تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799261664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تولیدکنندگان کفش ایمنی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

خوشبختانه امروزه تولیدکنندگان بسیاری در کشور ایران هستند، که کفش‌های ایمنی را باکیفیتی بالا به بازار عرضه می کنند و در این زمینه می‌توانند با برندهای خارجی رقابت کنند. همچنین نمی توان به طور قطعی گفت، کدام یک از برندهای کفش ایمنی بهتر است، به این دلیل که تجربه و نیاز هر فرد متفاوت است. هر یک از برندهای کفش کار از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و هر یک از افراد نیز طبق نیازهای خود کفش ایمنی را انتخاب می کنند.

برای مثال، بعضی افراد در جستجو کفش های ایمنی هستند، که بیشترین مقاومت را در برابر حرارت و یا ضربه داشته باشند، در حالی که افراد دیگری هستند که به دنبال کفش های ایمنی با ظاهر زیبا و سبک هستند. به همین دلایل، بهترین کار برای انتخاب بهترین برند، بررسی و مقایسه خصوصیات و نیازهای خود با محصولات موجود می باشد.

این محصولات، بهتر است از کفی مناسب برخوردار باشند و از برخورد اجسام سنگین با پاهای کاربران به خوبی محافظت کنند. همچنین اگر در این مواقع کفش ایمنی غیراستاندارد باشد، پای کاربر آسیب های جبران ناپذیری می بیند. در ساخت و طراحی قسمت جلویی یعنی انگشت پا در کفش کار مواد فلزی، فولادی و… بهره وری می شود، که در برابر احتمال سقوط اشیا سنگین مناسب می باشد. زیره این محصولات بهتر است از جنس پلی اورتان باشد.

انواع کفش های ایمنی

کفش های حفاظتی در انواع متنوع با کاربری های خاص متفاوت تولید می شوند و روز به روز با در نظر گرفتن گستردگی نیازها مدل های جدیدی ارائه می شوند. از انواع کفش کار میتوانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

همانطور که ذکر شد، با توجه به صنعت مورد نظر، جنس و مواد اولیه‌ی بهره وری شده در کفش های ایمنی متفاوت است. این تفاوت در نوع موادهای اولیه و طراحی کفش های کار و ایمنی و راحتی بیشتر و حتی کاهش هزینه ها می باشد. به عنوان مثال کفش اداری مورد استفاده‌ی افراد اداری نیازی به سر انگشت های فولادی ندارد.

بهترین برند کفش ایمنی ایرانی

با پیشرفت تکنولوژی در تولید تجهیزات ایمنی، کفش های ایمنی به منظور کاهش آسیب های وارده به پای کاربران تولید و به بازار عرضه می شوند. در ابتدا این نوع کفش ها فقط در صنعت های پر خطر استفاده می شدند، ولی با گذشت زمان و افزایش آشنایی با کارایی آنها، این روزها تمامی صنایع و حتی کارگاه های کوچک نیز از آنها به نحوی عالی بهره وری می کنند.

 کفش ایمنی پاتن

کفش ایمنی پاتن، را می‌توانیم به عنوان بهترین برند کفش ایمنی ایرانی در بازار بشناسیم، که محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد. کلیه کفش‌های این برند از بهترین نوع چرم می باشد و وجود این ویژگی به این معناست که اگر اجسام تیز از ارتفاع زیاد بر روی کفش سقوط کند، پای کاربران آسیبی نخواهد دید. از سوی دیگر کفی این کفش های ایمنی از موادی تولید شده است، که در محیط‌های لغزنده یا مرطوب بدون بروز مشکل می توان از آنها استفاده کرد و با خیال راحت از آنها در انواع محیط‌های صنعتی، ساختمانی و کارگاهی بهره وری کرد.

در حال حاضر کفش پاتن با ضمانتی 12 ماهه به بازار عرضه شده است و نشان ملی استاندارد ایران در کفش پاتن نشان دهنده کیفیت عالی این محصولات می باشد. افزون بر کفش‌های کار، قابلیت خرید انواع کفش‌های اداری مردانه و زنانه هم از این برند وجود دارد. این محصولات اکثرا در مدل‌های متنوعی همانند مارکو، پیروز، گلکسی، مارس، لیونا و دلتا تولید می‌شوند، که هرکدام برای شرایط خاصی ساخته شده‌اند.

کفش ایمنی ارک

یکی از تخصصی ترین برندها، در حوزه تولید و عرضه انواع کفش های ایمنی در ایران، شرکت ارک می باشد. این برند یکی از شرکت های تولید کننده انواع پوتین و کفش کار، کوهنوردی، نظامی و پرسنلی می باشد و با هدف برطرف کردن تمامی نیازهای کاربران، محصولات خود را در دو نوع مردانه و زنانه ارائه می کند. همچنین کفش های ایمنی ارک نیز طبق استانداردهای جهانی ISO14001:2015، ISO45001:2015، ISO9001:2015 و HSE MS عرضه می شوند. کفش های ارک برای استفاده های طولانی مدت مناسب هستند و در شرایط های سخت شغلی نیز از عملکرد عالی برخوردار هستند. محصولات این برند از یک آستر محافظتی برخوردار هستند و در قسمت زیرین آنها نیز عرق پا را به نحوی عالی جذب می کند. گواهینامه های برند ارک عبارت اند از:

  • استاندارد کفش ایمنی
  • HSE MS
  • ISO 14001
  • ISO 45001
  • ISO 9001
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  • استاندارد مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی


images_1700026202_6554575a6f83f.png

 کفش ایمنی پای آرا

یکی دیگر از بهترین برند های کفش ایمنی ایرانی برند پای آرا می باشد، که علاوه بر کفش‌های ایمنی، انواع گوناگونی از کفش‌های اداری و مجلسی را هم تولید می‌کند. این برند که در شهر تبریز فعالیت دارد، استانداردهای ISO 9001-2015 را در انواع کفش های خود رعایت کرده و در سال‌های متعدد توانسته، عنوان واحد نمونه کیفی را از سوی سازمان استاندارد به دست بیاورد.

کفش ایمنی ایمن پا

ایمن پا، فعالیت خود را در حوزه کفش ایمنی، از سال 1380 آغاز و اکنون نزدیک به 20 سال از تجربه این برند، به عنوان تامین کننده کفش های ایمنی در صنایع داخلی ایران گذشته است. ایمن پا، توانسته با اولویت بخشیدن به اصول ایمنی و بهداشت در صنعت، بهره وری از مواد اولیه مرغوب و ارتقا کیفیت محصولات خود پاسخی مناسب به مشتریان محترم ارائه کند. این شرکت ایرانی، یکی از مهم ترین تولید کنندگان کفش های ایمنی مهندسی نیز می باشد. ایمن پا، با تنوع بالای محصولات خود توانسته نیاز مشتریان را به نحوی عالی تامین کند. از انواع کفش های کارایمن پا، می توانیم به مدل های پرفروش مانند سیفتی جاگر، تریمکس، و نیو تریمکس و همچنین کفش و پوتین ایمنی آلفا و بتا اشاره نماییم. طبی بودن کفش، متریال، آنتی باکتریال، وزن سبک و زیره مناسب و با دوام از ویژگی های محصولات این تولید کننده داخلی می باشد. همچنین، کفش ایمنی ایمن پا قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.

کفش ایمنی بهشتیان

شرکت تولیدی بهشتیان، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کفش های چرم زنانه و مردانه از سال 1329 در اصفهان آغاز و با بهره وری از دانش ایرانی، هنر و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از انواع چرم، مدوام رضایت کاربران و کیفیت بالای محصولات خود از مهم ترین هدف های خود قرار داده است. کارخانه بهشتیان، با استفاده از حدود 150 نیروی انسانی ماهر، در چندین سال خیر توانسته است، تحولی را در اصفهان به وجود بیاورد. این برند، یکی از محبوب ترین شرکت های تامین کننده کفش ایمنی بهشتیان می باشد و همچنین 12 شعبه فروشگاهی نیز دارد. بهشتیان یکی از شرکت های ایده پرداز است و با بهره وری از ایده های جدید توانسته است، انواع کفش های محافظتی را با ظاهر زیبا وارد بازار نماید. کفش ایمنی بهشتیان، به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا به پرفروش ترین ها در بازار ایران تبدیل شده است.


images_1700026261_6554579577ceb.png

 

کفش ایمنی یحیی

مجموعه یحیی، با بیش از 50 سال تجربه بازرگانی در حوزه تولید و عرضه تجهیزات حفاظتی، از جمله کفش های ایمنی و با هدف بهره وری از نیروهای کارآمد و ماهر ایرانی و حمایت از تولید ایرانی در سال 1391 اقدام به راه اندازی کارخانه ای با مدرن ترین و بهترین دستگاه های روز دنیا کردند. به دلیل برخوردار بودن کفش های کار یحیی از تمام ویژگی های یک کفش ایمنی مناسب این محصولات به محبوب ترین و پرفروش ترین ها در ایران تبدیل شده اند. برند یحیی، با برخوردار بودن از تاییدیه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت وزارت کار، رضایت کاربران را در کارنامه خود ثبت کرده است. بهره وری از متریال اولیه مرغوب، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و نیروهای با سابقه و ماهر سر لوحه این برند می باشد.

هدف مجموعه یحیی، توسعه صنعت حفاظت ایمنی خود، تولید ماسک و انواع کفش های ایمنی ایرانی مرغوب ترین متریال است. این تولید کننده ایرانی، محصولات حفاظتی خود را هم ردیف با محصولات حفاظتی، سایر کشورهای پیشرفته قرار داده است. این برند علاوه بر تولید کفش ایمنی یحیی، Super3M، کفش های چرم مجلسی و انواع کلاه ایمنی، ماسک صنعتی و شیمیایی، گوشی صداگیر، لباس کار مهندسی شیمیایی، دستکش های کار و لوازم آتشنشانی فعالیت دارد.

 کفش ایمنی کاوه

یکی دیگر از تولید کنندگان برتر در فهرست بهترین برند کفش ایمنی ایرانی، برند کاوه است، که علاوه بر انواع پوتین‌های ایمنی، انواع کفش‌های اداری را نیز عرضه می‌کند. محصولات این مجموعه طبق استانداردهای اروپا ساخته شده اند و از گارانتی ۱۲ ماهه برخوردار می باشند. به همین خاطر کاوه تاییدیه مرکز تحقیقات حفاظت و بهداشت وزارت کار را دریافت و در بین مصرف کنندگان ایرانی محبوبیت بسیاری را به دست آورده است.

کفش ایمنی ساتر

تولیدی ساتر، دارای 20 سال تجربه کار در تولید و عرضه کفش ایمنی بوده و با بهره وری از ماشین آلات روز در تولید کفش های ایمنی خود، باعث طراحی بسیار عالی کفش های این شرکت شده است. برند ساتر، در همان اوایل راه خود افتخار همکاری با سازمان ها و کارخانجات معتبر دولتی و خصوصی ایرانی و صادرات به آذربایجان و امارات را داشت. این شرکت، افزون بر به دست آوردن مجوزهای مورد نیاز، موفق به کسب استاندارد ملی ایران است. این برند از تاییدیه مرکز تحقیقات وزارت کار برای انواع محصولات خود است و موفق به تولید کفش ایمنی مهندسی بسیار مرغوب برای اولین بار در خاورمیانه شده است.

کفش ایمنی ساتر، تمامی ویژگی های یک کفش ایمنی مناسب را دارا است و همگی دارای طراحی ارگونومیک نیز می باشند. همچنین انواع کفش مهندسی ساتر از جنس چرم و DTY هستند. این محصولات در استفاده طولانی مدت هیچ گونه آسیبی به پای کاربران نمی زند و از مقاومت بالا در برای انواع مواد شیمیایی، اشیای سنگین و حرارت و… نیز برخوردار است.


images_1700027017_65545a89e114b.png

سخن پایانی

در نهایت پس از معرفی بهترین برند کفش کار ایرانی، بهتر است پاسخ صریحی به این پرسش بدهیم، که کفش ایمنی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ نکته مهم در انتخاب کفش کار، بدون در نظر گرفتن خارجی یا ایرانی بودن کفش، به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز از کیفیت، متریال مصرفی، نحوه کاربرد، خصوصیات و نوع گارانتی کفش کار ایمنی می باشد. در حال حاضر در بازار ایران، انواع متنوعی از کفش‌ های محافظتی وجود دارد، که از نظر کارایی و کیفیت، به طور کامل با برند های نسبتا متوسط خارجی برابر هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 988]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن