تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ابتدای سال در تهران، بیش از دو میلیون برگه جریمه به خودروهایی که فاقد "معاینه فنی" هستند، صادر شده است.


واضح آرشیو وب فارسی::


معاون عملیات پلیس راهور پایتخت اعلام کرد که پلیس راهنمایی و رانندگی برای بهبود وضعیت آلودگی هوای تهران به اجرای قانون پرداخته و از خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام می‌کند. از ابتدای سال تاکنون، بیش از دو میلیون برگه جریمه برای خودروهای بدون برگه معاینه فنی صادر شده است.



در یک برنامه رادیویی، سرهنگ رازقی درباره طرح جدید پلیس برای ابطال معاینه فنی اظهار نمود. او بیان کرد که یکی از معضلات اصلی تهران، به جز ازدحام و شلوغی و تصادفات، آلودگی هواست که در نیمه دوم سال تشدید می‌شود به دلیل تردد خودروها و وضعیت ترافیک.

وی با اشاره به اجرای طرح جدید ابطال معاینه فنی برای خودروهای دودزا و دارای نقص ایمنی، اظهار داشت: در گذشته، وسایل نقلیه‌ای که برگه معاینه فنی داشتند، تا یک سال از تاریخ صدور آن راحت بودند و کسی به آن‌ها توجه نمی‌کرد. اما از دو ماه قبل، افسران پلیس راهنمایی و رانندگی مجوز ابطال برگه معاینه فنی وسایل نقلیه دودزا و دارای نقص ایمنی را دریافت کرده‌اند.

سرهنگ رازقی توضیح داد: خودروهایی که برگه معاینه فنی آن‌ها ابطال می‌شود، باید نقص خود را برطرف کرده و به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده و مجدداً برگه معاینه فنی دریافت کنند؛ در غیر این صورت، روزانه به مبلغ ۵۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد که افسران پلیس راهنمایی و رانندگی دسترسی مستقیم به سامانه سیمپا دارند و هنگامی که برگه معاینه فنی ابطال می‌شود، در سامانه ثبت می‌شود و به مالک وسیله نقلیه اطلاع داده می‌شود تا اقدامات لازم را برای دریافت برگه معاینه فنی و رفع نقص وسیله نقلیه انجام دهد.

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 459]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن