تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808209750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین برند مبل راحتی شرکتی ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر به دنبال خرید مبلمان باشید حتما واژه مبل شرکتی و مبل کارگاهی به گوشتان رسیده است. تفاوت های زیادی در میان مبلمان شرکتی و کارگاهی وجود دارد که تشخیص درست آن نیاز به تخصص و اطلاع از ویژگی های مختلف مبل دارد. مبل شرکتی قیمت بالاتری دارد و در عین حال مزایای بسیار خوبی دارد که تا سالیان سال شما خیال را از دست به جیب شدن برای خرید مجدد مبلمان آسوده می‌سازد. اگر شما نیز در انتخاب مبل شرکتی و کارگاهی دودل هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تفاوت های مبل شرکتی و مبل کارگاهی را به شما بگوییم و با داشتن اطلاعات کافی بهترین انتخاب را به نسبت بودجه خود داشته باشید.


بهترین برند مبل راحتی

تفاوت های مبل شرکتی و کارگاهی

مبلمان شرکتی در واقع مبلی است که توسط یک شرکت به نام به ثبت رسیده است و ضمانت نامه معتبری دارد. مبلمان شرکتی به دو شکل در بازار های مبلمان به چشم می‌خورد. درصد کمی از مبلمان شرکتی در واقع مبلمان وارداتی هستند که از طریق شرکت های بازرگانی به کشور وارد می‌شوند و قیمت نهایی آن ها با محاسبه سود واردات و هزینه های گمرکی قیمت قابل توجهی است.  

از سویی دیگر با توجه به هزینه های بالایی که مبلمان وارداتی دارد، شرکت های معتبر تولید کننده مبلمان، با ارائه بهترین کیفیت و خدمات و بهره گیری از متخصصین ماهر، آخرین مدل های روز دنیا را طراحی می‌کنند و مبلمان شرکتی را با مدل هایی خاص ارائه می‌دهند. کیفیت شرکت های معتبر مبلمان به حدی مناسب است که برای صادرات به بیشتر کشورهای همسایه از جمله کویت، امارات و آذربایجان انجام می‌شود.

مبلمان کارگاهی قیمت پایین تری دارد اما به همان میزان کیفیت آن ها نامطلوب است و در طول مدت زمان کوتاه فرم اولیه خود را از دست می‌دهد. کارگاه های تولید مبلمان معمولا مجوزهای رسمی برای تولید و ارائه خدمات پس از فروش ندارند و مسئولیتی در قبال ضمانت محصول و ارائه خدمات پس از فروش را بر عهده نمی‌گیرند. اگر قصد خرید مبل را دارید، شرکت های معتبر را در اولویت خود قرار دهید و خریدتان را به طور مستقیم از کارخانه انجام بدهید تا با حذف واسطه ها درصد چشمگیری از قیمت مبل کاهش پیدا کند.

معرفی بهترین برندهای مبل ایرانی

شرکت مبل رندی

مبلمان رندی خلاقیت بالایی در طراحی و تولید مبلمان به سبک ترکیه ای را دارد. کارخانه اصلی این شرکت در شهر مشهد واقع شده است ولی در تمامی شهر ها از جمله تهران، اصفهان، شیراز و اهواز نماینده فعال برای بازدید حضوری از محصولات و خرید را دارد. این مجموعه مبلمان راحتی و مبل چستر تولید می‌کند که توانسته است رضایت زیادی را از مشتریان خود جلب کند.

شرکت مبل رئال

هدف گروه کارخانجات مبلمان رئال این است که با کادری متخصص، امکانات و ماشین آلاتی مدرن مبلمانی با طرح های فوق العاده و با اصولی ابتکاری تولید و رضایت مشتریان خود را با ارائه خدماتی با کیفیت به ارمغان آورد. چشم انداز این شرکت توسعه دائمی محصولات تولید شده با داشتن تمامی استانداردهای کیفی در سطح بین الملل می باشد که اهداف آن تجمیع کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان است.

شرکت مبل آرا سوفا

مبلمان آرا سوفا قدمتی 15 ساله در زمینه تولید مبلمان دارد. این شرکت خوش نام انواع مبلمان تختخوابشو از جمله مبل ال تختخوابشو، کاناپه تختخوابشو و میز جلو مبلی تولید می‌کند. لازم به ذکر است که این شرکت یک نشان تجاری برای صادرات است و درصد قابل توجهی از تولید خود را به سایر کشور ها صادر می‌کند. این کارخانه بزرگ خط مشی مناسبی را در راستای تولید محصولات با کیفیت دنبال می‌کند.

شرکت چشمه نور


شرکت چشمه نور

شرکت چشمه نور از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع مبلمان است. ممکن است مجموعه چشمه نور را با اسم چنکو نیز بشناسید. این مجموعه تولیدی سالیان زیادی در زمینه تولید لوازم مورد نیاز برای دکوراسینو منزل فعالیت درخشانی داشته است. محصولات شرکت چشمه نور در فروشگاه های اینترنتی بزرگ همانند دیجی کالا و خوگر دیده می‌شود و امکان خرید از این سایت ها فراهم است.

شرکت کم جا چوب

این مجموعه شعب متعددی در تمامی شهر ها دارد و علاوه بر تولید، نمایندگی برخی از برند های معتبر را نیز گرفته است. شرکت کم جا چوب در طول تمامی سال های فعالیت خود، مدل های متفاوت و در عین حال مینیمال را ارائه کرده است. برای اطلاع از شعب حضوری این مجموعه می‌توانید از طریق سایت آن ها آدرس دقیق شعبه های آن در هر شهر را بررسی نمایید.

شرکت سایا دکور


شرکت مبل سایا دکور

سایا دکور یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه خرید مبل راحتی و انواع مبل ال مدرن ، سرویس خواب دو نفره و سلطنتی شناخته می‌شود. این مجموعه تولیدی از سه کارخانه مجزا تشکیل شده است که به طور تخصصی در تولید انواع مبلمان، سرویس خواب و آینه کنسول فعالیت دارد. در سال گذشته کارخانه سایا دکور تندیس بهترین طراحی مبلمان را دریافت کرد که نشان از تمایز محصولاتشان با سایر کارخانه ها را دارد. از بزرگترین مزایای این شرکت داشتن فروشگاه اینترنتی است که این امکان را فراهم می‌سازد تا تمامی مدل ها با بررسی دقیق متریال و قیمت نهایی محصول بررسی کنید و خرید خود را از سراسر کشور انجام بدهید. تولیدی مبل راحتی سایا دکور در شهر تهران است. از سویی دیگر تحویل درب منزل و امکان تسویه درب منزل از مزایای بسیار خوبی است که خیال شما را از خرید محصول باکیفیت آسوده می‌سازد. با توجه به رقابتی بودن محصولات شما می‌توانید با  کمترین قیمت مبلمان مد نظر خود را بدون واسطه خریداری نمایید.

برای ارتباط با شرکت سایا دکور می‌توانید از طریق سایت و یا شما تماس اقدام نمایید.

آدرس سایت:  https://sayadecor.com/

شماره تماس: 09123979655






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2752]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن