تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808206880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین کرم پودر دنیا


واضح آرشیو وب فارسی::

کرم پودرها اون محصولاتی هستن که تاثیر مستقیمی روی زیبایی و ظاهر نهایی میکاپ ما دارن، برای همین هم این که از چه محصولی و با چه کیفیتی استفاده میکنید اهمیت خیلی زیادی داره. کرم پودر اولین مرحله در میکاپ ماست و اگه این قسمت خوب پیش نره مطمئن باشین مراحل و محصولات بعدی که میخواین استفاده کنید هرچقدر هم با کیفیت باشند باز هم اون نتیجه ی دلخواه رو برای شما ندارن. 

برای انتخاب کرم پودر باید به دو نکته ی خیلی مهم دقت کنید: 

  1. نوع پوستتون 
  2. میزان کاوری که میخواین داشته باشه

با دونستن این دو نکته مطمئن باشین که بهترین نتیجه رو میگیرین ، اگر هم نمیدونید نوع پوستتون توی کدوم دسته قرار میگیره میتونید اون رو در سایت مای سفورا یاد بگیرید. 

امروز میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودر های دنیارو به شما معرفی کنیم، ویژگی و مزایای هرکدوم رو بگیم. با خوندن این مطلب میتونید بینِ بهترین های دنیا محصول مناسبتون رو انتخاب کنید. 

 

کرم پودر هدی بیوتی



اولین معرفی رو با فول کاورترین کرم پودر دنیا شروع میکنیم، کرم پودر هدی بیوتی محصولی برای افرادی با پوست چرب و مختلط که نیاز به کرمی دارن که بدونِ ایجاد سنگینی، چربی و ماسیدگی در بهترین و سبک ترین حالت ممکن پوستشون رو کاور کنه. 

هدی بیوتی کرم پودری 24 ساعته، گیاهی، فاقد روغن و چربی هست، آسیبی به پوست وارد نمیکنه پس با خیال راحت میتونید اون رو استفاده کنید. 

از طرفی ضد آب ، ضد تعریق و رطوبت بودن این محصول باعث میشه توی هر شرایطی حتی شرجی ترین آب و هوا هم کاملا مات و یکدست باقی بمونه و ظاهرش تغییر نکنه.

برای استفاده به هیچ عنوان در مرحله ی اول مقدار خیلی زیادی از کرم رو روی پوستتون اپلای نکنید، این کار فقط باعث میشه که فید کرم روی پوستتون سخت بشه و در نهایت روی پوستتون خوب قرار نگیره و میکاپ رو کیکی، ماسیده و سنگین نشون بده. 

بهترین کار اینه که ابتدا مقدار کمی از کرم رو روی پوستتون بزنید، فید کنید و اجازه بدین خشک بشه در نهایت اگر نیاز به پوشش بیشتری داشتین میتونید مقدار دیگه از کرم پودر رو اضافه کنید. 

ظاهر نهایی مات و مخملی داره که در هر شرایطی به همون شکل اولیه ی خودش باقی میمونه اگر محصولی میخواین با کاور عالی که در طول روز تکون نخوره و پوست چربی دارین کرم پودر هدی بیوتی برای شما تولید شده. 

 

کرم پودر مک



کرم پودر مک یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین کرم پودرهای دنیاست که خیلی ها حاضر نیستن اون رو با محصول دیگه ای عوض کنن . مک موندگاری 24ساعته ای داره و توی این تایم کاملا یکدست و مات روی پوست میمونه و تکون نمیخوره . 

این کرم پودر برای انواع پوست مناسبه ، دارای خاصیت آبرسانی هست که اجازه ی خشک وکیکی شدنِ کرم روی پوست رو نمیده و از طرفی فرمولاسیونِ اون میتونه چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه پس، در کنار آبرسانی اجازه نمیده پوست چرب ، براق و یا درخشان بشه. 

تکسچر فلوئیدی که کرم پودر مک داره فید اون رو روی پوست خیلی خیلی راحت کرده و در طول روز به هیچ عنوان داخل خطوط و منافذ پوستی فرو نمیره و اون هارو بیشتر و بولدتر نشون نمیده برای همین وقتی از مک استفاده میکنید خیالتون راحته که کل روزروی پوستتون یکدست میمونه و قرار نیست عیوب پوست رو بیشتر و یا بدتر کنه. 

کاور قابل ساختی داره، به این معنی که به میزانی که از کرم پودر استفاده میکنید و به روشی که اون رو فید میکنید میتونه بهتون پوشانندگی طبیعی، مدیوم و فول بده . برای همین بهترین کار اینه که درست مثل کرم پودر هدی بیوتی اون رو استفاده کنید، نه به دلیل سخت فید شدن بلکه به این دلیل که با لایه لایه زدنِ کرم پودر میتونید هم فید خیلی بهتری داشته باشین هم به میزان کاور دلخواهتون دست پیدا کنید. 

اگر پوست خیلی خشکی دارین باید اون رو با محصولی مثل اسنشیال اویل مک ترکیب کنید تا رطوبتش افزایش پیدا کنه و روی پوستتون خیلی بهتر بشینه. قیمت کرم پودر مک و اسنشیال اویل رو میتونید در سایت مای سفورا ببینید و تهیه کنید. 

 

کرم پودر استی لادر



محصول بعدی کرم پودر مورد علاقه ی میکاپ آرتیست های حرفه ای هست. کرم پودر استی لادر : "اعتماد به نفس رو تنت کن" به بهترین شکل ممکن پوست رو کاور میکنه  تمامی عیوب مثل لک، جوش، خطوط ، منافذ و... محو میکنه بدون این که ظاهر طبیعی پوست رو از بین ببره ، در واقع با استی لادر شما دارای یک پوست دوم اما بی عیب و نقص هستین.

این کرم پودر برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارن بی نظیر هست چرا که میتونه چربی پوست رو کنترل کنه و اجازه نمیده پوست براق و چرب دیده بشه، موندگاری 24 ساعته داره و در تمام این تایم کاملا مات و مخملی روی پوست باقی میمونه. 

کاور خیلی خوبی داره ، کرم پودر به شدت سبکیه و با تکسچر فلوئیدی ومایعی که برای اون طراحی شده خیلی راحت میتونید با براش یا اسفنج اون رو روی پوستتون فید کنید. 

کرم پودر استی لادر محصولی ضد آب هست که توسط متخصص پوست تست شده و هیچ نوع آسیبی به اون وارد نمیکنه. 

 

کرم پودر نارس



محصول بعدی مناسب برای افرادی هست که پوست خشک ، نرمال و کدری دارن. کرم پودر نارس، با خاصیت رطوبت رسانی که داره پوست رو خیلی خوب مرطوب میکنه و اجازه نمیده کرم روی پوست شما کیکی ، خشک و پوسته پوسته دیده بشه مشکلی که اکثر افراد با پوست خشک و کدر با اون سرو کار دارن. 

این کرم پودرِ 16 ساعته، ضد تعریق و رطوبت هست و توی هر شرایطی به همون شکل اولش باقی میمونه، ویژگی که بهترین کرم پودر باید اون رو داشته باشه ، جوری که بعد از چند ساعت اکسید ، یا پخش و محو نشه. 

نارس دارای ترکیبی از عصاره های سیب، هندوانه و تمشک هست که همین ترکیب باعث بهبود بافت پوست میشه و رطوبت اون رو بالا میبره و پوست خیلی درخشان ، سالم و جوون دیده میشه. 

کرم پودر نارس کاور مدیوم تا فولی داره و یکی از بهترین کرم پودرها برای کسایی هست که محصولی میخوان هم پوستشون رو کاور کنه و هم این که اون رو خیلی با طراوت ، شاداب و جوون نشون بده . 

این کرم پودر بی نظیر ضد انتقال هست یعنی، شما میتونید بعد از اون با خیال راحت از ماسک استفاده کنید و یا این که لباستون رو تعویض کنید بدون این که نگران این باشین که کرمتون پخش بشه ویا ردش روی ماسک و لباستون بمونه.

کرم پودر نارس دارای رنگ بندی متفاوتی هست شما میتونید این رنگ بندی و قیمت کرم پودر نارس رودر سات مای سفورا ببینید. 

 

کرم پودر لورال 



و آخرین معرفی برای بهترین کرم پودر دنیا ، کرم لورال هست . محصولی به شدت سبک که به هیچ عنوان منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه و همین قضیه باعث میشه بعد از استفاده به هیچ عنوان دچار جوش و یا لک نشین و این ویژگی اون رو تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه کرد. 

لورال توسط متخصص پوست تست شده و ترکیبات اون فاقد مواد مضر هستن و دارای spf هست که میتونه محافظت خوبی از پوست انجام بده. 

کرم پودر لورال دارای کاوری مدیوم تا فوله و انواع پوست میتونن اون رو استفاده کنن و از مزایای اون بهره مند بشن. رنگ و ظاهرش تغییری نمیکنه و در دو مدل 24و32 ساعته موجوده که میتونید اون رو با توجه به نیازتون انتخاب و استفاده کنید. 

 

با هم 5 تا از بهترین کرم پودرها در دنیا رو بررسی کردیم، شما میتونید با توجه به نیاز پوستتون محصول مناسبتون رو انتخاب و تهیه کنید. 

میدونید که محصولاتِ بیشتری میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندها ست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده. 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 966]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن