تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798527452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی مرکز ایمپلنت آیریک و دندانپزشکی آیریک در غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه سالم نگه داشتن دهان و دندان یکی از ضروری ترین کار‌های شخصی هر فرد است زیرا به دلیل هزینه‌های بالای ترمیم دندان، پیشنهاد میشود نسبت به جلوگیری از پوسیده شدن دندان‌ها اقدام کنید. 

از جمله بهترین روش‌ها میتوان به ایمپلنت و لمینت اشاره کرد که با استفاده از فناوری‌های نوین، گزینه مناسبی برای ترمیم دندان‌ها هستند. 

برای این منظور کلینیک‌های دندان پزشکی زیادی در سطح کشور وجود دارند که اقدام به ترمیم دندان میکنند. 

یکی از بهترین و با سابقه ترین کلینیک‌های دندانپزشکی، مرکز ایمپلنت آیریک و دندانپزشکی آیریک است که انواع خدمات ترمیم دندان در این مرکز انجام میشود. 

در ادامه مطلب انواع خدمات کلینیک آیریک را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و از خصوصیات این کلینیک بیشتر برایتان حرف میزنیم پس با ما همراه باشید.

 

مرکز ایمپلنت آیریک در تهران

مرکز ایمپلنت آیریک : دندانپزشکی آیریک با مدیریت دکتر صادق آقاجری به عنوان یکی از مراکز با سابقه جهت ایمپلنت و ترمیم دندان‌های آسیب دیده فعالیت میکند. 

دندانپزشکی آیریک دارای دو شعبه در تهران می باشد که شعبه اول در شرق تهران منطقه شریعتی قبا و شعبه دوم که شعبه vip دندانپزشکی آیریک است در سعادت آباد میدان شهرداری قرار دارد.

برای مشاهده قیمت ایمپلنت در غرب تهران به این صفحه مراجعه کنید.

زیرا دندانپزشکی آیریک به دلیل استفاده از متخصصان با تجربه در زمینه کاشت و ایمپلنت انواع دندان در خدمت شما عزیزان است تا بتواند بهترین خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. 

این مرکز خدمات مختلفی را برای مشتریان در نظر گرفته است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره میکنیم.

 

کاشت ایمپلنت دندان

 

ما در دندانپزشکی آیریک به صورت دقیق و پیشرفته کار ایمپلنت دندان را انجام می‌دهیم. تیم ماهر ما متشکل از ایمپلنتولوژیست‌ها به ارائه مراقبت‌ها و نتایج استثنایی به بیماران اختصاص داده شده است.

کاشت دندان در دندانپزشکی آیریک شامل مراحل کلیدی زیر است: 

طرح درمان شخصی: ما به راه حل‌های مناسب اعتقاد داریم. بر اساس ارزیابی، کارشناسان ما یک برنامه درمانی شخصی ایجاد می‌کنند که نیازها، ترجیحات و اهداف زیبایی شناختی خاص شما را برطرف می‌کند. 

این طرح تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز و جدول زمانی عمل را مشخص می‌کند.

روش جراحی: ایمپلنتولوژیست‌های ماهر ما از تکنیک‌های دقیق برای ایجاد سوراخ‌های کوچک در استخوان فک که در آن ایمپلنت‌ها قرار می‌گیرد، استفاده می‌کنند. 

این ایمپلنت‌های تیتانیوم زیست سازگار به عنوان ریشه دندان مصنوعی عمل می‌کنند.

استئواینتگراسیون: پس از کاشت ایمپلنت، مرحله حساسی به نام استئواینتگراسیون آغاز می‌شود. طی چند هفته تا چند ماه، ایمپلنت‌ها به طور طبیعی با استخوان اطراف ترکیب می‌شوند و پایه‌ای پایدار برای دندان‌های جایگزین ایجاد می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده هزینه کاشت دندان به صفحه زیر مراجعه کنید.

هزینه کاشت دندان

قرار دادن اباتمنت: پس از تکمیل استئواینتگراسیون، اباتمنت‌ها (اتصال دهنده ها) به ایمپلنت‌ها متصل می‌شوند. این اباتمنت‌ها به عنوان لنگر برای دندان‌های مصنوعی عمل می‌کنند.

ایجاد پروتز: قالب‌های دهان شما برای ایجاد دندان‌های مصنوعی سفارشی (تاج، بریج یا پروتز) که با رنگ، شکل و اندازه دندان‌های طبیعی شما مطابقت دارد، گرفته می‌شود. 

توجه ما به جزئیات، ترکیبی یکپارچه با لبخند شما را تضمین می‌کند.

ترمیم نهایی: دندان‌های مصنوعی به دقت به اباتمنت‌ها متصل می‌شوند. این کار فرآیند کاشت را تکمیل می‌کند و لبخندی کاربردی و زیبا به شما می‌دهد.

مراقبت‌های بعد و پیگیری: ما راحتی و شفای شما را در اولویت قرار می‌دهیم. تیم ما دستورالعمل‌های پس از عمل را برای ارتقای بهبودی بهینه ارائه می‌دهد. 

ما همچنین قرار ملاقات‌های بعدی را برای نظارت بر پیشرفت شما و اطمینان از عملکرد ایمپلنت‌های شما مطابق انتظار برنامه ریزی می‌کنیم.

در دندانپزشکی آیریک، ما متعهد به استفاده از تکنولوژی روز، پیروی از پروتکل‌های دقیق استریلیزاسیون و حفظ محیطی گرم و دلپذیر برای بیماران خود هستیم. 

کاشت دندان یک روش تغییر دهنده زندگی است و هدف ما بازگرداندن اعتماد به نفس شما، افزایش سلامت دهان و دندان و بهبود کیفیت کلی زندگی شما است. 

برتری کاشت دندان را در دندانپزشکی آیریک تجربه کنید و لذت یک لبخند کامل و درخشان را دوباره کشف کنید.

 

درمان های زیبایی لمینت دندان

 

در دندانپزشکی آیریک، ما مفتخریم که روش‌های لمینت دندان با کیفیت بالا را ارائه می‌کنیم که باعث افزایش لبخند و افزایش اعتماد به نفس می‌شود. 

لمینت‌های دندان، همچنین به عنوان روکش‌های دندان شناخته می‌شوند، یک گزینه دندانپزشکی زیبایی محبوب هستند که ما برای دستیابی به تغییرات قابل توجه لبخند ارائه می‌دهیم.

قیمت لمینت در دندانپزشکی آیریک از قیمت 4.000.000 میلیون تومان تا 10.000.000 میلیون تومان است که بصورت اقساطی نیز در این مجموعه ارائه می شود.

شما میتوانید برای مشاهده قیمت لمینت دندان و راهنمایی‌های لازم به صفحه https://iricclinic.com/dental-laminate/  مراجعه نمایید.

 

جرم گیری دندان

 

جرم گیری دندان، همچنین به عنوان تمیز کردن دندان نیز شناخته می‌شود، یکی از اجزای مهم بهداشت دهان و دندان و مراقبت‌های پیشگیرانه از دندان در دندانپزشکی آیریک است. 

این روش برای از بین بردن پلاک، جرم ( جرم ) و سایر مواد زائد از سطوح دندان طراحی شده است، به ویژه در مناطقی که دسترسی به آنها با مسواک زدن منظم و نخ دندان کشیدن دشوار است.

در دندانپزشکی آیریک خدمات جرم گیری توسط متخصصان این حوزه انجام میشود. به طور کلی جرم گیری دندان نقشی اساسی در حفظ سلامت مطلوب دهان و پیشگیری از مشکلات دندانی مانند بیماری لثه (بیماری پریودنتال) و پوسیدگی دندان ایفا می‌کند.

جرم گیری دندان معمولاً توسط متخصصان بهداشت دندان یا دندانپزشکان انجام می‌شود و شامل مراحل زیر است: 

ارزیابی: قبل از اقدام به جرم گیری، بررسی کامل سلامت دهان و دندان بیمار انجام می‌شود. این شامل ارزیابی وضعیت لثه‌ها، دندان‌ها و بهداشت کلی دهان می‌شود.

جرم گیری: متخصص دندانپزشکی با استفاده از ابزارهای تخصصی پلاک، تارتار و لکه‌ها را از روی سطح دندان‌ها با دقت پاک می‌کند. 

این فرآیند ممکن است شامل خراش دادن دستی و ابزارهای جرم گیری اولتراسونیک باشد.

پولیش: پس از جرم گیری، دندان‌ها با استفاده از خمیر مخصوص پولیش می‌شوند. این مرحله به حذف هرگونه لکه باقیمانده و ایجاد یک سطح صاف و تمیز کمک می‌کند.

آموزش: متخصصان دندانپزشکی در دندانپزشکی آیریک از این فرصت استفاده می‌کنند تا به بیماران در مورد تکنیک‌های بهداشت دهان و دندان از جمله مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و انجام معاینات منظم دندان‌پزشکی آموزش دهند.

جرم گیری منظم دندان به عنوان بخشی از یک روال جامع بهداشت دهان توصیه می‌شود. این به جلوگیری از ایجاد پلاک و تارتار که می‌تواند منجر به بیماری لثه و سایر مشکلات دندانی شود، کمک می‌کند. 

دندانپزشکی آیریک تاکید قابل توجهی بر مراقبت‌های پیشگیرانه دارد و جرم گیری دندان جنبه ضروری این رویکرد برای حفظ سلامت دهان و دندان بهینه برای بیماران در تمام سنین است.

جراحی لثه

 

در کلینیک آیریک، ما در روش های پیشرفته جراحی لثه با هدف بازیابی و بهبود سلامت لثه ها تخصص داریم. تیم مجرب ما در خدمت شماست تا انواع مراقبت های درجه یک را برای اطمینان از سلامت لثه و سلامت کلی دندان های شما ارائه دهد.

شما میتوانید برای استعلام قیمت هر یک از خدمات با کلینیک دندانپزشکی آیریک مشاوره بگیرید و بهترین خدمات را از این مرکز دریافت نمایید.

 

منبع: دندانپزشکی آیریک (https://iricclinic.com)






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1677]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن