تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798719742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بهترین رشته‌ها برای مهاجرت با مدرک آرایشگری


واضح آرشیو وب فارسی::


آموزشگاه آرایشگری زنانه

آیا با مدرک آرایشگری می‌توان مهاجرت کرد؟ کدام رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت بهترند؟ برای مهاجرت کاری از طریق آرایشگری چه مدارکی نیاز است؟ چه کشورهایی برای آرایشگری، بازارکار بهتری دارند؟

این‌ها سوالاتی هستند که معمولاً برای افرادی که به‌دنبال مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری هستند پیش می‌آید.

شغل آرایشگری این روزها در بیشتر کشورهای دنیا بازار کار خوبی داشته و به همین دلیل نیز متقاضیان این شغل نیز همواره رو به افزایش است.

اگر شما هم با هدف مهاجرت قصد ثبت‌نام در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه را دارید، توصیه می‌کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید. چراکه قرار است به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

 

با چه مدرکی می‌توان برای مهاجرت کاری آرایشگری اقدام کرد؟

اگر قصد مهاجرت کاری از طریق آرایشگری را دارید، باید بدانید که تنها داشتن مهارت و تخصص کافی نیست، بلکه باید مدارک معتبر مربوط به حوزه کاری خود را نیز داشته باشید.

در کشور ما مدرک رسمی فنی‌وحرفه‌ای معتبرترین و بهترین نوع مدرک آرایشگری زنانه است. زیرا این مدرک از سوی سازمان فنی‌وحرفه‌ای صادر شده، دارای اعتبار بین‌المللی بوده و قابل ترجمه است.

سازمان فنی‌وحرفه‌ای عضو سازمان جهانی کار بوده و مدرک‌های صادره از آن در تمامی کشورهای عضو در سازمان جهانی کار (حدود 186 کشور) معتبر است. بنابراین برای مهاجرت کاری با مدرک آرایشگری اولین کاری که باید انجام دهید گرفتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری است.

برای این کار بایستی در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر تحت نظارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای ثبت‌نام کرده و دوره آموزش آرایشگری زنانه مد نظر خود را بگذرانید.

پس از تمام شدن دوره، در صورت قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری خود را دریافت خواهید کرد.

کیفیت آموزش آموزشگاه آرایشگری نقش به‌سزایی در مهارت و تخصص شما دارد. بنابراین اگر قصد ثبت‌نام در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران را دارید باید تحقیقات کافی در این زمینه انجام داده و بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید. 

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس یک آموزشگاه معتبر در شهر تهران است که تمام دوره‌های آموزش آرایشگری را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی برگزار می‌کند. اگر به‌دنبال یک آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران با مدرک بین المللی هستید، می‌توانید به سایت این آموزشگاه به آدرسwww.golgisamoz.com  مراجعه کرده و یا عبارت "آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس" را در اینترنت جست‌وجو کنید. 

 

توانایی‌ها و مهارت‌های لازم برای مهاجرت با مدرک آرایشگری

هنگامی که می‌خواهید به‌عنوان یک آرایشگر به کشور دیگری مهاجرت کنید باید علاوه‌بر تسلط کامل به رشته و تخصص خود، مهارت‌ها و توانایی‌های دیگری در خود پرورش و تقویت کنید تا موفق‌تر باشید. مهم‌ترین توانایی‌ها عبارتند از:

 

تسلط نسبی به زبان انگلیسی

ازآنجایی که در حرفه آرایشگری شما مدام با افراد جامعه سروکار دارید، باید زبان آن‌ها را نیز بلد باشید تا بتوانید کار خود را پیش ببرید. بنابراین قبل از مهاجرت باید حداقل تا سطح متوسطی زبان خود را تقویت کنید تا برای ارتباطات روزمره دچار مشکل نشوید. بلد بودن زبان انگلیسی باعث می‌شود ارتباط خوبی با مشتریان خود برقرار کرده و اینگونه می‌توانید آینده شغلی خود را تضمین کنید.

 

توانایی ارتباط برقرار کردن و اجتماعی بودن

شرایط مهاجرت و زندگی در یک کشور دیگر ایجاب می‌کند که با دیگران ارتباط مؤثر و گرمی برقرار کنید. شما باید توانایی این را داشته باشید که با گروه‌های مختلف مردم از هر فرهنگ، کشور و نژاد ارتباط گرفته و آن‌ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید. علاوه‌بر این دایره ارتباطات گسترده این شانس را به شما می‌دهد که بتوانید موقعیت‌های شغلی بهتر و بالاتری دریافت کنید.

 

توانایی مدیریت زمان

اگر می‌خواهید آینده شغلی خوبی بعد از مهاجرت داشته باشید باید توانایی مدیریت زمان را در خود تقویت کنید. مدیریت زمان نوعی مشتری مداری است و رضایت آن‌ها در پی خواهد داشت. بی‌راه نیست اگر بگوییم مدیریت زمان نیز به‌اندازه تسلط شما در حرفه و رشته خود مهم است.

 

بهترین رشته‌ها برای مهاجرت با مدرک آرایشگری چه رشته‌هایی هستند؟

 


آموزشگاه آرایشگری

شاید صحبت از بهترین رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت کمی سخت باشد، زیرا هر رشته‌ای طرفداران و بازارکار خود را دارد. با این حال زمانی که صحبت از مهاجرت با مدرک آرایشگری می‌شود باید به‌دنبال آن دسته از رشته‌هایی بود که برای مهاجرت به کشورهای دیگر بهترین بازارکار و درآمد را داشته باشند. در ادامه شما را با بهترین رشته‌ها برای مهاجرت با مدرک آرایشگری آشنا خواهیم کرد.

 

رشته گریم و میکاپ

یکی از مطرح‌ترین و پرطرفدارترین رشته‌های آرایشگری، رشته گریم و میکاپ یا آرایش صورت است. شما در این رشته یاد می‌گیرید چگونه متناسب با فرم صورت بهترین نوع آرایش را پیاده‌سازی کنید. علاوه‌بر این با گذراندن این دوره در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر، جدیدترین و به‌روزترین سبک‌های آرایشی مختلف مانند سبک اروپایی، سبک برزیلی، سبک عربی و... را یاد خواهید گرفت.

اگر به‌خوبی به این رشته مسلط شوید و مهارت‌های لازم را کسب کنید، در هر کجای دنیا می‌توانید مشغول‌به‌کار شده و به درآمد و جایگاه مورد نظر خود برسید. 

 

رشته طراحی و کاشت ناخن

این روزها درصد بسیار زیادی از زنان در نقاط مختلف جهان به کاشت ناخن روی آورده‌اند. به همین دلیل نیز این رشته در حال حاضر متقاضیان زیادی چه در داخل و چه خارج از کشور دارد. شما نیز می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش کاشت و طراحی ناخن در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر و وابسته به سازمان فنی‌وحرفه‌ای، خود را برای مهاجرت از طریق این حرفه آماده کنید.

 

رشته آرایش دائم و تاتو بدن

با وجود اینکه تاتوی بدن از سالیان دور در میان اقوام مختلف انسان‌ها رواج داشته، اما امروزه تاتوی بدن به شکل پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری دوباره ترند شده و طرفداران بسیاری نیز در سراسر دنیا دارد. اگر شما هم قصد دارید از طریق یکی از رشته‌های آرایشگری مهاجرت کاری کنید، یکی از بهترین رشته‌ها تاتوی بدن است.

در کنار تاتو، خدمات دیگری مانند فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ ابرو، میکروپیگمنتیشن، خط چشم، رژ لب،  شیدینگ لب، بن مژه و خط لب از جمله خدمات آرایش دائم پرطرفدار برای مهاجرت هستند.

 

رشته رنگ مو

بدون شک یکی از بهترین رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت کاری، رشته رنگ مو است. چراکه خدمات مربوط به رنگ مو در سال‌های اخیر بسیار گسترده و متنوع شده است. شما با شرکت در دوره‌های آموزش رنگ و مش در آموزشگاه آرایشگری زنانه و بعد از آن گرفتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری می‌توانید برای مهاجرت به کشورهای مختلف مانند کانادا، ترکیه، اروپا و... اقدام کنید.

 

رشته کوتاهی مو

کوتاهی مو جزو آن دسته از خدمات آرایشگری است که از زمان‌های گذشته تا به امروز همیشه مشتریان و متقاضیان خود را داشته است. شما با داشتن مدرک معتبر کوتاهی مو، به‌روز نگه داشتن خود و همچنین کسب مهارت در آن می‌توانید درآمد و جایگاه شغلی خود را هم در داخل کشور  هم کشورهای دیگر تضمین کنید.

 

رشته شینیون مو

شینیون مو از دیگر رشته‌های مناسب و پرمتقاضی برای مهاجرت کاری از طریق آرایشگری است. شما با شرکت در دوره‌های مختلف شینیون مو با تکنیک‌ها و استایل‌های مختلف آشنا می‌شوید. پس از آن تنها با تکرار و تمرین است که می‌توانید ایرادات خود را برطرف کرده و به مهارت لازم دست پیدا کنید. افراد حرفه‌ای و به‌روز می‌توانند در هر کجای دنیا که باشند با تکیه بر دانش و مهارت خود به درآمد بالایی در این رشته برسند.

 

رشته اکستنشن مژه

اکستنشن و یا کاشت مژه نیز از دیگر خدمات آرایشگری است که در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کرده است. اگر در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر در دوره اکستنشن مژه شرکت کنید، می‌توانید بعد از گرفتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری هم در سالن‌های آرایشگری زنانه در داخل کشور مشغول به‌کار شوید و هم برای مهاجرت به کشورهای دیگر اقدام کنید.

 

چه کشورهایی برای مهاجرت کاری با مدرک آرایشگری مناسب هستند؟

 


آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

 

هرچند که خدمات مختلف آرایشگری جزو آن دسته از خدماتی هستند که هر جامعه‌ای به آن نیاز دارد اما در برخی از کشورها درآمد و شرایط زندگی برای آرایشگران مناسب‌تر است. در ادامه برخی از بهترین و مناسب‌ترین کشورها برای مهاجرت کاری را معرفی خواهیم کرد.

 

کانادا

زمانی که در بین ایرانیان صحبت از مهاجرت می‌شود اولین کشوری که نظر همه را به خود جلب می‌کند کانادا است. برای آرایشگران کانادا یکی از مقصدهایی است که نسبت به کشورهای دیگر، اخذ ویزا آن آسان‌تر بوده و بازارکار پررونقی هم در این زمینه دارد. همچنین شغل آرایشگری با کد 6341، در لیست مشاغل کانادا (NOC) قرار دارد.

برای مهاجرت آرایشگران به کانادا از دو روش سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry) و برنامه نامزدی استانی می‌توان اقدام کرد.

 از میان این دو روش، مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری آسان‌تر است. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید در زمان حداکثر 6 ماه ویزای اقامت دائم خود را اخذ کنید. در این روش آرایشگران باید در ده سال گذشته حداقل 2 سال سابقه کار پاره‌وقت یا یک سال سابقه کار تمام‌وقت داشته باشند.

در سیستم اکسپرس اینتری متقاضیان مهاجرت باید از 100 امتیاز، حداقل 67 امتیاز کسب کنند تا بتوانند واجد شرایط اخد ویزا شوند. سن، میزان تحصیلات، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، سابقه کار و داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از یک کارفرما از کانادا از عوامل تأثیرگذار در کسب این امتیاز به‌شمار می‌روند.

برنامه نامزدی استانی (PNP) نیز یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق آرایشگری است. این روش مناسب افرادی است که می‌خواهند به یک استان خاص در کانادا مهاجرت کنند. در این روش دولت کانادا به استان‌ها اجازه می‌دهد که بخشی از نیروی کار خود را از طریق کارگران ماهر خارجی جذب کنند. مهم‌ترین شرط مهاجرت از این روش برای آرایشگران تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی (برای استان کبک) است.

طراحی و کاشت ناخن، تاتوی بدن، خدمات صافی مو، گریم و میکاپ، اکستنشن مژه و رنگ مو از جمله خدمات آرایشگری پرمتقاضی در کانادا به‌حساب می‌آیند.

 

آمریکا

آمریکا یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت است. افرادی که می‌خواهند به‌عنوان آرایشگر به آمریکا مهاجرت کنند باید در کنار مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری، مدرک زبان انگلیسی و حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط نیز داشته باشند.

طبق پیش‌بینی‌ها تا چند سال آینده بازارکار آرایشگری در آمریکا رشد 13 درصدی خواهد داشت که خدماتی مانند رنگ مو، کراتین و صافی مو و احیا مو و سایر خدمات مربوط به زیبایی و درمان مو در صدر افزایش تقاضا و رشد قرار دارند.

 

آلمان

یکی از بهترین و مهاجرپذیرترین کشورها در حوزه مهاجرت کاری، آلمان است. شما با داشتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری که دارای اعتبار بین‌المللی است، مدرک زبان آلمانی در سطح B1 و حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط شرایط لازم برای گرفتن ویزای کاری از آلمان را خواهید داشت. البته در کنار این‌ها باید یک جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از کارفرمای آلمانی نیز داشته باشید.

اگر سن شما زیر 25 سال بوده و سطح زبان آلمانی شما B2 است، می‌توانید از طریق دوره‌های کارآموزی آوسبیلدونگ آرایشگری موفق به دریافت ویزای کاری آلمان شوید.

 

انگلستان

مهاجرت کاری از طریق آرایشگری نیز مبتنی بر یک سیستم امتیازدهی است و نحوه این امتیازدهی به‌گونه‌ای است که شانس افراد کم مهارت برای دریافت ویزا معمولاً دشوار است.

افراد خارجی برای دریافت ویزای کاری انگلستان باید حداقل 70 امتیاز کسب کنند. برخی از معیارهای مهم در کسب امتیاز، شامل موارد زیر هستند:

  • گرفتن جاب آفر از یک کارفرمای انگلیسی: 20 امتیاز
  • تسلط به زبان انگلیسی: 10 امتیاز
  • داشتن مهارت بالا برای شغل مورد نظر: 20 امتیاز
  • بودن شغل مورد نظر در لیست کمبود مشاغل انگلستان: 20 امتیاز
  • متقاضی در رشته مرتبط با شغل خود یا سایر رشته‌ها مانند علوم مهندسی دارای مدرک دکتری باشد: 10 امتیاز

با وجود این سیتم امتیازدهی انگلستان که از سال 2021 اجرا شده است، کسب امتیاز بالا برای آرایشکران کم مهارت، کمی دشوار به نظر می‌رسد.  

 

استرالیا

شغل آرایشگری (در رشته‌های مختلف) جزو مشاغلی است که در لیست STSOL (لیست مشاغل و تخصص‌‌های مورد تقاضا) دولت استرالیا آورده شده و به‌شدت مورد نیاز است. در این لیست به هر شغل یک کد اختصاص داده شده که کد 391111 مربوط به شغل آرایشگری است.

برای مهاجرت به استرالیا باید از طریق برنامه مهاجرتی General Skilled Migration یا GSM اقدام کنید. GSM یک برنامه مهاجرتی برای افراد بسیار ماهر زیر 50 سال بوده که بدون داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از کارفرمای استرالیایی نیز می‌توانند اقامت موقت یا دائم استرالیا را بگیرند.

 

سوئیس

سوئیس نیز یکی از کشورهایی است که به‌دلیل کمبود نیروی کار از مهاجران کاری با مهارت و تخصص بالا حمایت می‌کند. برای مهاجرت کاری به سوئیس با شغل آرایشگری، علاوه‌بر داشتن مدرک معتبر و بین‌المللی، باید از یک کارفرما در سوئیس پیشنهاد شغلی داشته باشید.

 

ترکیه

آرایشگری به‌عنوان یک شغل پردرآمد در ترکیه شناخته می‌شود، اما معمولاً به‌دست آوردن شغل در ترکیه کمی مشکل بوده و به صبر و پیگیری نیاز دارد. زیرا کارفرماهای ترکیه تمایل زیادی به دادن ویزای کاری به مهاجران ندارند.

به‌طور کلی اولین قدم برای اخذ ویزای کاری ترکیه، گرفتن پیشنهاد کاری از شرکت یا کارفرما است. میزان مهارت، سابقه کار و تسلط به زبان ترکی استانبولی یا در برخی موارد انگلیسی از جمله شروط دیگری بوده که برای دریافت ویزای کاری ترکیه لازم است. 

 

امارات

خدمات مربوط به آرایشگری جزو مشاغل پردرآمد و پررونق در امارات و به‌خصوص شهر دبی است. به‌طوری که میانگین درآمد یک آرایشگر زنانه در دبی حدود 8200 درهم در ماه بوده که مقدار قابل توجهی به نظر می‌رسد.

برای اخذ ویزای کاری از کشور امارات داشتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری، دارا بودن چند سال سابقه کار مرتبط و مهارت و تخصص بالا الزامی است. علاوه‌بر این شما می‌توانید در دبی سرمایه‌گذاری کرده و سالن زیبایی خود را در آن‌جا افتتاح کنید.

ذکر این نکته ضروری است که با داشتن ویزای کاری، هیچ تضمینی برای دریافت ویزای اقامت دائم یا شهروندی امارات وجود ندارد.

 

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین رشته‌ها برای مهاجرت با مدرک آرایشگری آشنا کنیم. همان‌طورکه در این مطلب خواندید رشته‌هایی مانند گریم و میکاپ، رنگ مو، کوتاهی مو، طراحی و کاشت ناخن از جمله رشته‌های خوب و پرطرفدار آرایشگری برای مهاجرت به‌حساب می‌آیند.

کشورهایی مانند کانادا، آلمان، آمریکا، سوئیس، استرالیا و دبی نیز جزو کشورهایی هستند که بسته به شرایط خود می‌توانید برای مهاجرت به آن اقدام کنید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2674]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن