تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798370536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت سمعک زیمنس تحت تاثیر چه عواملی است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


قیمت سمعک

یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده سمعک در دنیا، زیمنس آلمان است که با بیش از 140 سال قدمت توانسته با استفاده از نوآوری، پیشرفت و تلاش بسیار، راه حل های شنوایی خلاقانه ای را به کاربران ارائه کنند. سمعک زیمنس محصولی بی نظیر برای افرادی است که از انواع کم شنوایی رنج می­برند. این شرکت در سال 2015 واحد تولید سمعک خود را به مجموعه سیوانتوس واگذار کرد. از آن تاریخ به بعد، محصولات این کمپانی با نام سیگنیا در سنگاپور تولید و به بازار عرضه شدند. ممکن است برای شما نیز سوال باشد که قیمت سمعک زیمنس تحت تاثیر چه عواملی است؟ ما در ادامه به این موضوع می­پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی کمپانی زیمنس

کمپانی موفق زیمنس در سال 1878 توسط ورنرفون زیمنس در آلمان تاسیس شد. در حال حاضر این کمپانی دارای 120 نمایندگی در سراسر دنیا است که با ارائه خدمات باکیفیت توانسته رضایت تمامی بیماران شنوایی را به دست بیاورد. کلینیک سمعک آلفا با بیش از 24 سال سابقه، یکی از نمایندگی های کمپانی زیمنس (سیگنیا) در شهر تهران است که انواع مدل این برند را به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه می­کند. برای اطلاع از قیمت سمعک در انواع مختلف از کلینیک سمعک آلفا، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.


images_1696827045_652386a5b8bf7.jpg

مزایای سمعک زیمنس

انواع سمعک زیمنس عمر طولانی دارند که در ساخت بدنه آنها از بهترین موارد اولیه استفاده شده است. گارانتی و خدمات پس از فروش کمپانی زیمنس عالی است که یک نقطه قوت قابل توجه برای آن محسوب می­شود. کمپانی زیمنس تلاش کرده از جدیدترین فناوری های روز دنیا در سمعک های خود به کار ببرد تا صدایی شفاف و واضحی برای کاربر فراهم شود. محصولات این شرکت برای انواع کم شنوایی خفیف تا شدید و برای گروه های سنی مختلف مناسب است. تنوع بالا در محصولات و قیمت مناسب از دیگر ویژگی های کمپانی زیمنس است. 

فناوری های به کار رفته در سمعک های زیمنس

پلتفرم های زیمنس (سیگنیا) با گذشت زمان پیشرفته تر شده­اند و ویژگی های بیشتری را به کاربران ارائه کرده اند. پلتفرم AX جدیدترین پلتفرم معرفی شده توسط این کمپانی است که سمعک های طراحی شده بر پایه آن، ویژگی های بی نظیری دارند. پیش از این، پلتفرم X یا همان Exprience توسط زیمنس ارائه شده بود که اولین سنسور اکوستیکی حرکتی برای پردازش صدا محسوب می­شد.

پلتفرم Nx یا همان Natural Exprience دیگر پلتفرم جدید زیمنس است که پیش از پلتفرم X به دنیای محصولات شنوایی معرفی شد. این پلتفرم فناوری پردازشی قوی دارد که کاربر صدای گفتار را به بهترین نحو دریافت می­کند. فناوری شارژ یون – لتیوم و شفافیت صدای بالا از دیگر ویژگی های پلتفرم Nx است. 

قیمت سمعک زیمنس

قیمت سمعک زیمنس (سیگنیا) به طور کلی به نوع تکنولوژی به کار رفته در سمعک بستگی دارد. چنانچه سمعک ارائه شده، بر پایه پلتفرم های جدید طراحی شده باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. سمعک های شارژی زیمنس قیمت بالاتری دارند. ضد آب بودن بدنه، اتصال بی سیم و تکنولوژی تطابق خودکار صدای محیطی، از دیگر مواردی هستند که باعث افزایش قیمت کلی سمعک می­شوند. گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین سال ساخت نیز از دیگر مواردی هستند که بر قیمت سمعک تاثیرگذارند.

آیا سمعک زیمنس گران است؟

به طور کلی قیمت سمعک های زیمنس (Signia) بر اساس فناوری های به کار رفته در آنها تعیین می­شود. به همین دلیل، قیمت سمعک هوشمند پایه با سمعک های هوشمند وایرلس و پیشرفته متفاوت است. سمعک هایی که بر پایه پلتفرم هایی که سرعت پردازش کمتری دارند، قیمت پایین تری نسبت به پلتفرم های پرسرعت در پردازش دارند. ممکن است برای این سوال برای شما پیش بیاید که آیا سمعک زیمنس گران قیمت است یا خیر؟

پاسخ این سوال به نوع تکنولوژی موجود در آن بستگی دارد. اگر به دنبال سمعک ارزان قیمتی هستید، باید سمعک هایی انتخاب کنید که تکنولوژی متوسطی دارند و برای کم شنوایی های خفیف تا متوسط مناسب هستند. اگر کم شنوایی شدید تا عمیق دارید، بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که کیفیت بالایی دارند و در دسته سمعک های هوشمند و فراهوشمند قرار می­گیرند.


images_1696827112_652386e88f663.jpg

ویژگی های سمعک زیمنس

زیمنس مبالغ بزرگی را برای توسعه سمعک های جدید خود در نظر می­گیرد. همین موضوع باعث شده سمعک های هوشمند جدید این کمپانی قیمت بالایی نسبت به سایر مدل ها داشته باشند. تمامی سمعک های زیمنس (سیگنیا) بر استاندارد های روز دنیا تولید می­شوند.

سطح عملکردی سمعک های زیمنس بر اساس تعداد کانال هایی که دارند سنجیده می­شوند. به عنوان نمونه سمعک های طراحی شده بر پایه پلتفرم Nx در سه سطح فناوری 3nx، 5nx  و 7nx تولید شده اند که به ترتیب دارای 24، 32  و 48 کانال هستند.

نامگذاری سمعک های زمینس به صورت خاصی می­باشد. سمعک های پشت گوشی زیمنس Motion، داخل گوشی Insio،  سمعک های Ric Pur و سمعک های داخل گوشی از پیش ساخته شده به نام Silk نام گذاری شده­اند.

آیا خرید اینترنتی سمعک زیمنس امکان پذیر است؟

برخی مراکز شنوایی به صورت اینترنتی انواع سمعک زیمنس را به فروش می­رسانند. خرید اینترنتی سمعک زیمنس چندان پیشنهاد نمی­شود؛ به دلیل اینکه فرایند تجویز سمعک نیازمند شنوایی سنجی و معاینه دقیق متخصص شنوایی می­باشد. همچنین سمعک باید مطابق با شرایط شنوایی بیمار تنظیم ­شود. این در حالی است که سمعک خریداری شده از وب سایت های مختلف، به صورت خام ارسال می­شوند. گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک زیمنس نیز بهتر است از طریق نمایندگی های رسمی این کمپانی پیگیری شود.

برای خرید سمعک زیمنس به کجا مراجعه کنیم؟

توصیه می­شود برای خرید سمعک زیمنس، به نمایندگی های رسمی این برند مراجعه کنید. کلینیک سمعک آلفا با 24 سال سابقه نمایندگی رسمی فروش انواع سمعک زیمنس در مدل های پشت گوشی، داخل گوشی و نامرئی در شهر تهران می­­باشد. علاوه بر تجویز سمعک، انجام انواع آزمایشات شنوایی، تعمیر و تنظیم انواع سمعک، قالبگیری و ارائه مشاوره درمانی از دیگر خدمات کلینیک تخصصی سمعک آلفا به حساب می­آیند.

تمامی خدمات با استفاده از جدیدترین دستگاه های شنوایی روز دنیا و همچنین توسط پرسنل باتجربه و حرفه ای کلینیک سمعک آلفا ارائه می­شوند.  برای دریافت نوبت و یا هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن های اعلامی، با کارشناسان کلینیک تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1969]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن