تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814435686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای جامع خرید مبل راحتی جدید و شیک از تولیدی مبل


واضح آرشیو وب فارسی::



در راهنمای جامع خرید مبل راحتی جدید و شیک از تولیدی مبل ما ابتدا باید مبل و مبلمان و انواع سبک های آن را برای شما تشریح کنیم. هر چقدر با مبل و انواع آن بیشتر آشنا شوید می توانید در خرید مبل راحتی بهتر تصمیم گیری کنید.

خرید مبل راحتی اقساطی از تولیدی مبل ایبلو

ایبلو برند مبلمان و سبک زندگی با بیش از بیست سال سابقه تولید مبل یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تولید و فروش اقساطی مبلمان بوده که می توانید جهت خرید مبل با شرایط ویژه به این مجموعه مراجعه نمایید. از خدمات تولیدی مبلمان ایبلو می توان به ارسال رایگان به سراسر کشور، گارانتی ۳ ساله، خدمات ۱۰ ساله، فروش آنلاین و حضوری، ارسال نمونه متریال برای خرید اینترنتی و ... می باشد.محصولات ایبلو فراتر از مبل بوده و شامل ناهار خوری ، سرویس خواب ، میز تلویزیون ، بین بگ ، کنسول ، فرش ، شال مبل و سایر محصولاتی که برای یک خانه نیاز است با نگاهی مدرن به دیزاین.

در مجموعه تولیدی مبلمان ایبلو امکان خرید مبل راحتی اقساطی با شرایط ویژه امکان پذیر بوده و همچنین می توانید اقدام به خرید انواع تجهیزات دکوری، انواع آباژور ، مبل کلاسیک و غیره در طرح های ویژه فروش و حراج نمایید. ارسال مبل در تولید مبل ایبلو به سراسر ایران رایگان همراه با بیمه بوده و در ارسال برای جلوگیری از آسیب محصولات آنها را در بسته بندی های وکیومی قرار می دهند.

برای اطلاعات بیشتر و بررسی جزئیات حتماً با مشاورین متخصص مجموعه تولیدی مبلمان ایبلو در ارتباط باشید.

تلفن تماس با تولید مبل ایبلو: ۹۱۰۱۰۰۱۱ – ۰۵۱

تاریخچه مبلمان

بشر از دیرباز تا کنون نشان داده است که از تمامی امکانات موجود برای راحتی و تزئین محل زندگی خود استفاده می کند.

پیدایش اولین آثار مبلمان در زندگی انسان ها

پیدایش مبل به سالیان دور بر می گردد، انسان های اولیه از اشیاء طبیعی و استخوان حیوانات بزرگ و یا چوب برای جایگاه نشیمن یا خواب استفاده می کردند، که در مجموع به آنها مبلمان گفته می شود.

مبلمان امروزه تفاوت های بسیاری کرده. بطور کل سبک های مبلمان شامل مبل راحتی ، کلاسیک و سلطنتی می‌شود. از بین این سبک ها، مبل راحتی از سایر سبک ها مخاطب بیشتری داشته و غالب خریداران تمایل به خرید مبل راحتی دارند.



خرید مبل راحتی جدید و شیک با بهترین قیمت از تولیدی

حال که در این سفر کوتاه که کنار هم هستیم مایلم تا تجربه سالها خدمت تولیدی مبلمان ایبلو را دراین صنعت با شما به اشتراک بگذارم. در اینجا انواع مبل راحتی و کاربرد های آن را با هم بررسی می کنیم تا بهترین انتخاب را در خریدمان داشته باشیم.

مبل راحتی چیست؟

همانطور که قبل تر گفتیم مبلمان به چند دسته مبل راحتی و مدرن، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی تقسیم می شوند. امروزه با توجه به مساحت منازل و فضایی که در آن خستگی را از تن به در می کنیم از مبل راحتی استفاده می کنیم. یکی از مزایای مبل راحتی تنوع بسیار بالای آن است که مورد استقبال مشتری قرار می گیرد.

وقتی صحبت از مبل راحتی می شود اولین چیزی که به ذهن ما می رسد راحت بودن آن است. این مبلمان برای نشیمن طولانی و استراحت استفاده می شود و افراد خانواده بعد از یک کار طولانی و نیاز به استراحت از این وسیله لذت بخش استفاده می کنند. بنابر این این نوع مبلمان باید دارای متریال با کیفیت و مرغوب باشد تا حس آرامش را در هنگام استراحت بر روی آن به شما انتقال دهد.

البته یکی دیگر از مزیت هایی که باعث استقبال از مبل راحتی شده است زیبایی آن در دکوراسیون است که منجر می شود شما در قسمت های مختلف منزل از آن استفاده کنید.

از مبل راحتی برای پذیرایی از مهمان یا در نشیمن یا اتاق تلویزیون می توان استفاده کرد. و حتی در اتاق خواب و به جا تخت نیز کاربرد دارد یا وقتی مهمان دارید، جای خواب بسیار نرم و دلچسبی برای مهمان شما محسوب می شود.

مبل راحتی انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربرد شما در منزل می توانید از تنوع آن استفاده نمایید.

انواع مبل راحتی جدید و شیک

مبل راحتی ست هفت نفره

این چیدمان معمولاً بصورت دو عدد مبل یک نفره، یک عدد کاناپه دو نفره و یک عدد کاناپه سه نفره می باشد که بسته به فضای در دسترس، چیدمان می شود. اگر مبل راحتی را برای فضای پذیرایی میخواهید، ست هفت نفره بهترین گزینه برای شماست. با فضای نشیمنی که دارد یک محیط پذیرایی دوستانه را رقم می زند.

مبل راحتی با طرح ال

این مبل بسیار پرطرفدار است، زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و برای انواع فضاها و محیط های کوچک بسیار مناسب است و همچنین خاصیت ال بودن آن این امکان را می دهد که تعداد نشیمن بیشتری در اختیار داشته باشید و فضای صمیمی و گرمی برای شما ایجاد می کند این مبل ها برای استراحت روزانه؛ بسیار انتخاب خوبی است.

مبل تختخواب شو:

این مدل مبل پرکاربرد است؛ و همانطور که از نامش پیدا است هم می توان برای نشستن و هم استراحت و خواب از آن استفاده کنیم. حتی می توان از آن در داخل اتاق خواب و یا اتاق مهمان استفاده کنید، چون با توجه  به فضای کمی که اشغال می کند زیبایی و استراحت هردو را با هم برای شما به ارمغان می آورد. این مبل برای دفتر و محیط کار بسیار پر کاربرد است که هرگاه نیاز به استراحتی کوتاه داشتید به راحتی از آن استفاده نمایید.

مبل لاوست:

مبل لاوست یا مبل عشق، مبلی کوچکی است که برای نشستن دو نفر طراحی شده است. طراحی این مبل به شکل اس انگلیسی است و در فضای گفتگوی گرم و صمیمی ایجاد می کند. از این مبل می توان برای ست کردن با مبل دیگری به عنوان مکمل استفاده کنید این مبل بسیار مدرن و شیک است. اگر شما می خواهید در اتاق خوابتان صندلی داشته باشید و همینطور فضای مدرن و شیکی را ایجاد کنید این انتخاب بسیار عالی است. صندلی عشق یک صندلی مجزا است و شما در کنار باقی وسایل منزل یا نشیمن جداگانه و یا خواب می توانید به راحتی از این نوع مبل راحتی استفاده کنید.

بین بنگ

بین بگ یا Bean Bag یا مبل شنی که به آن هپی چیر نیز گویند یکی دیگر از انواع مبل راحتی می باشد که امروزکاربرد فراوانی دارد. در این نوع مبل از چوب و پلاستیک استفاده نمی شود. این مبل آنچنان راحت است که احساس شادی و راحتی را برای شما فراهم می کند و دلیل قرار دادن اسم هپی چیر برای این مبل به همین دلیل است. مهمترین نکته در انتخاب بین بگ استفاده از متریال با کیفیت است. تولیدی مبل ایبلو با ضمانت ۳ ساله و خدمات پس ازفروش ۱۰ ساله این محصول را به شما عزیزان ارائه می دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2825]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن