتن شابک برای گرفتن کتاب، فهرست نویسی کتاب و همچنین مجوز و اعلام وصول در زمان کمی انجام خواهد شد.  



تقویت رزومه با استخراج مقاله از پایان نامه

تقویت رزومه برای ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور نیز اهمیت دارد. دانشجویان همه وقت خود را صرف تحصیل و تحقیق در رشته تخصصی خود می کنند و زمانی برای کار کردن ندارند. به همین دلیل هم تنها سندی که با آن می توان علم و دانش دانشجویان را سنجید پایان نامه و مقاله های آنها است. البته یکی از کارهایی که می تواند به آنها کمک مؤثری بکند استخراج مقاله از پایان نامه است. دانشجو وقت زیادی را صرف نوشتن پایان نامه اش می کند و می تواند حداکثر سود را از آن ببرد. 

اگر خود دانشجو وقت نداشته باشد که برای استخراج مقاله از پایان نامه اقدام کند می تواند به راحتی این کار را به مراکز تخصصی و افراد حرفه ای بسپارد. داشتن مقاله یکی از رایج ترین روش هایی است که برای تقویت رزومه از آن استفاده می شود. از نظر زمان و هزینه بسیار به صرفه است که به جای نوشتن یک مقاله جدید به پایان نامه مراجعه کنید. در پایان نامه به موضوعات مختلفی به صورت گسترده پرداخته می شود که می توان چکیده و خلاصه ای از محتوای آن را به شکل مقاله درآورد. مقاله ها برای دانشجویان کارایی زیادی دارند و حتی می توانند برای چاپ آنها در مجله ها و ژورنال های معتبر هم اقدام کنند.   

برای داشتن رزومه قوی چه کنیم؟

تقویت رزومه را می توانید از ابتدای تصمیم گیری برای این کار به ایران تایپیست واگذار کنید. این مرکز سال های بسیاری است که به دانشجویان خدمات تخصصی ارائه می دهد. نه تنها دانشجویان مخاطبان اصلی این مرکز هستند بلکه بیشتر افرادی هم که با آن همکاری دارند از همین قشر هستند. آنها به خوبی با مشکلات و دغدغه های دانشجوها آشنایی دارند. حتی برای ارتقای رزومه می توانید از دانشجویی که در رشته و مقطع مورد نظر شما تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده است کمک بگیرید. به طور قطع کسی که راه شما را رفته باشد آسان تر می تواند مسیر درست را به شما نشان دهد. 

با مراجعه به وب سایت ایران تایپیست به نشانی وب سایت https://irantypist.com می توانید از همه خدماتی که برای ارتقای رزومه در بالا به آن اشاره شد بهره مند شوید. این مرکز با همکاری انتشارات ارشدان توانسته است خدمات منحصر به فردی را در زمینه چاپ کتاب به همه مخاطبان به ویژه دانشجویان ارائه دهد. 

به طور قطع برای تقویت رزومه باید از افراد متخصص کمک گرفته شود. زیرا اهمیت زمان را نمی توان در این زمینه نادیده گرفت. با سپردن این کار به افراد ناشی و بی تجربه ممکن است زمان ارزشمند خود را برای همیشه از دست بدهید. ضمن این که هزینه ای که برای این کار کرده اید نیز به هدر خواهد رفت. بهتر است از همان ابتدا به سراغ مراکز معتبر بروید تا بتوانید در کمترین زمان و با هزینه کم نتیجه ای بسیار عالی بگیرید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 764]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن