تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798474707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین زمان برای انجام جراحی بینی


واضح آرشیو وب فارسی::

همیشه زمان ، در رسیدن به موفقیت در هر امری ، یک فاکتور تعیین کننده است. اگر زودتر یا دیرتر از بازه زمانی مناسب به انجام کار مورد نظر بپردازید این احتمال وجود دارد که نتیجه دلخواه را بدست نیاورید. پس حتما باید براین انجام هر کاری تایم درستی را در نظر بگیرید. حالا فرض کنید می خواهید بینی تان را عمل کنید ؛ باید یکی از سوال های ذهن شما این باشد که چه زمانی بهترین نتیجه از عمل برای من بدست می آید؟ معمولا پسران و دختران وقتی در دوره نوجوانی قرار می گیرند و پروسه بلوغ را تجربه می کنند ، خیلی زیاد به عمل بینی فکر می کنند؛ به خصوص در این عصر که با وجود سوشال مدیا ، شمار زیادی از افراد زیبایی چهره شان را به رخ می کشند. نوجوانی نیز برهه حساسی از زندگی است و افراد در این بازه خیلی سریع و راحت تر تحت تاثیر محیط پیرامون خود قرار می گیرند. وقتی در سنین پایین تر از 17 سال قرار داریم ، اگر برای رینوپلاستی به جراح بینی مراجعه کنیم ، احتمال اینکه با مخالفت روبرو شویم ، زیاد است. پس نباید ناراحت و خشمگین شویم ؛ زیرا پزشک براساس تجربه و دانسته های خود ما را راهنمایی می کند و می خواهد از هدفی که داریم بهترین نتیجه را بگیرم. البته تنها سن نیست که زمان عمل را برای ما تعیین می کند ؛ خیلی از فاکتورهای دیگر نیز مثل سطح و کیفیت سلامتی هم می توانند یک عامل موثر باشند. به همین دلیل جراح هر کدام از ما را با شرایطی که داریم ، ارزیابی می کند و مطابق آن زمان مناسب جراحی کردن دماغ را برایمان مشخص می سازد.

 



 

اگر شما از ساختار بینی نامطلوبی رنج می‌برید یا فرم صورتتان نیاز به تغییر دارد، جراحی بینی ممکن است به شما کمک کند. مهم است که در مورد هدف های شخصی و قابل دستیابی در ارتباط با شکل و اندازه بینی و البته تایم ایده آل برای انجام این پروسه با بهترین جراح زیبایی بینی تهران صحبت کنید. بهترین زمان برای انجام جراحی رینوپلاستی به عوامل زیادی بستگی دارد. در ادامه، برخی از این عوامل را برایتان توضیح خواهم داد:

 1) سن : مناسب‌ترین سن برای این عمل زیبایی تا حدودی در هر فرد متفاوت است. همانطور که میدانید در دوره رشد و بلوغ ، ساختار بینی ممکن است تغییر کند ؛ به همین خاطر باید عمل بعد از این مرحله انجام شود. دختران عموما تا 16 الی 17 سالگی و پسران در 18 سالگی به پایان دوره بلوغ می رسند. برای اطمینان بیشتر 18 سالگی را می توان سن مناسب تری دانست. در طرف دیگر ، این عمل ممکن است در سنین خیلی بالا چالش برانگیز باشد ؛ زیرا هر چه سن بالاتر می رود ، بدن نیز تحلیل می رود و کیفیت و سطح سلامتی ممکن است کاهش پیدا کند.  

 2) وضعیت سلامت : قبل از جراحی بینی ، باید از لحاظ سلامت جسمانی مورد بررسی دقیق قرار گیرید. اگر مبتلا به بیماری‌های مزمن هستید، باید با پزشکان متخصص خود در مورد امکان انجام عمل صحبت کنید. بررسی و شناخت دقیق سوابق پزشکی و داروهای مصرفی نیز بسیار مهم است.

 3) زمانبندی شخصی : انتخاب زمانی که بتوانید از تعطیلات برای دوره ریکاوری استفاده کنید، می‌تواند برای انتخاب زمان جراحی نیز مورد توجه قرار گیرد. بهتر است زمان کافی برای دوره نقاهت بعد از جراحی ، استراحت و کسب توانایی لازم برای بازگشت به روتین روزانه را در نظر داشته باشید. مثلا اگر محصل هستید ، تابستان می تواند زمان مناسب تری برای شما باشد. اما باز به صلاحدید جراح این انتخاب صورت می گیرد.

اگر در زمان مناسب عمل بینی را انجام ندهیم ، چه اتفاقی می افتد ؟

در صورتی که در زمان مناسب عمل انجام نشود، ممکن است برخی اتفاقات ناخوشایند رخ دهد. البته، همه موارد به شرایط خاص هر فرد نیز بستگی دارد. برخی از عواقبی که ممکن است رخ دهد عبارتند از:

 1) عدم رفع مشکلات تنفسی : اگر بینی شما مشکلات تنفسی دارد و جراحی کردن آن در زمان مناسب انجام نشود، ممکن است مشکلات تنفسی ادامه یابد و احتمالاً باعث ناراحتی و محدودیت در فعالیت‌های روزمره شود.

2) روند تحول ظاهری : در صورتی که شکل و ظاهر بینیتان شما را ناراحت کند و تصمیم به عمل جراحی بینی بگیرید، در صورت عدم اقدام در زمان مناسب، به طوریکه بعد از عمل حالت بینی شما تغییر پیدا کند ، این مشکلات ظاهری برای شما باقی خواهد ماند و ممکن است به عدم رضایت شما از چهره و نتیجه عمل منجر شود.

3) عدم بهبود کیفیت زندگی : حل نشدن مشکلات زیبایی و فانکشنال بینی و ادامه دار بودن آن ها ، ممکن است کیفیت زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد .

به هر حال ، تصمیمات مربوط به عمل جراحی بینی بستگی به شرایط شما و توصیه‌های پزشک دارد. مهم است که با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. دکتر صابری در این خصوص شرایط مراجعه کنندگان خود را به طور دقیق بررسی میکند و نوبت عمل را برایشان معین می سازد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1641]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن