تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799088139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نطقی در ارتباط با سامانه یکپارچه فروش خودروها و نارضایتی‌های مدل فروش، نظر خود را بیان کرد.


واضح آرشیو وب فارسی::


منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، به تأکید کردند که سامانه یکپارچه فروش خودروها نقش مهمی به عنوان ابزاری نظارتی بر بازار دارد. وی بیان کرد که بازار خودرو باید بازتر شود و عرضه بیشتر از تقاضا باشد تا مردم بتوانند به طور فعال‌تری در آن شرکت کنند.



منطقی افزود: سامانه یکپارچه فروش خودروها به عنوان یک سامانه نظارتی، هدفش کنترل بازار، کنترل مصرف سوخت و رضایت مشتریان است. با راه‌اندازی این سامانه، عرضه و تقاضا تحت نظارت وزارت صنعت، سازمان حمایت و شورای رقابت قرار می‌گیرد.

وی افزود: به دلیل نارضایتی‌های موجود نسبت به روش قرعه‌کشی برای تخصیص خودروها، فرآیند "نوبت‌دهی" جایگزین شد. همچنین، اهمیت اصلی این است که با افزایش عرضه و باز شدن فضای بازار، امکان ورود بیشتر مردم به بازار بیشتر می‌شود


منوچهر منطقی در ارتباط با مصرف بالای بنزین، نگران‌کننده است و به بحث خودروهای برقی پرداخت. وی بیان کرد که یکی از دلایل اصلی جایگزینی خودروهای برقی، مصرف بالای بنزین در کشور است. این اقدام به سمت خودروهای برقی، در طی پنج تا ده سال آینده، به تعدیل مصرف بنزین منجر خواهد شد.

منطقی به یادآوری کرد که متخصصان از ده سال قبل، مطالعاتی درباره خودروهای برقی مناسب برای ایران را آغاز کرده‌اند و معاونت علم و فناوری و شرکت مپنا نیز در این زمینه تلاش‌های قابل توجهی انجام داده‌اند. او اشاره کرد که فعالیت‌های صنعتی و تحقیقاتی در زمینه خودروهای برقی حدود یک دهه پیش آغاز شده است و حدود شش سال پیش، دولت لایحه‌ای درباره برقی‌سازی خودروها تدوین کرد. اما به دلیل عدم اعتقاد برخی نهادهای حاکمیتی به این موضوع، لایحه تصویب نشد.

 


ضرورت حمایت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برقی‌سازی خودرو آشکار است. منطقی، معاون وزیر صنعت، درباره این موضوع اظهار نظر کرد. او تأکید کرد که در تصمیم‌گیری‌های مربوط به ورود به حوزه خودروهای برقی، تاخیری وجود داشته است. اما در بخش تحقیقاتی و صنعتی، هیچ تعللی نبوده است.

منطقی، در یک گفت‌وگو با یک رادیو، بیان کرد که باید گروه‌ها و نهادهای مختلف در حوزه خودروهای برقی، زیرساخت‌ها را ایجاد و پشتیبانی کنند و حمایت لازم را ارائه دهند. وی اشاره کرد که آئین‌نامه خودروهای برقی شامل وظایف دستگاه‌ها و تعریف مشوق‌ها باید توسط هیئت دولت تصویب شود. علاوه بر وزارت صنعت، سایر وزارتخانه‌ها نیز باید در این زمینه همکاری کنند. وزارت نفت باید مشوق‌هایی را ارائه کند، وزارت نیرو باید به تکمیل زیرساخت‌ها بپردازد و وزارت علوم نیز باید به تغییر مفاد درسی و مباحث جدید مرتبط با این حوزه بپردازد. همچنین، معاونت علمی و فناوری نیز باید زنجیره تأمین خودروهای برقی، طراحی‌ها و فناوری‌های جدید و پشتیبانی را پیگیری کند.

همچنین، یادآوری می‌شود که اخیراً معاون وزیر صنعت اعلام کرده است که از آبان ماه سال جاری به بعد، ورود ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی و برقی‌سازی ناوگان تاکسیرانی با همکاری شهرداری‌ها رقم خواهد خورد. او همچنین اظهار داشت که با همکاری شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های خودروسازی و همکاری مشترک مجموعه‌های بین‌المللی، به سمت طراحی و ساخت خودروهای بومی تا سال ۱۴۰۴ حرکت خواهیم کرد.

 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن